zilin sesiyle herkes içeri girmeye başladında Oğuz'la bizde konuşarak içeriye girmeye başladık. Ateş hala çok sinirli bir şekilde bakıyordu Oğuz ile arasındaki mesele neydi acaba Oğuz'la sınıfa girdik ve sırama oturdum . Ateş sınıfa girdinde Oğuza sinirle bakıp yerine oturdu ve dayanamayıp" derdin ne iki saattir Oğuzla bana ters ters bakıyorsun" dedim.gözlerime bakarak "Asya o çocuk göründüğü gibi biri değil onunla çok fazla samimi olma , senin iyiliğin için bunları söylüyorum. " ilk defa adımı kullandı hırçın kız yada güzellik demedine göre ciddiydi "ne varmiş gayet iyi biri niye böyle düşünüyorsun?" Dedimde iyice sinirlendi ve nerdeyse beni bakışıyla öldürülecekti "Asya o çocukla samimi olmayacaksın, anladınmı?" Dedinde hayır diyemedim bile o kadar sinirliydi ki korkmuştum"tmm ya şu bakışlarını üzerimden çek."dedimde yumuşayıp gözlerime baktı "Niye , etkisindemi kalıyorsun, hayır sanada hak veriyorum kolay değil böyle bi adamın bakışlarının etkisinde kalamamak." Dedi sırıtarak, allahım ya sinir " ne etkisinde kalıcam be bakışının, sinirli baktığın için söyledim , allahın egosu ya " dedimde gülerek yanağımdan makas alıp "güzellik " dedinde tam ağzının ortasına yapıştırıcakken elimi tuttu ve "hırçın güzellik " dedi , ulan varya dua et güçlüsün yoksa yapıştırırdım suratına diyen iç sesime hak verip önüme döndüm. Son dersimiz boştu bu yüzden ellerimi sıranın üzerine koyup yatmaya başladım ama hava çok soğuktu ve sınıf havalansın diye pencereler açıktı , titremeye başladımda Ateş" kapatın lan şu pencereleri."dedi bağırarak, hayvan falan ama düşünceydi köpek sonra üzerime kendi montunu attını hissettim ve kafamı yana çevirip " bide beni düşünürmüş." dedim gülerek , oda gülümseyip "şimdi hasta olucan sümüklü sümüklü banada bulaştıracaksın ."Dedinde "hı hı evet öyledir canım ya." Dedim . Kafasını benim gibi kollarının üzerine koyup" dikkat et o canını yemesinler minik kız." Dedinde utandım "sensin minik pis sapık nolcak." dedimde kahkaha attı ama kafasini kaldırmadı göz göze geldimizde utanıp sola döndüm.
Biri eliyle koluma dürtüyordu" uyan hadi güzellik geldik geldik." Dedinde gözlerimi açtım ve ceketimi giydim , sınıfta sadece Cenk, Selin, Ateş ve Burhan vardı hep boyle dörtlü takılırlardı , sınıftan hep birlikte çıktık ve herkes lüks arabasına binmeye başladı bi benim yoktu , sıçayım şansıma ben 17 yim onlar 19 , daha ehliyetim bile yoktu hem zaten olsa bile bu kadar pahalı araba alamazdım Cenk ve Selin ayni arabaya bindi Ateş bana bakıp "gel eve burakayım seni ." Dedinde " hayır kendim giderim sağ ol ." Dedim kibarca " "gel işte ne diye uzatıyorsun yolun üstü." deyip kolumdan tuttu ve arabaya doğru götürmeye başladı, allahım bu çocuk tam bi odun biri şuna kibarlık öğretmeli diyen iç sesime bencede deyip Ateş'e baktım "eminiyet kemerini bağlasana be " diye çemkirdimde "hı hı ondan. " deyip hızla bastı gaza , araba kullanmak çok yakışıyordu eşşeğe , göz göze geldiğimizde güldü. Al işte gene rezil oldum niye bakıyorsun aptal asya dedim kendi kendime , evin önüne geldiğimizde " inmek istemiyosun heralde " dedi sırıtıp "kes be dalmışım niye inmek istemeyecekmişim?" Dedimde gozlerimin içine cezbeder gibi bakıp "ne bileyim artık aşık falan olduysan , ama benden saklama soyleyebilirsin." dedinde kalakalmıştım , yanaklarım elmaya döndü utanmıştım "mal nolcak." Deyip arabadan çıktım. Pislik utandırmaya çalışıyor bide hayvan , mal ,öküz , ayı nolucak içimden gülerek eve girdim . Annem ve Rabiş daha evde yoktu o yüzden minik köpüşümle o gelene kadar oyun oynicaktım üzerime lacivert bir esorfman ve beyaz bir tişört giydim tabi üzerinede ceketimi giydim. Havalar soğuktu ama yaza cok az kaldığı için çokta değildi , hatta yarından sonra full güneşli olucaktı. Elime telefonumu aldım ve İnstegramda Ateşi aramaya başladım ve buldumda bir yuh çektim , aptal nolucak hep vücudunu çekip atmış tmm herkes biliyor zaten kaslısın , baklavan var , yakışıklısın insafsız ya öyle baklavamı olur ulan . Takipçi sayısı 900 binlerdeydi gördümde içimden küfür saymaya başladım ama normaldi , babasının okulu ve şirketi var altında alfa romeo , yakışıklı daha ne olsun tam kızların avcılık ettiği tipler ama Ateş kızlara çok yüz vermiyordu yada ben öyle sanıyordum . Annemin aşagıdan sesi geldi " canım evdemisin ?" " evet anne evdeyim ." Dedim bağırarak. Babam yoktu annemle boşanmışlardı ve ben onunla çok görüşmüyordum zaten yeniden evlenmişti. Ben annem ve genç teyzemle kaliyorduk , o daha evlenmemişti ve bizimle kaliyordu . Annem bi hastanede sekreterlik yapiyordu teyzemse ingilizce öğretmeniydi ne çok zengindik nede çok fakir dubleks şirin bir evde otuyorduk .
Annem ve teyzem muhabbet ederken yemeğimi yiyordum sonra annem bana döndü ve "okul nasıl gidiyor yeni arkadaşlar edinebildinmi ?" Dedinde aklima ilk gittimde kavga ettim geldi ama tabikide anneme asla söylemicektim " iyi gidiyor validecim ve arkadaş edindim tabikide , şu tatlı kızınla kim arkadaş olmak istemez?" Dedim gülerek teyzem bana gülerek "beautifulsun (güzel) diye havalara girme." Dedinde " ya tmm ingilizce öğretmenisin ne bu havalar." dedim gülerek "kıskanç nolucak büyüde sende ol görelim hanımefendi ." Dedi gülerek , anneme dönüp "anne söyle şu bacına onu döverim." dedimde güldü ve dil çıkardı. Rabişi severdim genç olduğu için ve samimi olduğumuz için annem şakalarıma karışmazdı hatta bazen anneme anlatamadım aşk maceralarımı Rabişe anlatırdım. Yemeğimi yiğip anneme yardım ettim sonrada mısır patlatıp film açtık. Film izleyeli 40 dakka olmuştu ve annemle benim gözlerimden akan yaşlar sel olmuştu kaç kere dedim dram olmasın diye , Rabiş bize bakıp gülerken bir yandan göz yaşımı silip bir yandan dil çıkarmıştım . Film bittinde tabakları, Rabiş güldüğü için onun üstüne atıp odama kaçmıştım . Biraz kitaplarımı açıp yarınki dersin üstünden geçtim ve yks çalışmaya başladım, kaldığım konulardan devam ederek biraz ders çalışmaya başladım. Artık gözlerimi taşıyamaz oldum kalkıp dişlerimi fırçaladıyıp yüzümü yıkadım ve artık dayanamayıp yatağa attım kendimi ve zaten direk gözlerim kapanmaya başladı. Sabah yanimdaki fareli zilimin sesiyle irkilip uyandım ne kadar erinsemde kalkıp yüzümü yıkadım ve çantamı hazırladım. Okul eteğimi ve gömleğimi giydim ama sweat giymedim çünkü çokta soğuk değildi artık ama genede üzerime havalı bir ceket giyip kahvaltıdan sonra okulun yolunu tuttum . Okulun bahcesine yaklaştığımda arkamdan bir el kolumu tutup beni durdurdu.
Buda bitti , umarım beğenirsiniz yorum ve oyları unutmayın hepinizi seviyorum iyi okumalar.♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİNİN SEVDASI
RomanceHırçın bir kız , yakışıklılığıyla kusursuz ve tehlikeli zengir bir serserinin âşık olmasıyla başlayan bir hikaye... ilk yazılan kitap ve çok yeni başladım o yüzden okunmaması ve keşfedilememesi çok normal.