9.Draco a Hermiona

304 7 0
                                    

Mladá čarodejnica blúdila mestom a hľadala útočište.. netušila kam pôjde a čo spraví len potrebuje niekam vypadnúť.. potrebuje byť sama..

Zapadla do menšieho baru a snažila sa opiť.
Pila nejakú lacnú whisky, no vôbec jej nechutila.
Po hodnej chvíli si prisadol mladý blondiak.
Neverila vlastným očiam. Myslela, že už ho nikdy neuvidí.
Že už nikdy nepozrie do tých búrkových očí.
Že sa nikdy nepozrie na tie krásne pery.
Že už nikdy nebude počuť jeho hlas. Hlas Draca Malfoya.

,, Grangerová? Čo tu robíš? Nikdy som ťa tu nablízku nevidel."

"Malfoy? Úprimne? Ja som si myslela, že ťa neuvidím už nikdy."

"Och. To ma ranilo." Odsekol sarkasticky.
Nechcela som sa s ním baviť. Chcela som len piť.

" Čo ti spravil Weasley, že piješ ako dúha? Vari ťa s niekým podvádzal?"

"Čo je teba do toho? S Ronom to nemá nič spoločné. Od konca vojny som ho nevidela." Načo mu to hovorím?

"Ja som si myslel že spolu ostanete. Myslel som si že budete mať spolu už dve deti a veľký dom."

"Nebuď sarkastický Malfoy.l, a radšej mi objednaj niečo tvrdé a keď budeš dobrý, snáď ti poviem čo sa mi stalo..."

***
O pár drinkov neskôr..

,,No a potom som sa vrátila z ciest z Austrálie... Nikdy som ich nenašla.. chápeš to? Tri roky Malfoy. Tri posraté roky ich hľadám v pojebanéj Austrálii, no nakoniec zistím, že sú celý čas v Londýne?"

"Ale prečo si sakra nehľadala najprv tu?"

"Lebo oni tu nemali byť.. mali byť čo najďalej odtiaľto. Upravila som im spomienky na mňa. Zamenila som im ich s túžbou po tej posratej Austrálii..."

"Teda ty máš ale slovník. Nikdy som ťa tak nepočul hovoriť. Ale páči sa mi to." A žmurkol na ňu.. nie zvodne. To nie. Skôr to bolo také detinské žmurknutie.

"Nečuduj sa. Sama som trávila celý čas niekde v pi*i.
Zahodila som budúcnost. Rona. Harryho. Aj prácu."

"Ale to všetko môžeš získať. Asi som už príliš opitý, lebo to čo ti teraz poviem, by som ti nikdy triezvy nepovedal.. takže.. milá Hermiona Grangerová, si múdre, inteligentné dievča. Máš talent na elixíri, kúzla a dokonca aj na starodávne runy... Neviem čo všetko ri ešte ide, nepoznám ťa dosť , ale viem, že ešte nič nie je stratené. "
Hermiona len Nemo pozerala do tých krásnych očí, a zrazu ju niečo šialené napadlo..
"Pomiluj sa somnou."

"Čože?"

"Počul si nie? Chcem, aby si sa somnou pomiloval. Hneď!"

"Grangerová. To že som mal slabú chvíľu, a vynachválil som ťa, to neznamená, že sa mi musíš za to oddať. Ani tí neplatím panaky preto,aby som ťa dostal."

"Ty to nechceš?"

"To som nepovedal."

"Tak teda čo?"

"Ráno to budeš ľutovať. Teraz si opitá."

"Aj ty to budeš ľutovat?"

"Nie ."

"Tak ani ja."

***

Mladá čarodejnica zúrivo bozkávala blonďavého čarodejníka, a myslela na to, že nikdy sa ešte takto skvele necítila...
Ani netuší, ako sa z toho baru dostali na nejaký lacný hotel. Ale na tom nezáležalo.

Keď zapadli so izby, hneď sa na neho vrhla..
Po pár chvíľach boli už obaja nahý a ležali na posteli...

"Naozaj to nebudeš ľutovať?"

"Keď ty nie, tak ani ja."

"Nikdy to nebudem ľutovať."

"To som chcela počuť."

***

Na druhé ráno vstali obaja až okolo obeda. Najprv mladý blondiak, ktorý sa nevedel spamätať s poslednej noci..
Díval sa na tú krásavicu po svojom boku, ako sladko spí. Neľutoval to vôbec.... Po pár minútach vstala aj ona..
Keď sa im pohľady stretli, usmiali sa na seba a ani jeden to neľutoval. Hermiona už teraz veďela, že toto nebolo posledný krát, čo spolu strávili noc a Draco vedel, že ich čaká ešte dlhá cesta, no bol spokojný, že tú cestu prekoná s ňou.....



Harry Potter  jednodielovkyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora