Bol tam Nik. Áno Nik Tendo. Nechápala som čo odomňa chce. Chytil ma za zápästie a ťahal ma do backstage. (zákulisie) Kým sme tam prišli, začal mi tam rozprávať o tom ako žije a tvorí. Bolo zaujímavé ho počúvať, no ťahalo z neho fakt riadne. Keď sme prišli do zákulisia, bol tam celý Milion+ empire. Nemohla som veriť vlastným očiam. Som tu medzi nimi. No nebol tam Yzomandias. Bolo to zvláštne. Všade bolo cítiť cigarety a Becherovku. Sadla som si teda na stoličku, ktorá bola na boku stola. Nik ma ponúkol Becherovkou, neodmietla som. Po chvíli prišiel Konex a taktiež ma ponúkol Becherovkou. Taktiež som neodmietla. Všetci boli takí milí. Spýtala som sa na Yzomandiasa, no nikto nevedel, kde je. Videli ho telefonovať. Po chvíli som sa rozhodla napísať Jakubovi.
Ja: ,,Jakub? Už si v klube?"
Jakub: ,,Joo, ja jsem tu celú dobu, jen chvíli počkej puso 😘"
Ja: ,,Ale ja som v backstage... Pri Milion+. Doviedol ma sem Nik Tendo. 🤷🏼♀️"
Jakub: ,,Ja to vím."
Ja: ,,Ako to môžeš vedieť?"
Jakub: ,,Už jdu puso, počkej 😉"Vtom prišiel Yzomandias. Usmial sa na mňa a sadol si ku mne. Vtedy som si to uvedomila. Nakoniec to bola pravda, čo som si vtedy myslela. Ja som si celý čas písala s Yzomandiasom. Veď predsa on má 28 rokov a volá sa Jakub Vlček. Hneď som sa ho to spýtala. ,,Ty si Jakub, s ktorým som si písala celý ten čas?" a zahľadela som sa na neho. ,,Ano, jsem to ja Číčinko." Z jeho úst to znelo tak krásne.
Chvíľu sme sa rozprávali, potom ma chytil za ruku a dotiahol von. Sadl isme si na lavičku, zapálil si a ponúkol ma. Nechcela som. Dofajčil, postavil sa a ukázal mi rukou, aby som išla za ním. Išli sme hneď oproti, do hotela, kde boli pravdepodobne ubytovaní. Kus som sa toho obávala, že hneď ma ťahá do hotelovej izby, no dúfala som že sa nič nestane.
Prišli sme na izbu. Bola svetlá a moderná, proste bolo vidieť, že to je jeden z najdrahších hotelov v meste. Sadla som si na gauč a Jakub išiel do kúpeľne. Po asi 5 minútach vyšiel a doniesol zo sebou Becherovku a cigarety. Jasne, že ma ponúkol, no keď som odmietla, zapálil tú cigaretu a vopchal mi ju do úst. Zistila som, že odpor bude zbytočný. To isté urobil aj s Becherovkou. Ani sa nepýtal či chcem. Proste iba mi ju strčil do ruky a povedal: ,,Pi Kristíno".
Už vtedy z neho dobre ťahalo, no a ja som sa zasa nechcela opiť, aby sa nestalo nič, čo by som nechcela aby sa stalo.
Po pár minútach sa ma Jakub začal spytovať na nezvyčajné otázky.
,,Jsi panna?" a pozrel sa na mňa takým sebeckým úsmevom. Ako keby úplne tušil, že poviem NIE. No nebudem mu klamať.
,,Som panna." Neveriacky sa na mňa pozrel a povedal: ,,Hele, Kristíno, jak může být holka jako ty panna? To jako není protizákonně?" a ironicky sa usmial.
,,Asi nie" usmiala som sa neisto. Ja som si nedala veľmi záležať na tom aby som čo najskôr o to prišla... Nemala som taký vážnejší vzťah, aby som sa chalanovi podvolila. Taktiež aj rodiča mi hovorili, aby som sa s tým neponáhľala a ja som aj tak urobila.
Ďalej sme sa rozprávali o našich životoch a pili sme Becherovku.
Ani neviem čo sa dialo ďalej, ale domyslela som si to podľa toho, že som sa zobudila vedľa neho v posteli. Mala som na sebe iba jeho tričko a spodné prádlo.
Ja som sa vyspala s Yzomandiasom? Akože vážne? Vtom sa zobudil Jakub a s úsmevom povedal: ,,Bré ránko" a postavil sa z postele. Otočila som sa tak aby som na neho videla a povedala som: ,,Dobré ráno aj tebe. Pamätáš si niečo?"
,,Všechno. Nic se mezi námi nestalo. Jakmile jsme dopili, dal jsem ti moje triko, lehli jsme si do postele a usnuli jsme. Pokud míříš právě na tohle" odpovedal Jakub s úsmevom.
Vstala som teda aj ja z postele a začala som sa obliekať, keďže som bola iba v spodnom prádle. Jakub si ma premeriaval očami celý čas ako som sa obliekala a zhodnotil: ,,Si mega přitažlivá. Asi se mi z tebe postavil."
Pomaly kráčal ku mne a chytil ma za ruku, zhodil ma na posteľ a ľahol si vedľa mňa. Iba sme ležali a pozerali sa na seba. Rozšnuroval si šnúrku na nohaviciach, a moju ruku si položil na jeho brucho pokryté tetovaniami. On ma pomaly začal chytať za stehná, boky až skončil rukou na mojich prsiach. Chytil moju ruku, ktorú som mala na jeho bruchu a začal ňou krúžiť hore, dole, hore, dole. Už som cítila jeho nohavice a v tom mi povedal vzdychavo: ,,Níže, neboj se."
Nejako mi to ani nevadilo a nechala som sa, išla som nižšie, nižšie, až nakoniec sa moja ruka ocitla na jeho dicku....Takže dnes nová časť, s kus sexuálnym podtónom. ❤️😈
YOU ARE READING
Volaj ma Jakub
FanfictionJedna omylom poslaná správa začala jeden nový príbeh... ❤️ . Čítaj a zistíš viac.... ❤️💫 . ❗KNIHA OBSAHUJE NESLUŠNÉ SLOVÁ A TAKTIEŽ AJ SEXUÁLNE SCÉNY❗