- DESCHIDE! strigã mama vitregã a lui George. Deschide sau îți bag herpes, boule!
-Nu o deschid, nebuno, zice George râzând și ținând telefonul într-o mânã!
-Am sã-i zic tatãlui tãu cã m-ai viloat și mi-ai bãgat herpes. Am sã-i zic și Poliției cã m-ai viloat.
-Eu sã te viloez. Ești nebunã! Mai bine zis pe mine m-ai viloat.
-Cum sã te violez, eu ?! Ești bãiat pânã la urma urmei.
-Da, îs un bãiat de 16 ani, iar tu o femeie de douã ori diferența mea. Pleacã de aici și du-te la tatãl meu! Nu ai zis cã-l iubești ?
-Nu iubesc, bãșinosu ãla care nu știe nici cum sã trateze o femeie. Poate de aia mama ta l-a pãrãsit.
-I-a mai du-te dracu! Mama mea a murit din cauza unei boli.
-Ce boalã, copile, zice Mama vitregã de pe cealaltã parte râzând. N-ai aflat, azi au descoperit trupul ei l-a calea feratã.
George auzind ultima parte, acesta râdea deoarece Mama sa vitregã sigur scotea o minciunã ca sã-l facã sã iasã din bucãtãrie și s-o întrebe ceva despre mama sa. George știa cã Mama sa e moartã, dar ceva îi spune cã Mama vitregã ar pute sã spunã adevãrul. George ofteazã și îi zice mamei sale vitregi:
-Totuși, ce vrei de la mine, întreabã George închizând apelul tatãlui sãu ? Dacã nu îl placi pe tata atunci de ce mã vrei pe mine ? Tata ce are ?
-E un nemernic bãtrân! Nu știe nimic despre femeii! Și vrea mereu sã ne futem pentru cã i se scoalã când eu mã gândesc la tine.
-Dar ce ai cu mine ? Ce vrei de la mine ?
-Ce vreau de la tine, îi zice Mama vitregã dând cu pumnii în ușã! Sunt pedofilã! Îți vreau pula! Îți vreau sperma! Vreau sã ai copii mei! Dupã aia vreau ca amâdoi sã-i futem când se fac mari! Iar dupã aia vreau ca ei sã aibã copii noștri! TE IUBESC, PROSTULE! VREAU SÃ NE FU-
Mama vitregã nu terminã bine propoziția cã cineva începe sã loveascã ușa cât de tare poate. Atunci Mama vitregã pleacã de la ușa din Bucãtãrie și se duce repede în camerã ca sã se schimbe. George descuie ușa de la Bucãtãrie și fuge cãtre camera sa pentru a cãuta ceva important.
Mama vitregã, dupã ce s-a îmbrãcat, se duce repejor la ușã sã o deschidã, deoarece bãtãile nu au încetat. Cine era la ușã, a fãcut-o sã zbiere în interiorul sãu de teamã. La ușã erau trei polițai împreunã cu tatãl lui George. Tatãl lui George vâzând-o pe Mama vitregã, se înfurie și le cere polițailor:
-Arestați-o.
-Stai, ce ?! zbiarã Mama sa vitregã în timp ce doi polițai o țineau pe loc ca sã-i punã cãtușele. Dragule! CE-
-Nu mã lua pe mine cu dragule, zice tatãl lui George furios pe mama vitregã, era atât de furios încât al treilea polițai îl ține ca sã nu facã vreo boacãnã! Tu! Tu care mi-ai violat fiul atâta timp! Tu care mi-ai pus somnifere ca sã-l viloezi fãrã probleme! Mã dezguști femeie! Defapt, nu ești femeie! Ești o pedofilã!
-N-NU! Nu ma fãcut asta dragule! zice Raluca (Mama vitregã), scoțându-și lacrimile de aligator în speranța cã v-a fraieri pe cineva. Eu nu ma fãcut așa ceva! Fiul tãu a fãcut-o, el a cumpãrat azi acele somnifere! Deci și el a cumpãrat atunci-
-Minciuni, vine George având la el cutia de ceai pe care a cumpãrat-o și bonul de la cumpãrãturi. Eu am cumpãrat doar ceai de mentã. Am și dovezi.
Apoi George se uitã la polițai care o țineau strâns pe Raluca:
-Dacã dovada asta nu e de ajuns, atunci uita-ți filmarea asta.
George scoate o camerã de filmare de la hanoracul sãu, și o dã celui de-al doilea polițai care o ia cu o mânã și cu cealaltã o ține pe Raluca, care începe sã se zbatã. Polițaiul doi verificã filmarea preț de câteva clipe, apoi o pune undeva și îi zice lui George:
-E o dovadã bunã, dar nu îndeajuns.
-Înțeleg, zice George uiându-se la tatãl sãu. Atunci conversația de la telefon pe care am avut-o când femeia asta de mai devreme ar merge ?
-Ce conversație? întreabã al treilea polițai dând drumul la tatãl lui George care a început sã se linișteascã.
-Aici am sã vã ajut eu, zice tatãl lui George scoțând telefonul și arãtându-i lista de apeluri la al doile polițai. Dacã doriți sã auziți o înregistrare a apelului sã știți cã o am.
-Minte! zbiarã Raluca în speranța cã v-a scãpa, dar al doilea și primul polițai o strâng bine.
-Am auzit destule, zice al doilea polițai strângând-o pe Raluca de încheieturã. Acum vii cu noi la secție, criminalo!
Cât timp Polițai o luau pe Raluca de la apartamentul lui George, ea tot striga cã este nevinovatã și mai zicea cã coplilul a forțat-o dar în zadar, Raluca tot nu mai putea scãpa deoarece dovezile o incrimineazã și aratã cã ea este adevãratul criminal și George sau tatãl sãu.
Dupã ce Polițai au plecat cu Raluca din bloc, George și cu tatãl sãu au bãtut palma în semn de succes. Apoi amândoi au închis ușa și au decis sã desfacã o bere ca sã sãrbãtoreascã victoria lor tumultoasă.
CITEȘTI
O relație fiu vitreg și mamă vitregă normală
RomanceNu judecați cartea asta după copertă! Istane George este un elev obișnuit al unui Liceu Tehnologic Forestier, până când întâlnește pe noua sa mamă vitregă, Raluca.