Per.Polska
Jak zwykle wstałem rano i udałem się do łazienki. Wziąłem szybki prysznic po czym przebrałem się w beżowy sweter i czarne dżinsy. Po wyjściu z łazienki skierowałem się w stronę kuchni. W kuchni zastałem węgra robiącego śniadanie. Postanowiłem go przestraszyć więc zacząłem się skradać.P: Siema Węgry, Austria przyszedł!!! - krzyknąłem, po chwili widząc zdezorientowaną twarz Węgra.
W: ŻE CO?! - Węgry zaczą krzyczeć z przerażeniem na twarzy
Po chwili wybuchnąłem śmiechem.
P: Spokojnie stary, żartowałem - mówiłem rozbawiony.
W: Eh... tyle szczęścia - odetchnął z
ulgą.P: Heh, zrobiłeś mi jakieś śniadanie? - zapytałem z błagalnym wzrokiem.
W: Tak... usiądź przy stole już Ci daje - Węgry wrócił do wykonywanej wcześniej czynności a ja udałem się do jadalni.
Zasiadłem przy stole i czekałem aż przyjdzie Węgry. Gdy tak czekałem i myślałem nad wszystkim i niczym (Dop.Aut. WoooooooW ~ Masełko) nagle usłyszałem głos Węgra.
W: Smacznego- powiedział to z dużym uśmiechem na twarzy.
P: Dzienks - i w tym momencie spojrzałem na danie przygotowane przez mojego brata a były to pierogi.
Zajadałem sie pierogami rozmyślając nad tym co mógłbym dziś porobić. Wpadłem na pomysł aby przejść się do parku. Jak pomyślałem tak też zrobiłem. Dokończyłem pierogi i udałem się do pokoju po telefon i słuchawki. Gdy byłem już przy drzwiach i zakładałem buty postanowiłem powiadomić Węgry o tym że wychodzę.
P: Węgry, idę na spacer!!! - krzykąłem
W: Tylko wróć na obiad bo mamy mieć gościa!!! - krzyknął Węgry
Wyszedłem z domu i sprawdziłem godzinę na telefonie, była 11:43 - 'Mam jeszcze trochę czasu' - pomyślałem. Włączyłem jakąś muzykę na telefonie i udałem się w stronę parku. Nagle przypomniało mi się co mówił Węgry, a mianowicie to że mamy mieć dziś gościa. Gdy tak myślałem nie zauważyłem osoby idącej z naprzeciwka co spowodowało że na nią wpadłem. Obydwoje wylądowaliśmy na ziemi w dość nie komfortowej pozycji. Ja leżałem na plecach a jeszcze nie znana mi osoba zawisła nademną poprzez co nasze twarze znajdowały się bardzo blisko siebie. Odważyłem się spojrzeć tej osobie w twarz. Był to...
_________________________________________
Polsat kurła xD
Przepraszamy za wszystkie błędy qwp
Jak sie podoba to fajnie UwUDo następnego bayyyy ~ Masełko i Ktuśka
CZYTASZ
Czy to miłość? ~GerPol~
FanfictionTo nasza pierwsza książka więc nie jest idealna ale zapraszamy OwO ~ Masełko i Ktuśka Polska ♂️ 17 lat 163 cm krasz: ??? Niemcy ♂️ 19 lat 180 cm krasz: Polska Węgry ♂️ 21 lat 172 cm krasz: Austria Austria chłopak ♂️ 20 lat 170 cm krasz: Węg...