III. Divný Telefonát

38 3 0
                                    

Sedím doma na gauči a zrazu mi príde správa od Maxa. " Tak čo ideme?" ten môj výraz na tvári sa nedal opísať, úplne som zabudla na to že mám ísť s Maxom von. Bolo pol piatej ( mali sme ísť o piatej), ja som mala na hlave totálne hniezdo, bola som v pyžame ohhh do riti toto sa môže stať len mne keď idem von s mojim crushom. Medzi tým prišla domov aj Julie. "No ahoj kam že sa chystáš keď sa takto parádiš?" spýtala sa ma so smiechom na tvári. Usmiala som sa. "idem vonku" Julie sa pozrela na mňa pozrela: "s kým? "
Ja som sa mierne začervenala a odpovedala som jej : "S kamarátom" Julie v tom momente spozornela: "počkať, dúfam že nejdeš s Maxom?!!" nechcela som jej odpovedať lebo by som vedela že by sa na mňa nahnevala a dávala mi prednášku o jej minulosti s Maxom. Tak som odbočila od témy: "ehmm... nevieš čo si mám obliecť??, trochu meškám a neviem si na rýchlo vybrať" Julie sa na mňa pozrela chytila ma za plece a povedala: "Daj si to čo ti bude pohodlné keďže už nejdeš na žiadne rande" usmiala som sa a v zápätí povedala : "ty si strašne ironické stvorenie počúvaj" začala sa smiať ako postihnutá : "choď sa už radšej obliecť lebo to naozaj nestihneš"
Bežala som ku skrini a vyhadzovala som všetko možné oblečenie. Nakoniec som medzi tou hŕbou mojich handier našla toto:

"Čau už musím" zabuchla som za sebou dvere a bežala pred barák kde, má už čakal Max

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

"Čau už musím" zabuchla som za sebou dvere a bežala pred barák kde, má už čakal Max.........
Pozdravili sme sa a nastúpili sme do električky.
" Kam pôjdeme?" zvedavo som dá spýtala Maxa.
On sa na mňa s úsmevom na tej jeho " tváričke" pozrel a povedal: " už som ti povedal ze to bude prekvapenie buď trpezlivá.

O 15 minút neskôr

Konečne sme dorazili na miesto." To už sme na mieste?" viem som zvedavé decko no. On sa len usmial (ako vždy) a povedal :" za chvíľku tam budeme, len..... Môžme ísť pešo nie?? "
"Jasné môžme, prechádzky mam rada" ja som so svojím nervóznym ksichtom udrela nejakú blbosť ale tak čo už. Po ceste sme si išli kúpiť nejaké to jedlo........

Z pohľadu Julie
"Ja tu musím sedieť doma nad knihami a ona sa vláči s neviem kým....." hovorila som si sama pre seba. Sadla som si na gauč, jedla som popcorn a madzitym som sa učila. No v tom zazvonil mobil..... Volalo neznáme číslo, myslela som si že to volá Meghan z telefónu nejakého toho jej kamoša tak, som to zdvihla." Haló? " žiadna odpoveď len šum. Tak som mobil položila a šla som sa naspäť učiť. Ale v tom zase niekto volal, dostávala som fakt nervy. "HALÓ?!!" povedala som s rozzúreným hlasom......... Po chvíľke ticha sa v telefóne šeptavým hlasom ozvalo : "Dávaj pozor s kým hovoríš......" ja som nechápala a spýtala som sa: " Tak za prvé neviem kto ste a ta druhé odkiaľ ma poznáte a čo chcete!!" v mobile bolo ticho až na : " ak nechceš prísť o najbližšiu osobu....... Ššššš." Haló, haló!!!??, akú osobu??? " v telefóne sa nič neozvalo. Strašne som sa vydesila.......... Oh nie?!!! Volala som Meghan najrýchlejšie ako sa dalo lebo čo ak chcú ublížiť jej?!!!........

Z pohľadu Meghan

Zvoní mi mobil..... "oh prepáč Max volá mi Julie."
Hned ako som zdvihla tak som sa strašne vydesila:"Meghan, okamžite sa vráť, hneď!!!!" celá rozzúrená a zároveň na smrť vystrašená Julie.
"Prosím?! ČO sa deje??" pýtala som sa jullie.
Julie : "Nieje čas ti to vysvetľovať, len mi povec pravdu SI S MAXOM? " vôbec som nechápala o čo ide, Max sa tiež len nechápavo pozeral. "No dobre áno som s Maxom" zahambene som jullie odvrkla. " To mi mohlo napadnúť.... Prosím rýchlo sa vráť sem na intrák a tomu dementovy povec nech tiež odíde HNEĎ!????!!!!" ja som sa v tom momente extrém zľakla, tak som suhlasila s Jullie. "Max?....." prerušil ma: "nič mi nehovor teraz počul som ten telefonát poď, idem ťa odprevadiť domov." skôr ako som stihla niečo povedať tak ma chytil za ruku a viedol ma až domou." Čo bude teraz s tebou?" ten môj strach v očiach sa nedal popísať." O mňa sa neboj" Hneď ako dopovedal začal šprintovat preč. Ja som sa tiež rozutekaka spýtať sa Jullie čo sa to sakra deje. Vtrhla som k nám na izbu..... Jullie ma objala a povedala: "Ani nevieš ako mi odľahlo že si tu"ja som sa jej samozrejme spýtala že čo mal znamenať ten telefonát. Všetko mi do podrobna vysvetlila a ja som sa zľakla ešte viac." Ja mam pocit že v tom bude zapletený aj Cooper." vravela Julie. To není možné čo by on s tým mal preboha?! " Jullie sa nastvala a ziapala:" CHÁPEŠ HOCIKAM PÔJDEŠ ČÍHA NEBEZPEČENSTVO, MÔŽU ŤA ZABIŤ VEĎ TEN TELEFONÁT BOL JASNÝ!!!!!" stekala mi slza po tvári v predstave že o Maxa môžem prísť. Šla som si ľahnúť do izby keďže už bolo zo pol 8..... Zaspala som...

Dnes taká kratšia časť keďže som moc nestíhala... 💞💞😂👌🏻

Neviem ci zajtra vyjde nová časť no posnažím sa ❤️❤️❤️❤️💞

BYE!!

Please Don't Shoot! 💥Donde viven las historias. Descúbrelo ahora