Bolo mi to také zvláštne, že som si písala s cudzím chalanom, o ktorom viem akurát to, že sa volá Jakub a je Čech... A je zmrd... Úplne mi to prišlo ako keby to bol Yzomandias,no také šťastie by som nemala... No prešlo pár minút a ja som sa zasa započúvala do Yzomandiasa a neriešila som to.
Večer som išla s mojou najlepšou kamarátkou Emou do baru o dve ulice ďalej. Dobre sme sa bavili, no potom mi prišla správa od Jakuba.Jakub: ,,Ahojky Číčo 😉"
Ja: ,,Ahoj Jakub. Všetko máš vybavené?"
Jakub: ,,Jo mam. Teď chci pořešit tebe 😈"
Ja: ,,Mňa? Veď ma ani nepoznáš 😆🙈"
Jakub: ,,Tak bychom jsme to mohli změnit"
Ja: ,,Ty bývaš v Česku, ja na Slovensku... Keď chceš príď ty, ja za tebou nepôjdem😆"
Jakub: ,,Číča je drsná, jak mouka 😜 přijedu na Slovensko, mám tam něco, nějaké záležitosti... Jen číčino, na to místo musíš přijet už ty 😏"
Ja: ,,Haha smiešne, neviem kto tu chce byť drsný.. No dobre môže byť "
Jakub: ,,Hele, takhe... Přijď v sobotu na Milion+ koncert do Bratislavy"
Ja: ,,No tam som aj chcela ísť, bývam v tom meste... A Milion+ hrozne rada počúvam.. Hlavne jedného z nich... 😜"
Jakub: ,,Dobře vědět 😏 a který je ten výjimečný? 🙈"
Ja: ,,Yzomandias 😈"
Jakub: ,,Číčina má styl 😉"
Ja: ,, Áno viem... A nehovor mi číčina 🙏🏻"
Jakub: ,,Jak řekneš mrdko 😜"
Ja: ,,Som Kristína... "
Jakub: ,,Jasně, já jsem nezapomněl 😉"
Ja: ,,Okey, takže v sobotu na Milion+ koncerte?"
Jakub: ,,Áno Kristínko 😊"
Ja: ,,Okeyyyy"
Jakub: ,,Dobře, já už musím, tak čauky 😉"
Ja: ,,Ahoj"To už si ma Ema všimla, že sedím na stoličke a už dobrú chvíľu čumím do mobilu. Eme som zatiaľ nič nehovorila, lebo ako ju poznám, začala by byť hysterická... V ten večer som to už neriešila a bavila som sa ďalej.
Ráno som sa zobudila celkom fresh. Keďže už asi 1 rok bývam sama v malom 2-izbovom byte, pretože rodičia mi ho kúpili aby som im už dala pokoj a aby som mala blízko do školy, pustila som si Yzomandiasa na celý byt.
Dala som sa do kopy a išla som si pripraviť niečo jesť, no v tom mi zavolal kuriér. Konečne mi prišla tá vstupenka na Milion+ koncert a tá nová mikina. Hrozne sa teším, konečne uvidím Yzomandiasa ako-tak naživo a poriadne si to užijem.. No mám aj obavy. Bojím sa toho "neznámeho" Jakuba. Neviem kto to je, čo to je... No uvidíme.. Koncert sa blíži... Vstupenku mám, už len počkať do soboty. Nevedela som z tej vstupenky spustiť oči... Ako inak, pustila som si Yza a začala som s upratovaním bytu.Ďalšiaaaaaa časť... 🖤 Dúfam že sa páči.
Q: Aká sranda by to bola keby si to YZO naozaj prečíta? 😂
ESTÁS LEYENDO
Volaj ma Jakub
FanficJedna omylom poslaná správa začala jeden nový príbeh... ❤️ . Čítaj a zistíš viac.... ❤️💫 . ❗KNIHA OBSAHUJE NESLUŠNÉ SLOVÁ A TAKTIEŽ AJ SEXUÁLNE SCÉNY❗