Bambam'ın ağzından...Hayat ne kadar garipti?Daha dün okunan bir kitap,ertesi gün bitebiliyordu.Daha dün kozasından çıkmış olan kelebek,ertesi gün ölebiliyordu.Tıpkı Lalisa gibi...Gittiği yer bariz değil miydi?Aslında şu anda,bu ortamda bulunan herkesin hem fikir olduğu tek konuydu.Lalisa'nın cennete gittiği...Lalisa o kar iyiydi ki.Hani derler ya 'kalbinin güzelliği yüzüne vurmuş'.Lalisa bu cümlenin en güzel örneklerindendi.Meleklerle yarışacak seviyedeki saflığı,mankenleri kıskandıran fiziği,lens takmadığında gözüken kömür karası siyah gözleri...Buradaki çoğu kişi Lalisa'yı sevmez ama onun cennete gideceğini iyi bilir.Kimseye zararı olmasa da sevmeyen o kadar çok insan vardı ki Lalisa'yı.Kıskançlıkları yüzünden Lalisa'ya karşı kötü olmuşlardı.İyi gibi gözüken kötüler.Timsah gözyaşı dökerken kimsenin acı çekmediği o kadar barizdi ki.Ben,Lalisa'nın ailesi ve birkaç arkadaşı dışında.Peki ya Jungkook,Jennie,Jisoo,Jin...Hepsi tam şu an Lalisa'nın ölü bedeni toprağa verilirken ağlıyordu.Ama onların duygularını anlayamıyordum,gözyaşlarının gerçekleğini ölçemiyordum.Lalisa'ya çok kızgınlardı.Belki Lalisa'nın özür dilemelerini asla kabul etmeyeceklerdi ama onu sevmekten de vazgeçmeyeceklerdi.Rose bile,o bile,Lalisa'yı seviyordu ama Jungkook'tan çok değil. O yüzden bu kadar çok şey yapmıştı ya zaten.Şimdiyse çok pişmandı.Peki son pişmanlık fayda eder mi?Onlar böyleydi.Güzel günleri unutmazlardı,yapılan yanlışlarıda.Dolu gözlerimle gökyüzüne baktım.Eminim ki Lalisa beni gökyüzünden izliyordu.Ya da beni değilde Jungkook'u. Jungkook'a,kendisini dinlemediği için çok kızgındı fakat yinede deli gibi onu seviyordu.Lalisa değer miydi?Canına kıymaya değer miydi?
Gece saat 02.21
lalalalisa.M:
lalalalisa.M:Bu fotoğraf nereden biliyor musunuz?Benim 18. yaş günümden.Bir gece klübüne girerken ilk defa sahte değilde gerçek bir kimlik göstermiştim.İlk öpücüğümü bu gece Jungkook'a vermiştim.Bu gece Jennie ve Suga sevgili olmuş.5 dakika sonra ise ayrılmışlardı.İstediğim kadar içkiyi bu gece içmiştim.Geçirdiğim en güzel günlerdendi.Teşekkür ederim çocuklar.
10.666❤️ 1.354 yorum
swagsuga:Bu da ne böyle?Her neyse uyumalıyım.
rosiellala.p:Bu ne sürtük?Prim zamanı değil.O da çıkıp uyuma zamanın geldi.Sütünü içmeyi unutma.
chimchim:vay be! saçımın rengine bakın.Tekrar o renge boyamalıyım.
jennie.kim:Özel hayatımla ilgili yazmak senin ne haddine?Kendine gel sınırı aşma!
lalalalisa.M:
YOU ARE READING
Karamel •instagram•
Hayran KurguLisa•Jungkook Rose•Taehyung Jennie•Yoongi Jisoo•Jin