Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın♥
Bu bölüm DamlaJimin1995'e ithaf edilmiştir♥serendipity: Jenniee seni çok özledim
serendipity: Geceleyin sakin bir yerde buluşsak?
Kimnini: Tehlikeli olmaz mı?
Kimnini: Ben de seni çok özledim ama
Kimnini: Ya yakalanırsak?
serendipity: Eğer siyah giyinirsek ve maske, gözlük takarsak normal bir çift gibi görünebiliriz
Kimnini: Öyle mi diyorsun?
Kimnini: Peki madem♥
serendipity: Ama seni alamayacağım
serendipity: Risk almamalıyız
Kimnini: Tamam sorun değil sevgilim.
serendipity: Senin sevgilim diyen ağzını...
Kimnini: Öp
serendipity: Kim Jennie sınırlarımı zorluyorsun!
Kimnini: Ehehe
Gece olmuş ikili baştan aşağı siyah giyinip maske ve gözlüklerini takmışlardı. Birbirlerine çıktıklarına dair mesaj atıp buluşacakları yer olan Han Nehri'ne geldiler.
Jimin Jennie'yi gördüğünde ona doğru yürüyüp kollarını beline sardı. "Seni çok özledim." Jennie de kollarını onun boynunda birleştirdiğinde mırıldandı. " Ben de seni."
Bir banka geçip oturdular. Jimin bir kolunu Jennie'ye sarıp onun göğsüne yaslanmasını sağladı.
Jennie onun hızlı atan kalbinin sesini duyduğunda doğruldu.
"Heyecanlandın?" Jimin gülümseyerek etrafta kimsenin olmadığına kanaat getirdikten sonra maskesini çenesine kadar indirdi." Ben senin yanındayken her zaman heyecanlıyım Jennie." Jennie''nin de maskesini çenesine kadar indirip burunlarını birbirine sürttü. Jennie bu soğukta üşüse bile utandığının kanıtı olarak kızaran yanakları onu ele veriyordu.
"Beni utandırıyorsun Jimin." "Utanınca daha da bir tatlı olduğunu söylemiş miydim?" Jennie daha fazla dayanamayarak onun göğsünü patakladı. "Yah! Şunu yapmasana!"
Jimin iyice Jennie'ye sokularak mırıldandı. " Neyi yapmayayım?" Jennie onun bu âni yaklaşımıyla her seferinde olduğu gibi hızlandı kalbi .
"Ş-şey" Jimin Jennie'nin kekelemesine kısa bir kahkaha atarak tekrar yaklaştı kıza. "Jennie benden utanmana gerek yok. Gerçi yatakta gayet vahşiydi-"
Jennie Jimin'in karnına dirseğini geçirirken Jimin biraz abartarak inledi. " Elin de ne ağırmış!" " Bir tane daha ister misin?"
" Yok almayayım ama..." Jennie'nin çenesinden hafifçe kavrayarak kendine çekti. " Bir alt dudak alırım." Jimin göz kırptığında Jennie sahte bir kızgınlıkla konuştu. "Arsızsın."
Jennie Jimin'e yaklaşarak dudaklarını dudaklarına bastırdı.
Tabii çift birbirlerine odaklanmaktan etrafı kontrol edememiş, kameralara yakalandıklarını farkedememişlerdi...
~ BÖLÜM SONU ~
Olum ne fenayım yaaaa fdkfğsgmpdmgdp
KAOSENA GERİ DÖNDÜ EHEHE
Bu arada zaman kavramını oturtabildiğimi düşünüyorum her gün değil yani bazen 1 hafta sonra bazen 1 mesajlaşıyorlar. Öyle düşünün yani♥
Bu arada finale çok yok desem?
Jenmin ile Kal &
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓼𝓮𝓬𝓻𝓮𝓽 𝓵𝓸𝓿𝓮 ² ᴶᴱᴺᴹᴵᴺ
Fanfiction[TAMAMLANDI] serendipity: Selam! Kimnini: Selam? Kimnini: Tahmin edeyim sasaeng ya da hayransın? serendipity: Hayır? serendipity: İnanacağını düşünmüyorum ama ben Jimin. serendipity: Hani şu BTS'teki mükemmel çocuk ;) Kimnini: Doğru tahmin. Kimnini:...