Capitolul 2

116 5 0
                                    

  Trei zile mai tarziu, George vine de la Școală. Intră în casă, încuie ușa pe care a intrat și își aruncă ghiozdanul aproape gol pe un fotoliu. Se aruncă pe canapeaua de lângă acel fotoliu, ia telecomanda și aprinde televizorul.

   Mai târziu, George se uită în continuare la televizor la un serial Netflix. Deodată, îi sună telefonul. George ia telefonul, se uită cine îl apelează, este tatăl său. George răspunde și duce telefonul la ureche:

-Hei, fiule! zice tatăl său prin telefon. Am reușit. A acceptat.
-Serios, întreabă George oprind televizorul pentru a se concentra mai mult pe conversație?
-Da.
-Bravo, tată! Și v-a veni cumva în seara asta?
-Oh, da. Vom lua o cină în cinstea noului viitor.
-Super. Unde vom mânca?
-La Chinezu'.
-Wow. La un restaurant foarte scump. Sigur îți permiți?
-Nu e problema ta, fiule. Până la urma sunt bărbat, iar un bărbat trebuie să facă ceea ce trebuie.
-Abia aștept să o cunosc.
-Stai! Nu ai văzut-o?
-Nu, dar cred că e o doamnă de treabă.  Până la urmă, cum arată?
-Ei bine... Este o femeie cu părul lung maro, are un corp de femeie tânără, chiar dacă are undeva la vârsta mea, și o personalitate unică.
-Înțeleg. Te pricepi mai bine la descrieri cât mă pricep eu la matematică.

  Tatăl lui George a început să râdă, apoi îi zice:
-V-a trebui să închid. Dar diseară să vii la acel restaurant, da?
-Voi veni, zice George râzând.
-Să vii îmbrăcat frumos, da?
-Voi veni.
-Bine. La revedere!
-Pa, tată!

    George închide apelul, apoi începe să o sune pe Izabela și îi zice să vină până acasă. Iar ea a răspuns că e ocupată, dar George îi zice că e singur acasă, apoi Izabela îi zice că va veni imediat și îi închide apelul.

   Când George a închis apelul, acesta scoate în buzunarii de la blugi săi albaștri un prezervativ Durex. Se uită la el câteva clipe lungi, apoi își zice: "Sper ca prezervativul să nu se rupă.". George se ridică de pe canapea, descuie ușa de la apartamentul său și merge în camera sa să facă curat până cand v-a veni Izabela pentru a-i arăta o surpriză cu adevărat dureroasă și plăcută pentru o femeie excitată.

-Ah! AAH ! AHhhh! țipă Izabela în timp ce George bagă penisul îmbrăcat  prezervativul în gaura femeii. T-Te ro-og... Nu fi-

  Izabela n-apucă nici să termine propoziția că George deja începe să o excite pe Izabela, care se ține cât de tare poate de saltea (deoarece e în poziția cîinelui) și scoate acele țipete specifice de fată când este futută prea tare.

   George și cu Izabela s-au mai futut câteva minute, după care, amândoi, fiind dezbracați total au dormit în pat. Izabela, cu trupul ei gol, cu pieptul mare plin de laptele lui George doarme de parcă ar fi căzut pe spate de la etajul 1. Iar George, cu penisul obosit, doarme la picioarele Izabelei.

-----------------------------------------------------------

  Înainte de a încheia capitolul a-și dori să vă împărtășesc câteva secrete despre această serie.

Secretul #1:
Tatăl lui George s-a dezvirginat la vârsta de 17 ani cu fosta sa soție, care a l-a părăsit când aceasta l-a născut pe George.

Secretul #2:
Mama Izabelei a fost împreună cu tatăl lui George când erau la Facultate. Da! Au mers la aceiași facultate.

Secretul #3:
Izabela îl iubește pe George... Poate prea mult.

O relație fiu vitreg și mamă vitregă normală Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum