7|Stiles

10.6K 253 4
                                    

Stiles s úlevou padne do postele, když slyší, jak jeho otec zavře vchodové dveře a odchází do práce. Dnes je úplněk a Stiles se ani nemusel snažit, aby otce přesvědčil, že mu není dobře a že nemůže do školy. Sálá totiž jako kamna, přerývavě dýchá a celkově už to prostě nedává.

Ale snaží se sám sebe nedotýkat, z předchozího úplňku ví, že pak to bude jenom horší a horší, tak se kontroluje a jen zírá do stropu a snaží se přemýšlet. Už se rozhodl, neřekne mu to. Prostě, Stiles má takový strach, že to dobrovolně udělat nemůže. Ale zůstane doma, nikam už utíkat taky nechce. Otec navíc bude v práci, opět. Slíbil, že mu občas napíše, jak se cítí a jestli je to lepší. Povzdechne si Stiles. Kdyby si jen tušil. Napadne ho a přetočí se na bok a snaží se ještě usnout, jelikož je ještě brzo.

Skutečně usne a probudí ho až dvojité zapípání jeho telefonu. Zamžourá tedy na čas. Poledne. Stiles tak pohlédne na telefon, posadí se a jen ztuhne. Tři zprávy. Otec, Scott a Derek. Sakra? Začne zase přerývavě dýchat Stiles a začne postupně.

„Jak se cítíš? Je to lepší? Vzal sis ten prášek?" píše mu otec a Stiles se jen usměje. Typický táta.

„Čus, prý si nemocný. :/ Tak ať ti je líp, brácho! Přes úplněk budeme u řeky, prý je to tam super, Derek říkal. Uvidíme se tedy pak. Drž se 😊!"

„Stilesi, všichni odjíždí na úplněk pryč a já budu hledat mate v městě, pohlídal by si mi byt přes noc? Tak od podvečera, klíče bych ti nechal tam jako obvykle." píše Derek a Stiles si to několikrát pročítá, než pochopí význam zprávy. A pak nad tím několik minut přemýšlí. Jako je pravda, že zrovna v Derekovém bytě by Derek svého mate rozhodně nehledal. Hmm. A přes noc jo? Usměje se slabě a připomene si, jak je ten byt odhlučený a daleko od všeho, to by ho docela chránilo. Stiles tedy nechápe, co přesně tam bude hlídat, ale vezme do ruky opět telefon a třesoucími prsty se snaží o odpověď.

„Už je to lepší, asi to bylo něco přechodného, vyspal jsem se a je mi líp. Přes noc budu u Dereka, tak se potkáme ráno." napíše otci a vydechne.

„Dobře, užijte si to. Ale zase ne moc, znáte se. Pozor na pasti." odpoví rychle Scottovi a překlikne na Dereka a čeká.

„Ok." napíše a až na třetí pokus se trefí na malé tlačítko odeslat. Bude u Dereka. Bože, ta myšlenka ho tak rozrušovala.. Snad ho pak tam další den neucítí?! Musí si vzít vlastní deku. Přemýšlí a taktak rozdýchává náhlý příval tepla a vzrušení. Má dost.

Kolem šesté už naprosto na hraně v psychickém i fyzickém odpírání stojí před Derekovým bytem a snaží se trefit malým klíčem do zámku. Po tom ale, co vejde, si uvědomí, že toto rozhodně dobrý nápad nebyl. Cítí ho všude! Každý milimetr vzduchu je jím doslova prosycený, že Stiles jen prudce vydechne, aby ze sebe ten těžký vzduch rychle dostal. Snaží se nedýchat, ale nefunguje to. Nahlas vzlykne a s bolestným výrazem a hlubokým oddechováním si jde dát věci na pohovku. Nejspíš tu dnes Derek byl..a to kurevsky dlouho. Dělal..? Napadne Stilese a tak mu trhne ve slabinách, že se svalí na měkký povrch a silou stiskne potah pohovky. Potřebuje sprchu! Zakřičí v duchu, vezme si pyžamové kalhoty a jde do cizí koupelny. 

Všude cítí Dereka a neví, jestli se mu to líbí nebo ne. Asi mu spíše jen jeho vůně nestačí, chtěl by..jeho. Napadne ho bolestně a poprvé na sebe nechá spadnout teplou vodu, až sám cítí, jak se nepatrně uvolňuje. S jakousi úctou použije Derekův sprchový gel a opět si užívá pocitu, že voní jako on. Tohle musí skončit, to ho zabije. Zasténá a ještě chvíli si užívá tu teplou vodu, než vodu s jasným povzdechnutím vypne, osuší se a obleče na sebe kalhoty. Normálně by potřeboval ponožky, kalhoty a triko s dlouhým rukávem, jak je mu často zima, v noci zvlášť, ale teď? Opravdu hřeje jak radiátor a možná ještě více. I tak se ale zarazí nad Derekovým měkkým županem, který visí u skřínky na ručníky a vteřinu přemýšlí, než vyhraje jeho tělo a on už má zabořený obličej v tom měkkém materiálu a hlukovými nádechy nasává tu podmanivou vůni. Tohle nepřežije! Nadává si, ale stejně župan sundá a obleče si ho na citlivé tělo. Je v prdeli. Pomyslí si opět a s jemným úsměvem vyjde z koupelny a po pár krocích se zarazí.

STEREK | Vždy jsi to byl ty! 18+Kde žijí příběhy. Začni objevovat