Nah Lampkin Lane.Malé městečko ve které jsem žil jako mladý.Ano je pravda že jsem zabil svoji sestru a je dokonce pravda že jsem po 15ti letech utekl z psychiatrického ústavu, ale to už je historie.Každý halloween když jdu do městečka lidé se mně bojí zvlášť zpropadení teenageři...Pokud se ptáte jestli stále zabíjím tak ano zabíjím.Dělám to proto abych našel klid....abych našel pokoj v duši...Ale jednoho dne se něco změnilo.....něco v čem jsem se změnil i já....2 dny před halloweenem jsem se rozhodl že navštívím svůj domov a viděl jsem ji....viděl jsem dívku co byla...krásná...měl jsem smíšené pocity...lásku..naštvanost..smutek..Rozhodl jsem se že ji navštívím až bude spát ale budu si muset dávat majzla na policajty i když moc dobře vím že nebudu chycen.Dokonce jsem viděl že přijela se sestrou nebo alespoň myslím že to je její sestra...
23:30
Celé městečko spalo a jak jsem říkal navštívím svůj domov a hlavně ji....byl jsem u dveří svého domu a držel v ruce nůž...otevřel jsem dveře a vešel do obýváku.Na stolku jsem viděl napůl vypitou kolu a nějaké léky..dost mně to překvapilo proč by někdo z holek bral léky...Nechal jsem je na stole a vešel do kuchyně kde se mi vrátilo spoustu vzpomínek...ale nechtěl jsem na ně ani pomyslet..pak jsem si všimnul že tu přibyly karafiáty tak jsem si jednu utrhnul a šel nahoru.Otevřel jsem pokoj a na posteli jsem opět viděl ji...je roztomilá a krásná i když i spí...tak jsem se pod svoji maskou trochu usmál..ani zabít jsem ji nechtěl a to bylo divné....cítil jsem jak mi hřálo srdce...když jsem se na ni minutu díval tak jsem viděl nástěnku a na ni byly její fotky.jednu jsem si vzal do ruky a viděl jsem jak na té fotce bylo napsáno její jméno Carol.chvilku jsem se na ni podíval a pak jsem si dal do své kapsy poté jsem viděl na stolku papír a napsal krátký dopis....dal jsem to na stolek a položil tam karafiát a poté jsem odešel z domu.
Chvilku jsem se na dům díval,pousmál se a odešel jsem.
ČTEŠ
muž s maskou (Michael Myers/Fanfikce)
FanfictionCarol Stoneová a její sestra Jessica se nedávno přestěhovali do malého městěčka Lampkin Lane jelikož rodiče jim zemřely(více v příběhu)Museli se z důvodu přestěhovat.Rodiče jim vyprávěli o sériovém vrahovi který žil v domě ve kterém bydlí.Avšak netu...