Rozdział 4

10 1 0
                                    

P.o.v. Ti.

Obudziłaś się dzisiaj wcześnie rano , ale nie do końca się dobrze czułaś ponieważ po wczorajszej imprezie nieźle bolala cię głowa i chciało ci się wymiotować .Więc wstałaś ledwo z łóżka i na wpół otwartymi oczami szlaś do łazienki na dole , gdy byłaś już na dole chciałaś już ciągnąc za klamkę , lecz niestety drzwi od łazienki były zamknięte na zamek , czyli to znaczyło że ktoś tam teraz jest .

Jak zwykle zapiklaś delikatnie do dzrzwi , a gdy chciałaś coś powiedzieć to nagle twoim oczom ukazała się wysoka sylwetka , którą nią była sylwetka Sugi , byłaś w dużym szoku z wpadki na sugę , prez chwilę milas czerwone puliczki,było ci głupio więc spósciłaś szybko glowe w dół ,
no  ale gdy chciałaś wejść do łazienki nagle  , przybiegł
Jimin który był bardzo z szokowany waszym widokiem razem więc postanowił że zrobi wam zdjęcie i upamiętni wasza relacje z spotkania był mega roześmiany i ruszył w stronę i nnych chłopaków którzy już zbierali się do wyjścia  z domu Sugi .

Ty jak zwykle nie wiedziałaś co masz teraz zrobić z sobą więc przeprosiłaś sugę i weszłaś do środka do łazienki i zrobiłaś tam poranna rutynę .Czułaś się dziwnie ta zaistniała sytuacją ,a dlatego że coraz bardziej czułaś coś do Sugi .

Hej Suga my już będziemy się zbierać pozdrów od nas Ti musimy się szybko zbierać do pracy bo mamy jakieś zadanie do wykonania nowe A więc do zobaczenia za jakiś czas a i było fajnie wczoraj Część .- Odparł Kookie .

NO CZEŚĆ DO zobaczenia .- odparł Suga z lettkim uśmiechem.

Po krótkim czasie....

- O Część Ti , Eeem Ti muszę ci coś bardzo ważnego powiedzieć ..emmm a natomiast to co chcialem ci powiedzieć wtedy na imprezie to to że od bardzo dawna zaczęłaś mi się podobać i z każdym miesiącem czuje coś do ciebie mocnego , Ti ja Kocham cię wiem jesteś za młoda na mnie no ale ja nic na to nie poradzę że jesteś taka skromna i ładna .-Odparł Suga z lettkim uśmiechem .

-  Ja nie wiem co powiedzieć no Suga wiesz ja też coś czuję do ciebie ale nie jestem pewna czy to jest miłość czy tylko przyjaźń ! , Przepraszam jeżeli cię uraziłam bo to nie jest takie do końca łatwe a bym ci mogła tak pewnie zaufać i kochać ciebie wiesz te wszystkie wydarzenia nadal zostały mi w pamięci a ty wtedy mnie porwaleś i nie mogę ci tak poprostu od razu zaufać że mnie nie skrzywdzisz sorry Suga ale na razie Nie powiem ci Że cię kocham bo musisz na to dużo zapracować .- odparłaś z powagą w głosie ., I łzami w oczach .

- No .nooo okey rozumiem a więc dam ci na razie święty spokój i pójdę sobie może mnie już nigdy nie spotkasz Część Ti żegnam i dzięki za wszystko co dla mnie zrobiłaś .- oparł z powagą i mocna chrypa w głosie ., Po czym znikanął bardzo szybko i opuścił swój telefon i pobiegł na dwór i nawet nie wiadomo gdzie pobiegł .

JAK MYŚLICIE GDZIE PBIEG Suga przecież on jest mega dzielny i odważny , czy pobiegł zrobić sobie coś złego czy wybiegł ze złości się przewietrzyć .

Jak myślicie czy Suga jeszcze wróci do Ti czy raczej Nigdy się już nie zobaczą .

Hej jeżeli spodobał ci się ten rodzial to zostaw gwiazdkę i z góry dzięki do następnego Pozdrwiam Army's .❤✌









/Wynajęty//Suga//Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz