VI. Musím zistiť viac... 🥊

28 2 0
                                    

Tu a teraz v toto ráno som bola viac než odhodlaná môjho Maxa zachrániť. Počkať?! vážne som povedala "môjho" Maxa?? Hneď ako som dokončila tento môj ranný myšlienkový spád, tak som si išla spraviť moju rannú rutinu ktorá nebola "pestrejšia" ako obvykle. "No ako sme sa vyspinkali?" Julie bola celkom v dobrej nálade. "No celkom fajn" odpovedala som Julie.
"Vieš načo som prišla?" spýtala sa ma Julie. "NOO neviem" s kyslým výrazom na tvári som odpovedala. "Mali by sme o Maxovi zistiť viac" povedala Julie. Začala som ju chápať, lebo fakt sme o ňom nič nevedeli. "Aaaa ako to chceš zistiť... a čo vlastne chceš zistiť?" pýtala som sa Julie. Ona mi odpovedala že: " No myslela som to tak že či nemá jeho rodina nejaké tajomstvá ohľadne čo sa týka tejto situácie" celkom ma to zarazilo: "Akože myslíš s mafiou?!" Julie dodala: "Nemyslím že toto budú iba mafiáni, myslím že v tom bude niečo viac" Ja som sa na ňu pozrela mojim nechapavym pohľadom a povedala som : "Ako niečo viac?" V tom Julie sa pozrela na hodinky a povedala: Potom sa o tom budeme baviť teraz sa obleč, je najvyšší čas ísť do školy." Ja som súhlasila a išla som sa obliecť. Neprplala som sa stým a vybrala som si niečo Basic.
Nakoniec zvíťazilo toto:

Nakoniec zvíťazilo toto:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

V škole:
Sedím v lavici.... lenže sama. Kým bola prestávka tak som šla k lavici kde sedela Julie. Zakecali sme sa no lenže zazvonilo. Prišla do triedy učiteľka. Samozrejme sa pýtala prečo Max chýba. Nemohla som jej povedať pravdu, zavolala by políciu a bolo by ešte horšie. Nemohla som riskovať. Rátala som minúty, sekundy.... "Nech už sakra zázvoní" pomyslela som si. Keď už nakoniec zazvonilo šla som si do skrinky po učebnice na ďalšiu hodinu. Julie šla so mnou. "Aha pozri" ukázala Julie na Carrie ktorá revala a všetky tie ostatné "nádhery" sa zoskupili okolo nej. Šli sme sa tam pozrieť že čo sa stalo. " vie mi niekto povedať čo sa tu stalo...." spýtala som sa ich nahlas. Nieže by ma to zaujímalo ale chápeme sa. "Max je v nemocnici mal ťažký úraz" povedala mi jedna s tých kráv. Julie sa zamračila a vtrhla do toho davu čo stál okolo Carrie.

Z pohľadu Julie :
Zavolala som si Carrie bokom a povedala som jej: "si si istá tým čo hovoríš?!" ona mi tým jej ironickým hláskom povedala: "Čo by v tom iné bolo? Hiih" celé mi to začalo dochádzať. " Tyy mrcha" začala som na ňu nenávistným pohľadom pozerať." zrazu jej hlas nebol taký tenký, bol skôr zlomyselný." "Ty s tou..... ma nemôžete poraziť, všetci sú predsa na mojej strane, tým myslím úplne všetci." ja som fakt nerozumela: takže v tom máš prsty ty?!!" v tom sa stalo niečo..... Brutálne. Spoza steny sa objavil... Neviem ani kto to bol, mal/a na sebe kapucu. Ja som sa nemo pozerala že čo tá osoba ide urobiť. Nebolo jej vôbec vidno do tváre, pomaly kráčala ku Carrie.Ale zrejme nás celý čas počula. Zastavila tesne pred ňou. Vtedy sa to začalo. Tá osoba Carrie začala mlátiť. Všetci sa zoskupilil a pozerali sa ako tupé ovce. Carrie dostala päsťou....Asi 4-krát za sebou. Bola celá od krvi. Snažila som sa ich oddeliť. Lenže ten anonym ju zacaj mlátiť ešte viac. V tom prišli učitelia a neznáma osoba rýchlo ušla preč. Išla som sa Meghan lenže tam nestála tak som si povedala že zrejme šla na WC.
Na intráku :
Odomkla som dvere. Meghan už bola doma. "Videla si čo sa stalo dnes v škole?" spýtala som sa jej. Ona sa na mňa pozrela a povedala: "nič som nezaregistrovala asi som bola vtedy na záchode." zdalo sa mi to divné že o takom brutálnom fighte nič nevie.
"Poď spravíme si niečo pod zub" zavolala ma Meghan. "Môžme si spraviť nejaký šalát čo ty na to?" navrhla som Meghan. Ona súhlasila. Začala krájať uhorku, no potom som si niečo všimla: "Čo to máš na rukách?" spýtala som sa jej. Ona sa len pozrela a povedala: "ehmm... Spadla som" Meghan nevedela vôbec klamať. " Dobre, a teraz mi prestaň klamať." uškrnula som sa. "Toto nemyslíš vážne moja zlatá?!" Meghan sa na mňa pozrela tým pohľadom že či mi nehrabe. "Si v poriadku?" spýtala sa ma Meghan. Ja som prevrátil očami a povedala som: "Prestaaaň, mne to teraz dopína." Meghan sa nervózne pozerala a dodala : "a čo ti dopína?" "TO TY SI ZBILA CARRIE?!" pokračovala som : však hej, ale ty si v škole nemala čiernu mikinu mala si predsa riflovku. Hmmm." Meghan sa mi nakoniec priznala:" No dobre priznávam sa ale musím ti to celé vysvetliť."

Z pohľadu Meghan
" Opováž to niekomu povedať Julie!!!!" ona začala hovoriť:" Šibe ti?! Kde si sa naučila takto mlátiť?!"
Ohh už som mala fakt nervy z toho vysvetľovania. "Veď Max chodí na box tak ma raz za čas vezme na jeho tréning keď mám voľno"
Julie na mňa stále nechápavo čumela "Veď ju odniesla sanitka kamooo ty si brutálna, dievča."
"Čo?!?! sanitka?!?!? Dosť ma to zarazilo. Julie pohodovo povedala:" Ty o tom nevieš veď má pár zlomených rebier a otras mozgu" Ja som kompletne zbledla. Mohla som tušiť že to bude mať následky ale musela som zasiahnuť.
Už je večer a ja si do kúpeľne idem umyť zuby. Pozriem sa do zrkadla a vidím v sebe monštrum, vnútorne ma to strašne zožieralo. Pozrela som sa na svoje dlane boli samí škrabanec a päste boli modré. V tom momente som sa zosypala. Slzy po mojej tvári tiekli pomaly. Klačala som v kúpeľni a cítila som sa ako jeden z tých čo ublížili Maxovi.... Lenže bol v tom rozdiel... CARRIE SI TO ZASLÚŽILA a zaslúžila by si omnoho viac...
Potom prišla Julie a povedala mi : " Čo sa deje?"
Ja som si utierala moje čoraz rýchlejšie stekajúce slzy a povedala som: "Ja sa cítim ako monštrum z toho čo som urobila" Julie sa na mňa so súcítim pozrela:"Neber si to tak, jednoducho si urobila to čo chcel spraviť každý druhý na tejto škole" celkom ma to utešilo.
Ešte s červenými očami som si dala teplé mlieko a išla som spať...... Pomaly zaspávam a začína sa vytvárať môj sen. "Vidím ako všetci na ktorých mi záleží padajú do čiernej diery odkiaľ niet cesty späť, lenže ja žijem zostala som jediná ktorá tam nespadla.... Otázka znie" PREČO?

Heyy💗💗
Dlhšie časti nevychadzali, no teraz budú 💗💗kvôli koronke hih 😂💗💗💗💗
Zatiaľ BYE💗

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Mar 14, 2020 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Please Don't Shoot! 💥Donde viven las historias. Descúbrelo ahora