Seara, la Restaurantul Chinezesc (despre care George și cu tatãl sãu au vorbit în capitolul trecut), George, tatãl sãu și cu noua sa mamã vitregã, iau o cinã în stil chinezesc. George mãnâncã din Ramen și ascultã conversația dintre tatãl sãu și mama vitregã:
-Mi-ar plãcea sã facem nunta în Mai, zice tatãl lui George cãtre mama sa vitregã, Raluca.
-Bun, zice mama vitregã a lui George. Atunci rãmâne stabilit, o vom face în Mai.
Acum, Mama vitregã se uitã la George și îl întreabã zâmbindu-i:
-Ești de acord ?
-Hm... zice George mestecând niște carne din acel Ramen gustos... Apãi, voi decide-ți, nu?
-George, zice tatãl sãu având privirea de Dacã o dai în barã te voi omorî..
-Bine, Mai rãmâne, zice George speriat de tatãl sãu.
-Bun, zice Mama vitreagã uitându-se în continuare la George. Aș dori sã te întreb ceva, cam personal ?
-Ce anume, zice George fiind pe cale sã ia o gurã de apã.
-Ești într-o relație, nu, întreabã Mama Vitregã cãtre George care luase o gurã de apã și a început sã se îenece?
George își dã vreo doi pumni în piept pentru a scãpa de acea înecare, care i-a speriat pe pãrinții sãi.
-De unde știi, întreabã George cãtre Mama Vitregã ?
-De unde știu, întreabã Mama vitregã ? E simplu. Izabela este o veche prietenã de familie.
-Ehh?!
-Da, aprobã tatãl lui George. Mama Izabelei, cu Raluca și cu mine am fost în același Liceu.
-Oh, wow, zice George surprins. Eu știam doar cã tu și cu mama Izabelei erați în aceiași Facultate.
-Am fost, dar nu în aceiași clasã, zice Tatãl lui George luând o bucatã de gãlușcã cu mâna stângã și mâncând-o dupã ce a terminat de vorbit despre cum era viața sa la Facultate, ceea ce pe George nici nu îl intereseazã.
Dupã ce au terminat de luat cina, noua familie a urcat în mașina cu care au venit și au plecat acasã. Având în vedere cã tatãl lui George a bãut puțin vin, Mama Vitregã a lui George a decis sã-i conducã pe bãieți la blocul lor. George nu era atent, dar când Mama Vitregã conducea mașina, ea se mai uita din când în când la oglinda retrovizoare sã îl vadã pe George. Poate vroia sã vadã dacã e bine sau altceva.
Când au ajuns toți trei acasã (la casa lui George și a tatãlui sãu), George a mers direct în camera sa, iar tatãl lui George și mama sa vitregã tocmai stau pe canapea și se pregãtesc sã se uite la televizor. George s-a bãgat în camera sa, s-a încuiat în camerã, s-a dus la PC și s-a gândit cã ar fi o idee bunã sã înceapã un mic maraton de League of Legends.
Dupã trei meciuri clasice, George aude o bãtaie în ușã. George se uitã la acea ușã cu o privire speriatã și întreabã:
-Ce este, tatã ?
-Deschide, zice Mama Vitregã din cealaltã parte. Am nevoie de ajutorul tãu.
-La ce, întreabã George deschizând ușa și uitându-se la mama sa vitregã care a început sã scoatã un zâmbet de fatã perversã.
-Sã. Mã. Fuți. zice Mama vitregã luându-l pe George în brațe și începând sã-l împingã în camerã, totuși închide și ușa dupã ea.
-Ce este cu-
-George... Te iubesc mai mult decât pe tatãl tãu, zice mama vitregã dându-și cãmașa jos. Sexul cu tatãl tãu este nimic în comparație cum va fi cu tine.
Mama Vitregã, dupã ce și-a dat cãmașa jos, aceasta și-a dat sutienul jos pentru a arãta sânii, care sunt mai mari decât ai lui Izabela. George deja se simțea de parcã ar fi nimerit într-un film de groazã cu o nebunã care îl iubește, dar de fapt... Aceea femeie îl iubește pe George mai mult decât pe viitorul ei soț. George a avut sã strige dupã ajutor, dar mama vitregã l-a fãcut sã tacã punându-și pieptul mare în gura viitorului ei partener de sex.
