2|Derek

7.4K 238 7
                                    

Derek už od rána cítí, že tento úplněk bude jiný. Normálně v něm kypí zlost, jakási touha po boji, po „zvlčení", ale tentokrát je to opravdu jiné. Doslova cítí, jak v něm roste to napětí, jak mu pulzuje podbřišek. Po obědě už to není schopen snést, proto se snaží upustit trochu té páry pod studenou sprchou, ale ani ta ho nedokáže zchladit. Co se to sakra děje? Nejdříve ty sny a teď toto? Zaskuhrá v duchu a pro jistotu napíše vlkodlačím členům jeho smečky, že se tentokrát o úplňku od nich odpojí. Nevěří si.

Však oni to zvládnou..každý z nich už se dokáže ovládat, tak by to neměl být problém. Pokývá Derek hlavou, ale i tak ho to mrzí. Úplňky s nimi miluje. Nekonečné běhy, lovení vyděšených srnců.. a on teď? Pouze nekonečná touha a potřeba někomu vyšukat duši z těla. Proč se mu toto děje? Napadne ho už zoufale večer, kdy už jen zhluboka oddechuje pod návaly vzrušení a nekonečné bolestné erekce.

Mysli, Dereku! Tohle přece nemůže být jenom tak! Takhle šíleně vzrušený jsi snad ještě nikdy nebyl! Nadá si v duchu a hlasitě zakřičí frustrovaně do jinak tichého bytu, když už mu jeho ruka začne být málo a on začne prahnout po dalším těle.. Po nádherném těle..Napadne ho znova a nemyslí na nikoho jiného, než na muže z jeho snu. Jak by ho teď chtěl tady, nadechl by se jeho vůně.. a přirážel a přirážel.. Zaskuhrá opět Derek, jak se ten večer už po několikáté udělá..Tentokrát to ale bylo jiné..Jenom myšlenka na toho druhého s ním dělala něco, co s ním ještě žádný člověk neudělal.. a to ho ani pořádně neviděl.. neviděl jeho obličej, pouze cítil jeho přítomnost a to jak se kolem něho svírá.. Sakra! Zatne zuby Derek, když si všimne jeho opět nabíhající erekce. Kurva!

Proč se mu toto děje? Napadne ho znova a namáhavě se přesune do koupelny do sprchy. Nechá na sebe téct teplou vodu (studenou již vzdal) a opře si čelo o předloktí pravé ruky, kterou má položenou před sebou na zdi sprchy. S jasným vzrušením si přejede levou rukou po celé délce a zastaví se na špičce, kterou několikrát přejede palcem, až z toho nepatrně sám povolí v kolenou. Aa.. Tohle nemá konce.

Proč je takto vzrušený? Někdo ho začaroval? Čarodějnice? Napadne ho poprvé a on to hned zavrhne.. Proč by to sakra někdo dělal?! Jako je pravda, že by ho takto oslabily, ale zase jako mohl by je zabít i v tomto stavu, jen by měl přitom erekci jako trám. Zasměje se sám nad tou představou.. A proměnit se ve vlka taky může, už to zkoušel, jestli by mu to nepomohlo, ale nebylo to nic platné. Pouze to bylo velmi bolestivé, jelikož jako vlk moc na sebe sám sahat nemohl. Přemýšlí, když začne zrychlovat pohyby jeho levé ruky a začne zase tak tiše sténat. To by mu pomohl jenom další vlk.. Napadne ho a tehdy ztuhne. Další vlk.. Ne, to ne.. Zaskuhrá v duchu a opět se mu před očima objeví obrázek z jeho snu. Lehce se mu zatmí před očima a on se jen v další chvíli vnímá, jak klečí pod tekoucí vodou a vydýchává velmi silný orgasmus.

Je to možné? Napadne ho zmateně a snaží se přemýšlet. Asi by to hodně věcí vysvětlovalo.

„Mate? Můj mate?" zašeptá skoro až se strachem a jen polkne, jak mu to všechno dojde, ty sny a tento šílený úplněk.. Všímal si na sobě, že je takový napjatější, ale nepřikládat tomu velkou váhu.. ale tohle? Počkej, počkej, počkej.. Ale pokud by to byl vlkodlak či vlk, už by byl u něj. Druzi se vždycky o úplňku najdou.. Jeho mate totiž může být kdokoliv, čím je on sám..tedy vlkem, vlkodlakem..či člověkem. A to tedy znamená, že je to člověk, muž. Jak tak pochopil ze snu a že právě někde prožívá totéž co on teď bez možnosti ho najít. Zaskuhrá v duchu Derek a znovu se chopí jeho kamaráda s touhou po ránu.

Derek se pak ráno probudí po několikátém zapípání jeho telefonu. Je zničený. S těžkým oddechováním vstane a po vrávorajících nohách přejde do kuchyně a hltavě začne pít vodu přímo z kohoutku, jak se snaží rychle zahnat tu neskutečnou žízeň..Jako je pravda, že toho ze sebe včera dostal hodně. Uchechtne se nad svým životem a jde si zvědavě přečíst zprávy, které mu přišly.

STEREK | Vždy jsi to byl ty! 18+Kde žijí příběhy. Začni objevovat