1.4

1.2K 66 116
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın♥
Bu bölüm feymuss'a ithaf edilmiştir♥

Çift bir sonraki adıma geçemeden, birkaç dakika sonra zil çaldı. Jimin bir küfür mırıldanıp Jennie'ye baktı. Jennie de Jimin'in kucağından kalkıp koltuğa oturdu. Jimin kapıyı açmaya gittiğinde gelecek kişinin aslında kişilerin üyeler olduğunu tahmin etmiyordu.

Üyeler işlerinin çabuk bittiğini ve sıkıldıklarından geldiklerini, Jin de açlıktan ölmek üzere olduğunu söylerken içerideki Jennie'yi farketmeleriyle duraksadılar. Hâlâ küs olduklarını sanıyorlardı çünkü.

Jimin sessizliği bozmak adına Jennie'nin yanına gidip bir kolunu kızın beline sardı. Durumu "Jennie'nin bir suçu yok. Hatta...biz...sanırım..." diye açıklamaya çalışsa da cümlenin devamını Jennie " sevgili olduk" diyerek getirdi.

Jungkook öne atlayıp " Ooo yenge!" diye Jennie'ye sarılacakken Jimin öne geçip kendisine sarılmasını sağladı. Sertçe Jungkook'a sarılırken kulağına "Sululuk yapma Jungkook." diye fısıldadı.

Jungkook geri çekilip " Yenge işin zor bu kıskanç cüceyle." dedi. Jimin 'cüce' kelimesini duyunca Jungkook'a döndü.

O sırada arkadan bir ses duyuldu. "Aha kaos!" dedi Taehyung. Namjoon onu susturken Jimin de Jungkook'un üzerine atlamaya hazırlanıyordu ki Jennie'nin elini tutmasıyla ona doğru döndü. " Sakin ol Chimmy sadece seni kızdırmaya çalışıyor."

Jimin Jennie'nin hitabıyla anında yumuşarken ortam müsait olmadığından başka bir zamanda bununla ilgili konuşmayı düşündü.

"Oğlum hanımcı mı oldun sen lan?" Dedi sırıtarak Hoseok. Jimin bunu duymamış gibi yaparak Jennie'nin yanağına bir öpücük kondurdu. Herkes sırıtarak onlara bakarken Jennie'nin yüzü kızarmıştı. Yoongi yüzünü buruşturup "Gidin ötede yiyişin, aile var burda aile!" diye söylendi.

Jimin de savunmaya geçerek " Ne var sevgilimi öpemez miyim? Kıskanmayın sapsınız diye!" Tae 'sap' kelimesini duyunca Jennie'nin yanına geldi.

"Canım yengem Jen! Bana da sizden Jisoo'yu mu ayarlasan?-" Jennie ve Jimin'in öldürücü bakışlarına maruz kalan Tae sustu. "Ordan bakınca Esra Erol'a mı benziyorum Taehyung?" Dediğinde Tae bunu ciddiye alarak " Yok ya pek benzemiyosunuz aslında." dedi. Jennie ve Jimin 'ne kadar salak bir çocuk' diye düşündüler.

Jennie bu saçma konuyu daha da uzatmamak adına "Ben artık gideyim kızlar merak eder" dedi. Tae de "Jisoo'ya selam söyle yenge!" dediğinde Jennie göz devirerek kapıya doğru ilerledi. Jimin de peşinden gidip montunu giymeye başladı. "Jimin ben kendim giderim, bir de gören olacak uğraşmayalım". Jimin omuzlarını düşürüp "Peki" demekle yetindi.

Aklına gelen şeyle Jennie'yi belinden kavrayıp kendine çekti. "Bana borçlusun hayatım. Üyeler gelmeseydi biz-" Jennie Jimin'in ne diyeceğini bildiğinden susması için dudaklarına bir öpücük bıraktı.

"Borçluyum" dedi göz kırparak genç kadın.

~ BÖLÜM SONU ~

Ne kadar mükemmel bi yazarım rabbim
Smut sananlardan af diliyorum. Gerçi neredeyse kimse sanmadı lfmgodgm

 Gerçi neredeyse kimse sanmadı lfmgodgm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jenmin ile Kal !!

𝓼𝓮𝓬𝓻𝓮𝓽 𝓵𝓸𝓿𝓮 ² ᴶᴱᴺᴹᴵᴺHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin