Mladý blondiak sedel za barom a čakal na ňu.. dúfal, že nepríde neskoro.. nemali veľa času...Prešlo pár minút a ona sa objavila vo dverách ako anjel...
,, Prišla si" vydýchol šťastne..
"Prišla. Ale je to naposledy čo sa takto stretávame. Musí to skončiť."
"Nemusí. Ešte nie je neskoro."
"Ale je Draco. Už je neskoro. Zajtra sa vydávam, a nemôžem mu to urobiť."
"A doteraz si mohla?"
Myslím, že pôjdem"
"Nie.. ja.. prepáč mi to. No nezmierim sa s tým, že ťa už nikdy nebudem mať pre seba.."Tak si dvaja čarodejníci sadli k stolu a vypili si pár pohárikov na rozlúčku. Ona mladá pôvabná skoro vydatá Ginny Weasleyová..
A on? Slobodný a navyše opustený charizmatický Draco Malfoy..
A ako sa tí dvaja vlastne dali do kopy? Ľahko..
Harry Potter a Draco Malfoy sa po vojne spriatelili..
Trávili spolu skoro všetok voľný čas, keďže Hermiona a Ron šli do Austrálie hľadať jej rodičov..Rok.. jeden celý rok bývali spolu na Gruimaldovom námestí číslo 12.. Malfoy Manor Draco musel predať kvôli dlhom jeho otca..
Keď bol Harry v práci, Draco trávil čas len a Ginny..
Zblížili sa. Až príliš.. aj keď obaja vedeli, že robia obrovskú chybu.
Ubližujú Harrymu.. aj sami sebe. Koľko nocí trávili spolu, kým bol Harry na misií. A chudák nič netušil. Akoby aj mohol. Ginny sa tvárila tak zamilovane. A Draco? To bol veľký herec.
Jedného dňa Harry požiadal Ginny o ruku a ona súhlasila.
Vtedy sa to celé pokazilo.. a ako?Draco si uvedomil, že ju miluje.. ale ona jeho nemilovala. Vedel to.. vedel už od začiatku, že je to len jej rozmar..
Vedel, že jej srdce bude navždy patriť Harrymu..On nemal srdce im viac ubližovať, tak sa rozhodol odsťahovať. Našiel si menší byt a aj prácu ..
Boli síce v kontakte, no snažil sa jej vyhýbať. Párkrát sa ešte spolu stretli. Hlavne, keď bol Harry nejakej misii.
No ona uz nechcela pokračovať. Prišla sa rozlúčiť. Nie s priateľom. To nie. Ale s milencom. Vídať sa budú stále, tomu sa nedá zabrániť...
,, Ginny ja ťa milujem vieš to však?"
"Viem Draco. No ja už nechem Harryho klamať. A nechcem, aby sa to dozvedel.."
"Nedozvie. Nikto sa to nedozvie. Ale sľub mi jedno. Že budeme aspoň priatelia.""Sľubujem.."
YOU ARE READING
Harry Potter jednodielovky
FanfictionJednodielovky .. Harry Potter... Vymyslené príbehy, ktoré určite poznáte aj vy... Časti na seba nebudú nadväzovať.. Budú rôzne páry.. Nie vždy, ako vo Filme alebo v knihe... Dúfam že sa vám to bude páčiť ZAČIATOK: 22.4.2017 KONIEC: nedohľadne 😀