2.Draco Malfoy

621 14 0
                                    

Mladý vdovec sedel v starej zatuchnutej krčme, a popíjal svoju brandy...
Myslel na ňu. Na svoju mŕtvu ženu, ktorá bola pre neho všetkým.
Nemal už na svete nič okrem pár miliónov v grinkot banke a kúsku dreva vo vrecku.  Hoci ten kúsok dreva mal obrovskú moc, oveľa väčšiu, ako tie jeho milióny...
Draco Malfoy, mladý 26 ročný čarodejník, ktorý pred dvoma mesiacmi prišiel o svoju ženu, bol sám.
Nemal nikoho, okrem svojej bláznivej matky, ktorá bola u svätého munga kvôli svojmu mužovi..
Nemá priateľov, o ktorých sa môže oprieť. Nemá brata a ani sestru.
Nemá nikoho..
Ani si nevšimol, že za jeho chrbtom stojí veľmi známa osoba.
Osoba, ktorú pozná už pätnásť rokov.
Žena, ktorá ho dávno obdivovala,  a robila preňho aj nemožné.

,,Ahoj Draco. "
,,Pansy? Čo tu ty robíš? "
,,Hľadala som ťa. Uz strašne dlho. "
,,A ako si ma našla? "
,,Náhoda. Chcela som si niekam ísť vypiť aspoň jeden pohárik, no nečakala som, že ťa nájdem práve tu. "
,,A prečo si ma hľadala? "
,,Aby som bola s tebou.  Aby si ty nebol sám. "
,,Ďakujem. "
,,Nemáš začo. Môžem si prisadnúť? "
,,Nech sa páči. Budem len rád. "

A tak dvaja starý známy priatelia sedeli v starej krčme, a smútili za starým životom.

Ráno sa Draco prebral zo strašnou migrénou.  Všimol si, že nie je sám.
Všimol si, že je nahý a Pansy tiež.
Spravil chybu. Obrovskú. Jeho žena je mŕtva dve mesiace a on ju už nahradil.

,,Nemal som to robiť. "
So svojím hnevom zobudil aj spiacu Pansy.
,,Draco? Čo sa to stalo?"
,,To mi povedz ty. Naschvál si ma opila, aby si ma potom mohla zviesť? "
,,Čo?  Nie.  Ved sme spolu nespali. "
,,Čože? "
,,Nie. Veď by som si to pamätala. "
,,Tak potom prečo som nahý? "
,,To už ja neviem.  Sám si sa vyzliekol."
,,A prečo si nahá ty? "
,,No. Ja neviem. "

Nechápal to.  Nechápal, čo sa deje.
Klamala ho?  Určite áno.
,,Pozri Pansy. Povedz mi pravdu,  ajtak je to očividné, že sa niečo stalo. "
,,Fajn.  Najprv to vyzeralo tak, že sa medzi nami niečo stane. No potom si zaspal. "
,,Fuu. To som si vydýchol. OK.  Ja idem a prosím už ma nikdy nehľadaj. "

Draco Malfoy sa rýchlo obliekol a čo najrýchlejšie opustil byt.
Premiestnil sa k sebe domov.
Dal si rýchlu sprchu a šiel za svojou ženou na cintorín. Šiel jej poďakovať za to,  že mu nedovolila podviesť ju...

Harry Potter  jednodielovkyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang