Never Been Kissed

715 25 1
                                    

5:30- dzwoni budzik

Obudzil mnie budzik przecierajac zaspane oczy spojrzalalam na zegarek.

No swietnie spalam tylko 3 godziny a dzisiaj pierwszy dzien szkoly odkad przeprowadziłam sie do LA.

Wstalam z łozka i poszłam wziasc szybki prysznic.Uwielbiam brac goraca kąpiel z rana.

Wyszlam z pod prysznica i udalam sie w strone mojej garderoby,wzielam ze soba jakis sweterek i jeansy.

Szybko sie ubralam i zaczelam sie malowac zawsze zajmuje mi to ok 10-15 minut ale dzisiaj solidnie sie do tego przylozylam.

Zeszlam na dół zjesc jakies sniadanie ale po chwili zrezygnowalam poniewaz z tych nerwowo nie dam rady nic przełknac.

Wrocilam na gore po swoje rzeczy potrzebne do szkoly.I wyszlam szybkim krokiem z domu.

Moj autobus juz na mnie czekal.

Po jakis 20 minutach bylam juz przed szkola gdy wysiadlam z autobusu ujrzalalam przepiekny budynek wygladal ja jakis pałac.

Wpatrujac sie tak w to cudo zauwazylam ze duzo osob mi sie wpatruje. Rozejrzalam sie i dopiero teraz do mnie dotarlo ze stoje na srodku ulicy i samochody nie moga przejechac.

Pomyslalam jezu jaki wstyd z jednego samochodu wysiadl zabojczo przystojny brunet,zajebiscie umiesniony ktory wlasnie szedl w moim kierunku.

Omg w moim...

Never been kissedOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz