set it off - killer in the mirror
+
bring me the horizon - true friends
my chemical romance - the light behind your eyes
finneas - i lost a friend──
Gelecek Postası, 27 Mart 1997
HOGWARTS'TA NELER OLUYOR?
Biliyorsunuz ki geçen ay ünlü Harry Potter'ın yakın arkadaşı Hermione Granger sonsuz uykusunun güvenli kollarına uğurlandı. Sade fakat ona layık olacak derecede şık bir cenaze töreni düzenlendi, siyah şemsiyeler mezarın başından ayrılırken kızın bedenine hüzünlü sözcükler mırıldandı, yakınlarının ise gözyaşları dinmek bilmedi.
Tabii... Kimse onu tekrar görmeyi beklemiyordu.
Söylenene göre Granger erkekler tuvaletindeki bir aynada -çok yaramazsınız Miss Granger!- görünmüş. O sırada ellerini yıkayan Theodore Nott ise olanları şöyle anlatıyor: "Aynada ilk yüzünü gördüm. Teni bembeyaz kesilmişti -tıpkı üstüne giydiği elbise gibi. Elinde de bir bıçak tutuyordu. Bana dik dik bakıyordu ve o an pantolonuma kaçırabilirdim! Ciddiyim! Sonra hayalet olarak dünyaya geri dönmüş olabileceğini düşündüm ve ona bakmak için arkama döndüm. Ama bilirsiniz, hayaletler aynada gözükmez. Bu gerçek aklıma dank ettiğinde tekrar önüme döndüm fakat o Bulanık Bozuntusu bana bıçağını çoktan savurmuştu! Neyseki ufak bir sıyrıkla kurtuldum. Ama beni öldürebilirdi! Size söylüyorum: Beni öldürebilirdi!"
Bu olanlardan sonra Theodore Nott, doğrudan Hogwarts Müdürü Profesör Albus Dumbledore'a gitmiş. Profesör Dumbledore ise okul hademesi Mr Filch'ten aynayı kaldırmasını rica etmiş. Fakat ayna üzerindeki lanet Mr Filch'in aynayı kaldıramamasına neden olmakla birlikte kendisini St. Mungo'da tedavi görürken bulmasına neden olmuş. Şifacılardan bizi içeri almalarını ve Mr Filch ile bir röportaj yapmak istediğimizi belirttik. Ancak görünen o ki adamcağız epey kötü durumda. Bizi içeri almadılar.
Bu küçük (!) kaza sonrası Profesör Dumbledore, Granger ile baş başa konuşmak istemiş. Çünkü Dumbledore'a göre Granger aynanın içinden çıkarsa lanet kalkacak ve her şey normale dönecekmiş. Fakat Granger'ın Dumbledore'un sözlerine karşın yaptığı tek şey ona ayıp bir el hareketi çekmek olmuş.
Tatlı sözlerden bıkan Dumbledore da aynayı büyüyle kaldırmayı denemiş. Ancak Granger hangi laneti kullandıysa ayna yerinden kıpırdamıyormuş. Kısacası ayna hâlâ olduğu yerde duruyor ve artık o aynanın etrafında öğrencileri uzak tutmakla görevli Dumbledore tarafından yapılmış bir büyü var.
Yine de şansını denemek isteyen bakanlık, Dumbledore'un aynayı oradan söküp almak için çok uğraşmadığı kanısında. Bu nedenle bu sabah birkaç bakanlık müfettişi Hogwarts'a minik bir ziyaret düzenledi. Sonuç ise şu: bıçak yarasından kanayan bir kol, lanet yüzünden yanmış bir bacak, başarısızlık yüzünden öfkeden köpürmüş üç adam.
Dumbledore ise yaptığı açıklamada şu sözcükleri kullandı: "Hayaletler yalnızca yarım kalmış işleri için yeryüzüne geri dönerler. Belli ki Miss Granger'ın da yarım kalmış işleri vardı ve hayalet olarak geri dönmek istedi. Fakat bunu istemeyen mantıklı yanı buna mani oldu ve işte; arafta kalmış ruhu bir aynaya hapsoldu. Unutmayın, o artık hepimizin tanıdığı cesur, yardımsever ve kibar Miss Granger değil. Mantığı ile duygularının çarpışmasının bir dışa vurumu. Bu nedenle ne olursa olsun o aynaya yaklaşmamalısınız. Ne olursa olsun!"
Kısacası artık karşımızda Gryffindorlu gözü pek Hermione Granger değil, aynadaki katil var -okulun öğrencileri ona bu isimle sesleniyorlar. Granger belirli uzuvlarını dışarı çıkarabilse de bütün vücudunu ayna dışına çıkarmaktan aciz.
Evet, o artık aynadaki katil! Beyaz elbisesi, kanlı bıçağı ve ürkütücü gülümsemesi ile yeni kurbanlarını bekliyor!
Rita Skeeter
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aynadaki katil | harry potter
Fanfiction"dumbledore'a seni savunmama karşılık kimseye zarar vermeyeceğine dair bana söz verir misin, hermione?"