'Kasetler sırayla elinize ulaşacak.Sıradaki kişiyi söyleyip bitirmiştim kaseti.Bir dizinin en heyecanlı yerinde reklama girmesi gibi.Gerçekten en heyecanlı yerde kesmek çok zevkliymiş.Neyse yeni kaset olduğuna göre önce hepinize bir selam vereyim.Selam gençler.Keyifler iyi mi?Gerçi kasetten sonra eminim ki kopmalar başlamıştır.Jisoo Unnie canını çok sıkma tamam mı?Ya da sık.Jin'i aldatmadan önce düşüncektin bunu.Namjoon sen de sık canını.Kardeşim dediğin adamı arkasından vurdun,ona ihanet ettin.Jimin-sshi canını sıkma sırası sende.Biraz düşünmeliyim Jimin.Kirli geçmişini biraz düşünmeliyim.Aslında çokta düşünmeye gerek yok.Jimin Rose'yi sevdiğini hepimiz biliyoruz.Hatta Rose bile biliyor.Senin onu sevmeni kullanıp sana kötü şeyler yaptırıyor.Senin hakkında asıl konuşmak istediğim şey bu değil.Bu kadar basit şeyler konuşmam ben.Daha can yakıcı olmalı.Mesela Jungkook'un arkasından çevirdiğin işler gibi.Jungkook'un hesabına atılan fotoğraflar.Kızlarla yatarken,sarhoşken...Hepsi shoptu ve hepsini sen attın.İkinizin beraber takıldığı her Çarşamba içerdiniz.Jungkook'un bünyesi sağlam.Herkes tarafından bilinir.Sen Nuri Alço gibi içkisine haplar atmaya başladın.Sonra gerekli fotoğrafları çektin.Instagram şifresini zaten biliyordun.Doğum tarihim.Shopladığın fotoğrafları atmaya başladın. Jungkook uyandığında akşam ne olduğunu hatırlamadığı için kendisi yaptı zannetti.Shoplu fotoğrafları da öyle.Shop olup olmadığını anlayamıyordu,alkollü olduğu için yapmışta olabilirdi.Bu yüzden bana karşı suçluluk duygusu hissetti Jungkook.Ben gerçekleri bildiğim için her defasında seni affettim Jungkook.Ama sana söyleyemedim.Jimin bildiğimi öğrendi.Seni sürekli affetmemden şüphelenmişti zaten.Geldi ve beni tehdit etti.Benim de shoplu fotoğraflarımı yapıp okul duvarına asarmış.Söyleyemedim,özür dilerim.Affet beni Jungkook.Jimin artık shoplu fotoğraflarımı istediğin yere asabilirsin.Zaten artık öldüm.Kimin hakkımda ne dediği umrumda bile değil.Tek yapmak istediğim sizi ve rezilliklerinizi gökyüzünden izlemek.Bu arada Jimin değmezdi.Rose için Jungkook'u bıçaklaman dünyanın en saçma şeyi.Sevdiği adama zarar verdiğin için Rose,arkasından iş yaptığın için Jungkook senden nefret edecek.Jimin-sshi,bu kadar yeterli bence.Sıradaki kişiyi seçmeliyiz.Umarım sıkılmamışsınızdır.Sizin için heyecanlı bir şekilde anlatmaya çalışıyorum.Lütfen sıkılmayın,daha yeni başlıyoruz.Bakalım,kimmiş?Min Yoongi...Sırada sen varsın.Kalbinin atışlarını neredeyse duyacağım.Acaba ben ne yapmışım diyorsun.Seni bir sonraki kasete koyuyorum.Bu gün kutuda gelen haritayı atmayın.Saklamalısınız.İhtiyacımız olacak.Şimdilik bu kadar düşünün bakalım haritadaki işaretli yerin ne demek olduğunu?Görüşmek üzere...'