-Dacã vei țipa voi fi nevoitã sã folosesc pizda mea cã sã te fac sã taci.
George nici nu mai putea sã scoatã un cuvânt deoarece sânul stâng al mamei sale vitregi era în gura sa, iar celãlalt era la urechea sa. Mama vitregã decide sã scoatã pantaloni lui George. Când aceastã a dat chiloții lui George jos, ea a vãzut penisul lui George care s-a ridicat:
-E mai mare decât crede-am, zice mama vitregã uitându-se la fața lui George care s-a fãcut roșie. Cumva te-ai futut cu Izabela, nu ?
-P-Poft-im, zice George care începea sã simtã acel gâdilici la penis.
Mama vitregã a lui George a început sã sugã penisul lui George atât de repede încât acesta era pe cale sã-și dea drumul mai repede decât credea. Mama vitregã îi sugea atât de tare și de repede penisul încât ai fi zis cã era într-o gaurã a femeii în loc de gurã.
Dupã nici fix douã minute, George și-a dat drumul în gura mamei sale vitregi. Mama vitregã a primit cam multã spermã, dar ea nu a fost deranjatã deoarece spera sã fie mai mult decât o micã gurã de apã. Nu numai cã a luat în gurã, a mai luat și pe fațã, ceea ce a fãcut sã râdã:
-Doar douã minute, fiule, întreabã mama sa vitregã pupând penisul lui George? Te descurci destul de bine pentru un amator.
-H-Hei! zice George nervos. Ce dracu vrei de la mine ?!
-Ce vreau, întreabã mama vitregã a lui George apropiindu-se de fața lui George. Vreau sã te fac bãrbat.
Când a zis aceastã propoziție ea a decis sã se giugiuleascã cu George, chiar dacã acesta tot încerca sã iasã din strânsoarea femeii nebune. O parte a lui George îi zicea cã așa ceva nu este normal, iar alta îi zicea sã rãmânã deoarece nimeni nu v-a afla. Nici mãcar tatãl lui, care acum doarme pe canapea cu pantaloni da-ți jos.
Dupã câteva minute foarte bune, George s-a vãrsat pentru a doua oarã, dar de data asta în fundul mamei sale vitregi. George era atât de rușinat de el, încât se gândea, în timp ce ligea pizda mamei sale vitregi cum sã se sinucidã. Dar, în timp ce o lingea, mama sa vitregã începe sã scoatã acele sunete de femeie care jucatã prea bine.
Dupã nici douã minute, mama vitregã a dat drumul la lichidul de femeie în gura lui George, care a înghițit-o fãrã sã-și dea seama. Când George și-a luat gura de la pizda mamei sale vitregi acesta a încercat sã plece, dar mama vitregã a sãrit pe el și îi zice:
-George, nu pleca, te rog.
-Ești nebunã, femeie ! zice George dând-o pe femeie la o parte și fugind din camerã dezbrcãt.
Mama vitregã fiind și ea dezbrãcatã se duce sã-l alerge pe George râzând și chicotind ca o școlãrițã când își vede crush-ul fãcând un lucru pe care aceasta îl palce. Mama vitregã și cu George s-au mai futut în seara asta doar 10 minute în cmera unde Izabela și George au fãcut-o a doua oarã, Baie, dar cei doi au fãcut-o în cadã.
Cei doi au mai fãcut sex în secret de câteva ori pânã sã vinã nunta. Cât timp cei doi se futeau, George începea sã accepte ideea cã mama sa vitregã chiar îl iubește, tocmai de aceea a decis sã facã un lucru total neașteptat.
CITEȘTI
O relație fiu vitreg și mamă vitregă normală
RomanceNu judecați cartea asta după copertă! Istane George este un elev obișnuit al unui Liceu Tehnologic Forestier, până când întâlnește pe noua sa mamă vitregă, Raluca.