După câteva luni bune, Mama Vitregă și cu George au continuat să facă sex fără ca Tatăl său să afle. Deși ceea ce făceau era cu totul dezgustător, urât și chiar de neimaginat, tot au continuat să facă sex din plăcere. Din fericire, Mama Vitregă a lui George nu a rămas gravidă deoarece suferă de boala care nu permite femeilor să nască sau să facă copii. Este vorba de o problemă de fertilitate.
În camera Izabelei, George și cu Izabela tocmai ai terminat o rundã de sex în stilul adolescenților. George și-a dat drumul pe fața Izabelei, iar Izabela începea sã se lingã pe buze și sã-și dea cu degetul sperma lui George care a cãzut prin alte pãrți în loc de gurã, cum ar fi pe obraji sau pe frunte.
George stă acum pe spate lângă Izabela și îi zice obosit:
-Izabela...
-Da, întreabă Izabelav apropiindu-se de fața lui Geirge?
-Trebuie să vorbim...
-E cumva mama ta vitregă?
-Da, zice George uitându-se la Izabela care acum se simțea tristă.
-Înțeleg... Ce vrei să faci?
-...Mă gândesc să fug de acasă.
-Nu fi nebun! Trebuie să existe altă soluție.
-Dar care? Poliția nu a mers. Ajutorul de copii nici atât. Nici măcar tata nu aude când mama vitregă mă prinde și mă fute prin bucătărie sau la ei dormitor.
-Totuși... Tatăl tău ce face de fiecare dată când mama vitregă te prinde?
-Doatme... Doarme ca un buștean.Cei doi stau o clipă pe gânduri, după care Izabelei îi vine o idee:
-Somnifere.
-Eh? zice George surprins către Izabela. Somnifere?... Ah, da! Cred că folosește somnifere.
-Asta ar putea explica totul.
-Evident!... Și cred că am și o idee, zice George ridicându-se din patul Izabelei și luându-și hainele pe el.
-Ce idee, dargule, întreabă Izabela cam nesigură pe ea?
-Pentru început voi da o fugă până la un magazin ca să cumpăr un prezervativ, apoi îți voi spune.
-P-Prezervativ?
-Astăzi vei fi futută exact cum îți place.În urmãtoarea searã, George se aflã în camera sa, joacã un simplu meci de League of Legends și începe sã râdã dupã ce face triple kill cu Fizz. Când George a fãcut acel triple le-a scris coechipierilor în chat cã au fãcut o treabã foarte bunã.
Chiar când a gãtat meciul, mama sa vitregã a deschis ușa, și-a mușcat buzele, a închis ușa și s-a dus cãtre George, care juca în continuare League. George s-a prefãcut cã nu a auzit-o, când el defapt a auzit-o foarte bine, chiar dacã are cãștile în urechi.
Mama vitregã se apropia încet și în timp ce se apropia ea se dezbrãca de cãmașa de noapte. Când a fãcut șapte pași, a dat ultimul nasture jos, iar sânii sãi mari începeau sã iasã la ivealã deoarece mama vitregã nu avea sutienul sau chiloții. Când mama vitregã a ajuns lângã scaun și a pus mâna pe acel scaun, George s-a întors fulgerãtor și a fãcut o pozã mamaei vitregi cu ajutorul telefonului sãu.
Când George a fãcut acea pozã cu bliț a și fugit din camerã ca un copil care este alregat de un polițai care a furat de la un magazin de dulciuri. Mama vitregã s-a dus dupã el, chiar dacã era dezbrãcatã.
George reușește sã iasã din camerã fãrã probleme, apoi merge cãtre Bucãtãrie. Când ajunge în Bucãtãrie, încuie ușa și se dã de dupã ușã pentru a o ține. Mama vitregã ajunge în fața Bucãtãriei și începe sã batã acea ușã strigând furioasã numele lui George și amenințând-ul cã v-a suna la Poliție pentru viol. Dar George, cât timp mama sa îi zicea cã v-a suna la Poliție, la care el o întreabã:
-Ai dovezi ?
CITEȘTI
O relație fiu vitreg și mamă vitregă normală
RomansNu judecați cartea asta după copertă! Istane George este un elev obișnuit al unui Liceu Tehnologic Forestier, până când întâlnește pe noua sa mamă vitregă, Raluca.