Rozdział 3

19 1 0
                                    

P.ov. Sugi.

Jak zwykle po chucznej imprezie weszliśmy na górę z chłopakami do mojego pokoju gościnnego aby móc pokazać chlopaką ta niezwykle cudowną dziewczynę .

Gdy byłem już przy drzwiach ujrzałem za szparki ją która była przepiękna układała się już do snu ale jak zwykle gdy chciałem wejść to nagle na mnie wpadł kto no jak to oczywiście że J-Hope który był już lettko pijany przewrócił się na mnie na co ja wpadłem na drzwi i z wielkim chukiem wpadłem do pokoju TI która była oszołomiona ta sytuacja i wystraszona oraz oczy miała jak 5 złotych ,gdy po chwili J-Hope wstał z zimnej podłogi i ja też reszta chłopaków delikatnie weszła do pokoju TI .

Oooo Hej TI nie chcieliśmy cię przestraszyć ja tylko chciałem ci przedstawić moich kolegów z pracy wiesz oni wiedzą już o tym zadaniu które miałem wykonać i oni chcieli by cię bardzo poznać bo usłyszeli o ciebie mile rzeczy i tak chcieli by się o tobie dowiedzieć więcej .-odparł suga z lettko chrypka .

Aaa więc ja jestem J- Hopeeeee Miło mi ciebie poznać - Odparł lettkim Uśmiechem .

A mi jeszcze bardziej miło poznać Ja jestem TI !- odparłas z lettkim uśmiechem .

Oooo TI Jakie masz piękne imię a ja jestem Jimin !- odparł z szerokim uśmiechem .

Hahaha A ja TI Dziękuję -odpsrlaś z lettkim uśmiechem.

A ja jestem Króliś ponieważ mam taką ksywkę Nie no żart mów mi Kookie -odparł z lettkim uśmiechem a po tym mignął lettko okiem .

TI - Hahaha fajna ksywka ale też i troszeczkę słodka - odparłaś z uśmiechem .

- A ja jestem RM mów mi poprostu Namjoon albo jak chcesz to Monster czyli potwór to już od ciebie zależy - odparł z lettkim uśmiechem .

- Miło mi RM ja jestem TI !- odparłaś z małymi uśmieszkiem.

- A Ja jestem V albo Herbatka czyli Tea mówią tak na mnie ponieważ jestem słodki jak herbatka z miodem !- odparł z szerokim uśmieszkiem

- Hahaha  A ja jestem TI miło mi poznać - odparłaś z szerokim uśmiechem.

- OOO Aaa ja jestem ten najprzystojniejszy z grupy który uwielbia gotować pyszne jedzenie , Czyli jestem Jin ale jeśli bardzo chcesz możesz mi mówić Jinuś lubię jak dziewczyny na mnie tak mówią zdrobniale !- odparł z lettkim uśmiechem .

- Aaaa Ja jestem zwykłą samotna dziewczyna ale mów mi TI . - Odparłaś z małym uśmiechem .

No okey skoro wszyscy już się znamy to może wyskoczymy gdzieś na jakąś fajną imprezkę aby uzyskać jeszcze lepsze relacje z nami wszystkimi - Odparł Jhope z szerokim uśmieszkiem.

No okey ale gdzie mamy iść aby nikt nie rozpoznał TI przecież na imprezie nie będziemy tylko my będą też inni !- odparł Suga z lettką chrypa.

A o to ty się już nie martw bo ja zabiorę nas do takiej imprezy gdzie mogą być tylko osoby z prac przestępczych .

NO OKEY A WIĘC IDSIEMY !!- aodparla TI .

P.o.v. TI .

Do końca nie byłaś zachwycona tym pomysłem z tą imprezą no ale co nie umiesz odmówić siódemce młodych chłopaków więc też postanowiłaś że może przyda ci się troszeczkę od stresować od tamtych złych wspomnień ich oraz chciałas troszeczkę bardziej poznać tego chłopaka który cię uratował tego Suge wydawał się ci taki boski podobał ci się jego męski głos ta jego lettką chrypa i no oczywiście ten słodki uśmiech na jego twarzy .Więc postanowiłaś dzisaj trochę zaszaleć na imprezie .

Godzina 3:30 w nocy a ty już ledwo chodziłaś czułaś się jak wszystko wokół ciebie się kręci i mega bolała cię głowa stwierdziłaś że chyba za dużo już wypiłaś lepiej abyś szybko się z tą wynosiła za nim robisz coś sobie .

- Hej chłopacy proszę choccćć...my już do domu bo mi.....si...eęę strasznie kręci w głowie i chyba zaraz zemdleje !- odparłaś ledwo słyszalnie bo po chwili podszedł do ciebie Suga który wziął cię do tańca .

-Hej TI ślicznie wyglądasz w tej sukience do twarzy ci - odparł Suga z szerokim uśmieszkiem .

- Na prawdę tak mówisz ty też wyglądasz mega w tej święcocej koszuli - odparłś z szerokim uśmieszkiem .

-Slicznie tańczysz gdzie tak się nauczyłaś tańczyć - odparł Suga z małym uśmiechem.

-Ja od dziecka chodziłam na tańce i to tak właśnie teraz wygląda !- odparłaś z dużym uśmiechem .

I nagle Suga i TI byli tak blisko swoich twarzy gdy ...ktoś nagle przerwał im ta miła atmosfere .

-Oooo Ti Suga wszędzie was szukamy chodzie już do domu bo my wszyscy już nie możemy tutaj dłużej być jesteśmy zmęczeni !- odparł RM z powagą .

Okey już idziemy ! -odparliscie równocześnie .

Em... TI bo wiesz ja jak ci to powiedzieć strasznie mi się po....- odparł Suga z lettka powagą .

Ej idziecie czy nie bo jak nie to my was tu zostawimy do rana ruszajcie się taxi czeka nie będzie na nas godzinę czekała ! Odparł Kookie z krzykiem w głosie.

Gdy wszyscy wysiedli z  taxi do domu od razu położyli się spać do salonu .

Hej Army jeżeli spodobał się wam ten rozdział dajcie gwiazdkę i kom za gwiazdki wynagradzania . Pozdrawiam wszystkich .

Piszcie czy wam się podoba tak książka czy nie .!!.😆😉😊❤💞

/Wynajęty//Suga//Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz