☆☆☆☆☆▪☆☆☆☆☆▪☆☆☆☆☆▪☆☆☆☆☆
Ch.2
لؤي بصوت عالي : روجينا اجري استخبي ورا العربية .
روجينا بخوف : طططيب .
أيهم بغضب و بصوت عالٍ : انتي لسة هططاطي خلصي اجري .
لتذهب روجينا مسرعة لتختبأ خلف السيارة بخوف ليظهر امام لؤي و أيهم ثمانية من الحراس المتبقيين و ووجوة يظهر فيها الغضب ليتأهب كلاً من لؤي و أيهم للقتال لتبدا معركة بينهم و لا تتعدى بضع ثوانٍ ليقع الحراس خاسرين في معركتهم ليضع أيهم قدمة فوق ذراع قاسم الايمن "سامر" لتنظر لهم روجينا من النافذة بدهشه لتقول في سرها "هما سلاحف النينجا و انا ما عرفش و لا ايه " .
سامر بغضب : دانتا ليلة امك سودة يا ابن ال ***** انت عارف الي انتوا قتلتوة دة يبقى مين و انكوا ضيعتوا صفقة بملايين و مين الناس الي معاة دول هيودوكوا ورا الشمس يا روح امك منك لية انتوا شوية رجالة بتاعة انابيب .
لؤي بسخرية : دول شكلهم حافظين نفس المعزوفة .
أيهم بإبتسامة خبيثة : سيبوا يقول اللي نفسة فيه انا حبيتة جداً و حابب يشرفنا في القسم .
لينهية أيهم بضربة علي راسة تفقدة وعية ليصفق براحة يديه.
أيهم باريحية : اخيرا خلصنا منهم ... لؤي اتصل بالشرطة يجوا ياخدوهم .
لؤي : اممم منا عملت كدا .
ليكمل لؤي بحزن مصطنع على وجهه : تصدق اني زعلان يا هيمو .
أيهم بإستهزاء : زعلان لية يا حبة عيني .
لؤي و هو يذهب بعيداً عنه و يكتم ضحكته : نسي يقول انك السباك اللي راح ينظف حمام الفيلا قبل كدة ههههههههههه .
أيهم بغضب وهو يركض خلفه بسرعة : طب تعالى هنا يا كلب و انا الي كنت مستغربك هادي من اول المهمة دي اقول اية مهو اللي فيك هيفضل فيك و لو اتشقلبوا عليك .
لتتفاجئ روجينا امامها انهما يركضان خلف بعضهما مثل الاطفال ليس و كانهما هما ذو الوجوه الباردة منذ بُرّهَه مضت .
أيهم و هو يمسك لؤي من ملابسة كأنه يمسك مجرم و قد انتبهه لتحديقها : يا ستي انتي مبحلقه كدا لية محسساني انك شفتي عفريت .
روجينا : لأ بس مستغربة ان المفترسين من شوية بيجروا ورا بعض دلوقتي .
لؤي بغضب طفيف و مصطنع : مفترس اية يا روجينا انا لطيف و بعيداً عن الحيوانات أليف انتي اكيد تقصدي ايهم بس اصلو بعيد عنك كدا كلب مفترس هيهيهي.
أيهم بغضب : انا كلب يا حماااار انتَ ناسي انك بين ايديا .
لؤي بسخرية : اية يا بيبي انتَ عايزنا نتمسك بفضيحة قدام روجينا.
أنت تقرأ
ذئب عشق فريسته
Romanceيقولون أن الذئاب متوحشة لا تعرف إلا القسوة، فهل شهدتم من قبل " ذئب عشق فريسته؟!!! " و هذا ما تروية قصتي لكم 😁☺️❤🧡 .