"VSTÁVAJ?!!!!!" budila ma Julie. "Čo horí? " rozospato som ju odbila. "Nie nehorí, ale za chvíľku bude, lebo meškáme do školy" prekvapilo ma že Julie dokáže byť vtipná aj v toto "dramatické" ráno. Vyskočila som z postele, a šla som sa rýchlo obliecť. Hodila som na seba boyfriendy s opaskom a zakasala som do nich čiernu mikinu bez kapucne. Taky basic outfit, ale čo už. Julie sa ma medzi tým spýtala: "snívalo sa ti niečo?, lebo ja som po tom telefonáte nemohla spať. " ja som práve zaspala strašne rýchlo ale snívali sa mi také hovadiny ako vždy, veď to poznáš nie? " zasmiala som sa spolu s Julie a šla som si umyť zuby. V kúpeľni som rozmýšľala že sa mi dnes tá moja rutina dosť blbo poprehadzovala. Keď som si umyla zuby šla som sa narýchlo učesať. Keďže moje vlasy zase nemali svoj deň tak som si spravila drdol. V tom mi prišla správa od Maxa. Pozrela som si na mobil....
Naša konverzácia vyzerala nejak takto:Max: ahooj, kde si, dnes nechcem sedieť sám.😬
Ja: ojj neboj sa nebudeš 😏
Max: to som rád🔥
Ja: "... zobrazené"....Vypla som mobil a spolu s Julie sme išli do školy.
Bol to hrozný pocit videla som na Julie že bola vystrašená no nedávala to na sebe poznať. Vchádzame do triedy.. "No nazdar" pozdravil sa nám Maxo. Julie po ňom zazrela a nechutne ho odbila. On sa len po nej tiež zazrel. Neriešila som to. "Prečo si mi neodpísala?" vypytolval sa ma Max. " kebyže ti odpíšem tak by si dnes sedel sám.... Prerušil ma: Čo?!!! Čo sa deje?" bol v tom momente dosť nervózny. Ja som sa pousmiala a povedala som:" veď by som zmeškala autobus ty trdlo" on si vydýchol. "Čo sa to dnes s tebou deje?" pýtala som sa Maxa. On na to : "Nič len mám o teba strach po tom včerajšom telefonáte."
Aha chápem, Julie kvôli tomu nemohla ani spať. On bol ticho............
Začala hodina
Učiteľka vošla do triedy s úsmevom na tvári že bude skúšať celú hodinu. Všetci boli v takom strese ako keby išlo o život. Len ja som si spokojne sedkala na stoličke akoby sa nič nedialo. "Ale čo decká dnes si niekoho vyskúšame" povedala so zákernym hlasom. "Tak k tabuli pôjde" ...... Extrém napínavý moment to bol. Pomyslela som si v hlave ironicky. "Williamsová" vykríkla učiteľka na celú triedu. "fuuh nečakala som že vyvolá Julie" štuchla som Maxa do pleca. On fakt spal.? ....
Po hodine:
Idem si do skrinky po učebnice na ďalšiu hodinu. Vidím ako sa Carrie vyškiera s tou svojou bandou barbiniek. "Haha, aha koho nám to čerti nesú? " rehotala sa ako prepnutá. Ja som jej na to: "Vieš o tom že rok 2016 už bol?" ona sa na mňa povrchne pozrela a povedala: ježiš jasne že viem ty kurací mozog. " Tak si mala zostať v tom roku aj s týmto tvojim pofiderným humorom" môj dis mi dokonale vyšiel, naša nádhera sa otočila a odišla. "Wau tak toto bolo inak dobré" povedala spoza mňa Julie. "Dík" mykla som plecom a išli sme späť do triedy.......hodiny prebiehali tak rýchlo že som si ani nevšimla a už bol koniec vyučovania.
Keďže bol piatok tak som mala ísť domov k rodičom. Prišla som na intrák kukla som na mobil a tam bola správa od mamkyMamka : Meghan prepáč moja ale dnes asi nebudeš môcť prísť domov radšej zostaň na internáte. ❤️
Ja: prečo mami deje sa niečo? 😲
Mamka: nie neboj sa len toho máme veľa v práci a tak vieš nemali by sme na nič časJa: dobre mami ale keby sa niečo dialo tak mi zavolaj.
Mamka : dobre ahoj zatiaľ ❤️💞Ja : ahoj.
Odložila som mobil pacla tašku na zem a rozvalila som sa na posteľ ako taký vorvanec.
V tom prišla aj Julie. " kde si bola keď si nešla so mnou? Bola som zvedavá no.. Julie mi na to odpovedala:" Veď na tréningu" prikývla som
Ako si Julie vešala bundu na vešiak, pozrela sa von oknom..."Meghan?" stále sa tam kukala.... Tiež som sa šla pozrieť. Rovno pred naším intrákom stálo čierne auto, vyšli z neho nejaký typkovia celý v čiernom...... Znervoznela som : "rýchlo zastri žalúzie, zamkni dvere makáme rýchlo." Julie sa na mňa nechápavo pozrela a povedala: Tebe šibe čo je s tebou? " ja som na to:" Čo keď sú to tí ľudia čo nám volali? " už aj ona sa zľakla. To bol fakt debilný moment toto.
Co ideme robiť Julie?!! So strachom na tvári som ja jej pýtala. Neboj sa možno len robíme paniku ale toto sa mi fakt nezdá. Odpovedala. Po hodine auto odišlo......
" Volá Max, zdvihnem to... " a hneď Julie na to :"myslím že teraz fakt není čas na toho idiota keď na ide o život" zúrila ako pes. Ja som len kývla rukou a zdvihla som Maxovi.V telefóne
Ja: "Haló?"Max : "H-h-haló?"
Ja: "čo sa deje si v pohode???"
Max : "nie tak celkom...... "
Ja: "hovor!!! Čo sa deje???"
Max :.... chrrrrrrrrrrr.....
Ja : "maxo čo sa robí hovor!!!"
Max: hovor ukončený
"Chápeš?" pýtala som sa Julie. Čo sa stalo Meghan? So strachom na tvári som povedala : "Musíme volať políciu!!!! " Julie sa na mňa udivene kukla hovorí : "okamžite mi povec čo sa stalo!!!"
"Myslím že Maxa niekto uniesol a myslím že to boli tí z toho telefonátu" Julie mi stále nerozumela tak som jej povedala čo všetko sa odohralo v tom telefonáte. "Máš pravdu musíme volať políciu toto už nieje sranda"..... Ja som prikývla.Nazdaaar ❤️❤️
Dnes už taká trošičku dramatickejšia časť, dúfam že sa vám páčila ❤️❤️❤️BYE!!!
VOUS LISEZ
Please Don't Shoot! 💥
Roman pour AdolescentsNiekedy je lepšie nevedieť, ale zvedavosť býva o čosi silnejšia. Nevinná láska sa premení na drámu, a z tej drámy nastane to "ticho" ktoré všetkých zabíja.