8|Derek

8.4K 227 11
                                    

Derek se ještě v polospánku snaží pohnout tělem, ale nedaří se mu to. Je slabý a co je hlavní, někdo na něm leží a on dotyčného svírá, jako by na tom záležel jeho život. Mate, můj mate. Zavrčí v duchu a možná i nahlas, ale jinak nic nedělá. Po chvíli ucítí nepříjemné prázdno, proto otevře oči a pohlédne vedle sebe, kde na boku leží Stiles a který sebou trhne, když si všimne probuzeného Dereka.

„Dobré ráno. Jak dlouho jsi vzhůru?" zachraptí na něho Derek a hned si odkašle, aby nezněl, jak v pubertě. Stiles vypadá tak roztomile! Má vlasy do všech stran, lehce unavené oči a stále trochu napuchlé rty od předešlé noci. Krásný a jenom můj. Ozve se uvnitř něho v hrudi a on musí souhlasit.

„Dobré, chvilku." odpoví Stiles po krátké pauze a Derek cítí tu nejistotu z něho. Přesune se tedy na bok, čelem k němu a všímá si, jak si Stiles skousne dolní ret. Proč je nejistý? Myslí, že to byla chyba? Že se naplní některá ze Stilesových obav, co mu včera odhalil? Nikdy se ho nevzdá. Zavrčí opět a pomalu překoná tu vzdálenost mezi nimi a za stálého pohledu ho políbí.

Cítí z něho tu úlevu, radost a proto nepatrně polibek prohloubí, ale jinak se drží. Včera v noci mu dal zabrat a je si jistý, že Stiles potřebuje chvilku oddechu. Alespoň jeho tělo. Skoro jako na zavolanou Derekovi zakručí v břiše, až cítí, jak se Stiles do polibku usměje a odtáhne se. Derek si všímá, jak se snaží posadit a jak mu tím ze zad spadne přikrývka a odhalí záda posetá malými i velkými značkami. Jeho značkami. Zavrní Derek spokojeně a nepřestává ho pozorovat. Je nádherný. Vidí, jak se Stiles protáhne a jak najednou ucukne a malinko se předkloní..bolestí?! Co to sakra? Pomyslí si napjatě a cítí, jak se mu nepatrně svírá okolo srdce. Předtím než ale stačí jakkoliv zareagovat se Stiles nepatrně usměje a zčervenají mu tváře?

„Co se děje?" optá se tedy zvědavě a celého si ho prohlíží. Kde je chyba? Stiles se na něj však jen podívá, zakroutí očima..co..oj. Aha? Napadne ho a začne se culit jak blázen.

„Popravdě bych byl uražený, kdyby tě to nebolelo." poví mu s láskou a s žertem a už jen cítí Stilesovu pěst na svém rameni.

„Ti dám uražený.." odpoví Stiles hravě a shodí své nohy z postele. Předtím ale než se zvedne, se otočí na Dereka.

„Ehm.. otočíš se prosím?" poprosí ho vážně a čeká. A Derek nechápe.

„Děláš si srandu? Včera jsem z tebe viděl víc než ty sám a teď se budeš stydět?" odpoví popravdě a na tváři má pobavený úsměv nad roztomilostí jeho mate. Když ale Stiles nijak nereaguje, s povzdechnutím se otočí. Zaslechne kroky, proto se i tak otočí a spatří ten nádherný zadeček, jak vchází do koupelny. Jak by ho do něj kousl..opět.

Společně se pak nasnídají a většinou jsou potichu. Derek nemůže jinak, než si vybavovat některé scény z minulé noci a usmívat se vždycky, když se Stiles ošije, jak ho asi zastihne vůně jeho vzrušení. Je ale pravda, že Stiles je na tom podobně. Co si Derek všiml, nějakým zvláštním způsobem se Stilesovi změnila vůně. Voní jako předtím to ano, ale silněji, trochu jako Derek a trochu jako vlk. Mate alfy? Přemýšlí a naskočí mu husina z té opojné vůně. Můj mate.

Stilesovi pak přijde zpráva, že už je jeho otec doma a ať už přijde. Musí se tak rozloučit a Derek nechce! Sakra, trvalo mu tak dlouho ho najít, přivlastnit si ho a teď nechce ztrácet jedinou vteřinu bez něho, prostě.. ale musí. Přikáže si a naposled si ho bez varování před vchodovými dveřmi chytne a políbí ho takovým způsobem, že Stiles jen chvíli vyvaleně zírá, než polkne a trhaně odejde.

A ten den je šílený, musí uklidit, vyprat to „použité" povlečení, z jehož vůně má chuť napochodovat ke Stilinským a vzít si ho hned na prahu, obvolat pack s otázkami o jejich úplňku, kdy se naštěstí nic nestalo a zjistí, že oni přijdou až zítra, a co je nejvíc, vydržet sám. Bez jeho mate.

Derek už se tak chystá do nově převlečené postele, je už kolem desáté, když ho zabolí u srdce. Co to? Opře se Derek o zeď a netuší, co se mu děje. Počkat! Toto už dnes cítil.. tehdy když Stilese zabolelo.. Ne! NE! Jeho mate je v bolestech! Trpí! Zakřičí v duchu, na nic nečeká a vyrazí. Automaticky míří tou neskutečnou rychlostí k jeho domu a zakáže si jakékoliv myšlenky. Už když uvidí ten nejasný obrys, ještě zrychlí, oběhne dům a bez jediné námahy vyskočí, zachytí se parapetu a vytáhne se do známé místnosti vyplněné ještě známější vůní.

A tehdy ho uvidí, leží na posteli, je na boku zády k němu a ruce má tak zvláštně položené na levém boku, že se Derekovi starostí stáhne žaludek. Co se děje?

„Stilesi? Co se stalo? Co tě bolí?" zašeptá do ticha, že sebou Stiles jen trhne a otočí se po jeho hlase a usměje se na něj? Derek tak přejde přímo k němu a klekne si před něj a pohladí ho po hlavě. Jaksi nechtěně se ještě více nakloní a přejede mu rty po čele a po tváři. Miluje ten dotyk.

„Uggh..už jsem řekl, že tě nesnáším?" odpoví ale Stiles tlumeně a hlavně nečekaně a Derek jen čeká. Vidí na něm, že to nemyslí doopravdy, ale že ho něco stále bolí. Proto nepatrně posune Stilesovy ruce, otočí ho na záda a s jemným zájmem mu lehce vyhrne triko. A tehdy ztuhne. Cítí ten žár a zaraženě pozoruje zatím nepatrný obrys jeho vlastního tetování. Je asi 4 cm široký, jen kousek nad lemem kalhot a Derek se nemůže ovládnout a přejede po té hřejivé kůži palcem. Je jeho. Vydechne s láskou a zaslechne jemné zasténání Stilese, jak je to asi citlivé. Opět se tedy ohne, místo přejede rty a políbí.

„Zůstaneš tu se mnou? Otec je v práci." zašeptá Stiles tiše a Derek samozřejmě souhlasí, nepřeje si nic jiného. Vysvleče si tedy triko a boty a zaleze k němu. Přitiskne se ke Stilesovi zezadu a rukou mu překryje jeho vznikající značku. Ale několikrát se zavrtí a nespokojeně zavrčí. Tohle mu tak nevyhovuje!

„Potřebuju tě cítit, vysvleču tě tedy, ano?" poví, když mu dojde, kde je chyba a radostí vydechne, když uslyší souhlasné zamručení. Zezadu mu tedy jemně vytáhne triko vzhůru a přes hlavu, než mu zajede pod kalhoty, které začne pomalu stahovat.

„Tohle taky?" zašeptá Stiles nervózně a Derek cítí, jak se mu zvýšil tep. Tohle taky. Pomyslí si jen a ohne se, aby mu kalhoty celé sundal i s ponožkami. Samotnému mu trvá asi dvě vteřiny, než za ním leží zcela nahý a opět se k němu natiskne, tentokrát konečně spokojený. Zase mu překryje rukou značku a nasaje vůni u krku, který několikrát jemně políbí. Konečně! Vydechne spokojeně a i klidně.

Pak napůl spí, hladí ho, drží ho, snaží se mu alespoň trochu ulevit od bolesti a Stiles ho nechává.

Někdy v noci Dereka vzbudí náhlý pohyb a on poslouchá, jak se Stiles zvedne a jak přejde potichu do koupelny. Nic ale není slyšet, proto se Derek taky zvedne a stále nahý nenápadně nakoukne do otevřených dveří. Vidí Stilese, jak stojí také nahý před zrcadlem a jak si skoro až omámeně přejíždí po levém boku. Derek tedy vyjde ze stínu, setká se s pohledem Stilese přes zrcadlo a bez přestávky k němu zezadu dojde. Chytne si ho za boky a poprvé se podívá na nově vypálené tetování. Nádherné. Napadne ho a opět po něm přejede palcem, až se k němu Stiles natiskne a Derekem projede vlna vzrušení. Ohne se a začne mu líbat krk, kde ví, že je Stiles velmi citlivý. A i přes to, že už není úplněk, stále cítí tu nekončící vášeň a nově i lásku. Miluje ho.

Skoro pak jako ve snu vnímá, jak se Stiles otočí a jak ho sám políbí. Vše je jemné, něžné, láskyplné. Dechberoucí. Pomyslí si Derek, vyzdvihne si Stilese, který mu obtočí nohy kolem pasu a společně s ním míří do postele, kde ho opět udělá svým. 

STEREK | Vždy jsi to byl ty! 18+Kde žijí příběhy. Začni objevovat