díl 1.-stěhování(z pohledu Carol)

147 3 2
                                    

Zvoní budík:

Já tak nesnáším ráno!Vzlášť když se dneska stěhujem.Ano Stěhuju se ze svoji starší sestrou Jessicou do malého města Lampkin Lane.Popravdě jsem dost nervózní a vystrašená.Když jsme byly malé rodiče nám vyprávěli historky o sériovém vrahovi jehož jméno si bohužel nepamatuju který žil v onom městečku do kterého se stěhujem.Ano jak jste slyšeli že mám rodiče vyprávěli historky tak bohužel naši rodiče nejsou na onom světě.Matka zemřela na rakovinu a otec při autonehodě.Po smrti rodičů se o nás starala naše teta Aurora do dospělosti.Teď jsme už dospělé a život máme ještě před sebou.Po zazvonění budíku jsem vstala z postele kterou vidím naposled, rovnou jsem si sbalila kufry a šla dolů do kuchyně kde už byla moje sestra Jessica.Usmála jsem se na ni a řekla:Dobré ráno sis

Jessica:dobré ráno tak co taky se netěšíš na tu cestu?

Carol:hele netěším vzlášť na to město...popravdě se docela i bojím vždyť víš...

Jessica:Jasně že vím...sériový vrah a blablabla musíme si hlavně dát pozor na halloween ale popravdě moc těm historkám nevěřím hodně jsme se báli jako malé ale nikdy nevíš.

Carol: prostě si budem muset dávat pozor.(zasměje se)

Po snídani jsme si vzali kufry a šli k autu dali věci do auta a vyrazily (jsou tam pak zařizování na stěhování ale to přeskočíme :D )

po 3 hodinách 

Konečně po 3 hodinách nudné cesty jsme dorazily do městečka Lampkin Lane které vypadalo jako kdyby potřebovalo velkou rekonstrukci ale domy byly krásné sice staré ale jsem typ které má tento typ domů hodně rád.Když jsme dorazily na místo tak mně zaběhnul mráz po zádech.Viděla jsem dům toho sériového vraha který nám vyprávěli rodiče a my v něm budem strávit čas?! Jessica se na mně starostlivým výrazem podívala a zeptala se:,,Carol jsi v pořádku?"

Carol:Já v tom domě nechci být d dělá se mi tu špatně(nervózní)

Jessica:Já vím že tu nechceme být obě 2 ale je to jediná možnost.Za 2 dny bude halloween a ty víš že tu nebudu 2 týdny.Já vím že to zvládnem hlavně za 2 dny si všude zamkni a ať se děje cokoliv neotevírat(obejme sestru)

Carol:D dobře

Když jsme se po hodině zabydleli tak jsme šli spát kolem 11.hodiny večer.Já spala na hoře v pokoji a Jessica měla pokoj v dolním patře.obě 2 jsme spali v klidu ale venku nás někdo pozoroval.....někdo kdo zabil několik lidí...Ten jenž se ho všichni bojí každý den....a ten který byl vyprávěn od rodičů Stoneových.Možná je sem přišel zabít na halloween a nebo má jiné úmysly.Je to muž s bílou maskou a černou kombinézou(nevím jestli je to kombinéza :D )Ano městečko Lampkin  Lane ho dobře zná a proto se ho bojí.

Michael Myers....

muž s maskou (Michael Myers/Fanfikce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat