Mladá čarodejnica omamená alkoholom blúdila po obrovskom hotely, a rozmýšľala, kade sa asi dostane k výťahom.
Chcela sa vrátiť do svojej izby, aby mohla naďalej utápať svoj žiaľ alkoholom z mini baru.
Žiaľ, ktorý jej spôsobil istý ryšavý čarodejník, keď ho pristihla, ako strká svoje tlapy pod sukňu nejakej flandre.Áno. Ten bastard Ronald Weasley ju podvádzal priamo na ich výročí na spoločnej dovolenke. Pristihla ho, ako si zaplatil na ich apartmán nejakú šľapku, kým ona bola v meste kúpiť niečo na seba aby bola večer pre neho krásna.
Hneď po incidente ho opustila a on odišiel späť do Londýna. Ona zostala v Turecku.
Dva dni preplakala, no dnes sa rozhodla, že sa pôjde opiť. Nahodila na seba tie pekné červené šaty ktoré si kúpila kvôli Ronovi v ten deň keď ho pristihla.
Červený rúž a vlasy rozcuchané ako vždy. Žiaľ, jej vlasy malý vlastný rozum.Keď konečne našla výťah, ktorým sa mohla odviezť na 7 poschodie do izby číslo 468, hneď si vydýchla.
Keď vstúpila, na chvíľu sa jej zatajil dych keď sa stretla s tými búrkovými očami ktoré nevidela 10 rokov.
Stál pred nou sám Draco Malfoy v plnej svojej kráse. Krajší ako hocikedy predtým s miernym úškrnom na perách a tiež v podnapitom stave.
,, Zdravím Grangerová. " povedal opito,, Malfoy." stúpla som si pri neho, aby sa výťah mohol zavrieť. Stlačila som číslo poschodia, aj keď si nie som celkom istá, či som stlačila správne číslo.
,, Dlho sme sa nevideli. Však "
,, Hej. Hej. Dlho. Čo tu robíš?" Nechcela som kecať. Chcela som piť ale ten pablb sa ma stále niečo pýtal a je predsa neslušné mlčať ak sa ťa pýtajú.
,, Som na služobnej ceste a ty? Hádam s Weaslykom nie? A kde je nikde ho tu nevidím. "
,, Pred dvoma dnami som ho poslala so riti. " neviem načo mu to tu rozprávam. Čo je ho do toho."Dostala si rozum? Konečne?"
"Skôr facku od života. Ten hajzel ma podviedol."
...
Ráno som vstala s miernou závraťou ale s obrovskou bolesťou hlavy.
Zo včera si nepamätám takmer nič. Akurát... Malfoya. Alebo to bol preľud?
Chcelo sa mi strašne cikať, tak som vstala, a šla na wc.
Chcela som si stiahnuť nohavičky. Ale zistila som, že ich.na sebe nemám. A nemám na sebe dokonca ani tie červené šaty čo som si kúpila pre toho bastarda. A kde je dofrasa moja podprsenka?Opláchla som sú tvár a vrátila som sa do izby.
A v tom ma skoro seklo. Čo tu do pekla robí Malfoy?
A nahý!!!
Hm.. no už aspoň viem, kde mám nohavičky. Sú prehodené cez lampu.
Podprsenka je nedohľadne asi preč. A šaty? Moje šaty! Sú celé potrhané! No toto...,, Malfoy!" Nič. Spí ako mŕtvy...
"Malfoy! Počuješ? Vstávaj! Ihneď."
"Čo je."
Vtom sa prudko posadil na posteli, čo hneď aj oľutoval,lebo sa a ním zatočil cely svet."Prečo si v mojej izbe?"
"Čože? "
"Prečo si nahý? Prečo som nahá ja?"
Vtedy mi došlo, že ešte stále som nahá, a Malfoy ma vidí v plnej mojej kráse. Rýchlo som cez seba prehodila župan.
"Pozri drahá. Keď spolu dvaja mladý sexy ľudia spia, je normálne, že sú nahý."
Normálne ma odrovnal.
"Čože? Drahá? Malfoy. My sme spolu spali?"
"Vari si to nepamätáš? Na mňa sa nedá len tak zabudnúť."
A mal pravdu. Hneď ako dopovedal, sa mi začalo všetko vyjasnovať. Ako som sa na neho vo výťahu vrhla. Ako som ho pozvala na návštevu k sebe na izbu. Ako sa na mňa vrhol on keď sme vstúpili ku mne.
Ako roztrhal na mne šaty. Och moje šaty. Ako ma obdivoval, keď ma zbadal len v spodnom prádle. Pamätám si aj to, ako som mu cez hlavu stiahla jeho úzke tričko a rozopla nohavice a rázom sme boli obaja len v spodnom prádle a obdivovali jeden druhého.
Pamätám si aj jeho bozky. Ako mi medzi nimi vravel, že sa mu strašne páčim.
Pamätám si aj to, ako ma sotil na posteľ, a roztiahol moje nohy. Ako ma ochutnal. Ako mi vravel, že som to najsladšie v jeho živote, čo ochutnal.
Aj to si pamätám, ako veľmi som bola vzrušená. Ako veľmi som po ňom túžila.
Pamätám si, ako ho do mňa náruživo vsunul, a ja som slastne vzdychla. Ako vzdychal on. Ako naše telá naraz vybuchly pod návalom orgazmu.
Ako sme sa zvalili zadychčaní na posteľ a zaspali v náručí."Ako vidím, pamätáš si to."
"Už sa mi to vybavilo. Ale ako sme to mohli dopustiť?"
"Pozri. Sme mladý, nezadaný. Ak to ty ľutuješ, je mi ľúto. Ale ja to neľutujem. A teraz si poďme späť spoločnú sprchu a zopakovať večer. Čo povieš?"
No mohla som odmietnuť?
....
O mesiac neskôr
"Hermiona? Si tu?"
"Som v kuchyni."
"Mám pre teba novinku."
"A akú?"
"Dostal som príležitosť pracovať vo Francúzsku v jednej prestížnej firme, kde sa zaoberajú vývojom elixírov."
"To je skvelé Draco."
" Pod somnou."
"Prosím?"
"Ja viem. Sľúbili sme si, že náš vzťah nebudeme náhliť. Ale sme spolu mesiac, a ja viem , že toto nie je len sex. Aj keď sex s tebou je ten najlepší na svete. Ale nechcem byť len tvoj milenec. Chcem byť tvojim priateľom, neskôr snúbencom no a nakoniec manželom."
"Draco. Ja... Zaskočil si ma."
"Milujem ťa Hermiona."
"Draco. Aj ja..."
"Tak teda pôjdeme?"
"Pôjdeme. Ale najprv si poďme dať spolu jednu dlhšiu sprchu .. spoločnú."
YOU ARE READING
Harry Potter jednodielovky
FanfictionJednodielovky .. Harry Potter... Vymyslené príbehy, ktoré určite poznáte aj vy... Časti na seba nebudú nadväzovať.. Budú rôzne páry.. Nie vždy, ako vo Filme alebo v knihe... Dúfam že sa vám to bude páčiť ZAČIATOK: 22.4.2017 KONIEC: nedohľadne 😀