Mooie avond

305 17 1
                                    

Pov. Wolfs
Ik was aan het werk en keek op mijn mobile 'k*t al 6uur ik moet snel naar huis' riep ik snel. Ik pakte mijn jas en reed snel naar de Pontie. Dat ik binnen kwam zag ik Eva zitten maar niet allen,ze zat op de bank met haar dochter, onze dacht verbeter de ik mezelf in mijn gedachten. 'Heey Eef ' was het enige dat ik uit kon brengen. 'Heey Wolfs dit is Saar ' zij Eva terwijl ze naar beneden keek. Ik liep naar Saar toe en zei 'ik ben Wolfs leuk dat je er bent'. Ze gaf me een hand en zei zachtjes 'hoi'. Ik liep naar Eva toe en keek haar aan ik zag dat ze zenuwachtig was maar waarom? 'Eef is er wat' vroeg ik heel zacht. Ze keek me een seconde aan en ontweek daarna mijn blik weer 'sorry dat ik haar al heb opgehaald ik kon haar gewoon niet daar laten zitten' 'het is niet erg Eef ik ben juist blij je doet het vast heel goed als moeder' en ik gaf een kus op haar wang. Ze keek me aan en ik zag dat ze meer wilde ik ook maar dat kan niet nu, niet waar Saar bij is. We gingen naast Saar op de bank zitten en we begonnen te praten over van alles. Aan het begin durft ze niet veel te zeggen maar later werd ze veel meer open het was gezellig. Het was 23.00 en ik zei 'is het geen tijd in naar bed te gaan het is al zo laat en ik moet morgen werken'. De dames stemmen in dus lopen we met ze drieën naar boven we wachten tot Saar op bed licht en slaapt dan gaan we zelf ook klaarmaken om ons bed in te duiken.

Fikken Maastricht kindjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu