To moje miejsce- powiedzial chlopak
Tak to gdzie jest podpisane- odpowiedzialam
Kochanie nie pyskuj mi,nie takie laski jak ty dymalem.Ja tu rzadze zlotko-odpowiedział
Słuchaj koles nie bedziesz mnie staraszył nie jestes tu zasranym kròlem zeby mi kazac co mam robic wiec lepiej zamknij sie usiadz i przeczekajmy ta cholerna lekcje i zapomnijmy o sobie - wykrzyczalam
Jak chcesz to zrobic skoro mamy ze soba jeszcze 3 lekcje?-oznajmil
Skad wogole wiesz jaki ja mam plan ? -zapytalam.
Jak juz mowilem ja tu rzadze i wiem wszystko.
Po tych slowach uslyszalalam dzwonek.Zabralam swoje rzeczy i wybieglam z klasy, spostrzeglam ze on biegnie za mna i łapie mnie za reke,tak mocno ze az jej nie czuje i prowadzi mnie do jakiegos schowka.
Probowalalam sie wyrwac ale bezskutecznie.Oparł mnie o sciane i nachylil sie nade mna poniewaz byl ode mnie wyzszy o glowe. I zaczał mòwic.
Nie wiem kim jestes zlotko ale jeszcze nikt w tej szkole mi sie nie sprzeciwil- powiedzial usmiechajac sie szyderczo.I w tym momencie podniosl mnie do gory tak ze moje nogi byly owinete w jego nogi.
Balalam sie go, nie znalalam go ale zauwazylam juz ze jest nie obliczalny.
Chlopak zaczal mnie calowac w szyje-jeknelam
Pomyslalam co on robi ale za bardzo to mi sie podobalo zeby kazac mu przestac,jednak po chwili sie odszasnelam.
I wykrzyczalam:
Czlowieku co ty robisz ? Przed chwila mnie straszyles teraz mnie calujesz, jestes nie normalny.Chlopak natychmiast przestał.
Nie podoba ci sie to ? - zapytal
Do cholery,przeciez ja cie nie znam ,nie jestem jakas dziwka zeby takie rzeczy mnie krecily.Nawet nie znam twojego imienia.I wtedy uslyszalam najpiekniejsze imie swiata.
Jestem Cameron!Wiem ze imie to nic nadzwyczajnego ale w jego ustach wszystko jakos inaczej brzmi ze az sie roplywam.
Jesli juz znasz moje imie to moze zaczniemy kontynuowac- zarkastycznie zapytal.Popatrzylam sie na niego jak na idiote i oznajmilam.
Nic nie bede z toba kontynuowac,pusc mnie bo spoznie sie na lekcje.Chlopak puscil mnie.
I w tym momencis zabralam wszystkie swoje rzeczy i wybieglam,uslyszalam tylko jego slowa
I TAK CIE KIEDYS WYRUCHAM ZOBACZYSZ.