15.Fred+Hermiona

217 5 3
                                    

Mladá čarodejnica sedela pod stromom a čítala zaujímavú muklovskú knižku.
Bola čítaním tak zaujatá, že si ani neuvedomila, že ju niekto sleduje. Stál len zopár metrov od nej.

Nechápal, čo sa to s ním deje. Trvalo to síce len pár mesiacov, ale už sa z toho skoro zbláznil.
Fred Weasley stál pri vchodových dverách, a rozmýšľal, čo ďalej.
Má ísť za ňou? Alebo sa vzdialiť?
Nemohol to predsa len nechať tak. Ale myslel viac aj na Rona ako na seba. Predsa vedel, akú má pre Hermionu slabosť. Vedel, že ju má rád.
Ale mal ju rád aj on.

Zajtra sa vracajú späť na Rokfort, a čakal príliš dlho.
On sa tam už nevráti. S Georgeom si otvorili obchod v šikmej uličke.
A ona nastupuje do šiesteho ročníka.
Ako by to len fungovalo?
Asi nijak. Rozišli by sa, samozrejme ak by mu šancu dala byť jej priateľom. Ale keby sa aj rozišli, už by u nej teoreticky stratil šancu aj Ron. O jeho citoch k nej nevedel nikto.... Vybral sa do domu, zavrel sa vo svojej izbe a prestal myslieť na to čo keby?...

***
O rok a pol neskôr...

Ešte stále ju milujem. A ona o tom stále nevie. A pravdepodobne sa to už nikdy nedozvie. A prečo nie? Pretože sme vo vojne. Bojujeme na Rokforte.

George stojí po mojej pravici a snažíme sa bojovať zo všetkých síl. Ale, ako sa vraví, nik nie je nesmrteľný. Tak aj moje posledné myšlienky, ako za posledné dva roky patrili jej.
A mojím posledným výdychom som myslel len na Hermionu.
A moje posledné slová boli milujem ťa láska.....

Harry Potter  jednodielovkyWhere stories live. Discover now