-8.

2.2K 120 20
                                    

Louis

Harry szobájában ébredtem. Megdörzsöltem a szemem, majd fordultam volna, hogy megölelhessem a drágámat, Ő azonban nem volt ott. Ijedten ültem fel, s minden rossz végig pörgött a fejemben, rengeteg rémképpel vegyítve. Ám ekkor a heves lélegzetvételeimen kívűl valami mást is meghallottam. Harry suttogását. Lenéztem az ágy végéhez. A kis fürtös 2 macival játszott, s beszélgetett. Majd' elolvadtam a látványra. Elmosolyodtam, majd fentről óvatosan megsimogattam a haját, s hagytam abban egy puszit. Hangosan kacagva mászott fel az ágyra, s ugrott rám, én pedig dőltem el vele. Vékony derekát átfogtam majd nyakába pusziltam.

-Apucii! Annyira vártam már hogy felébredj! Képzeld, éppen Larry-ékkel játszottam!

-Larry?!

-Igen, tudod, a mi neveinket összeolvastam. És Ők Larry Stylinson-ék. Érted már?

Elképedtem. Nem tudjátok elképzelni mennyire édes volt, ahogyan ült a csípőmön, apró kezeit mellkasomon pihentette, s mint egy szakértő úgy magyarázott. Az pedig, hogy a neveinket összeolvasztotta, és kiemelem: -Nagyon jól sikerült is neki!- Úgy éreztem, ennél jobban már nem tudok valakit szeretni. Teljes szívemmel szerettem, a veszteségek ellenére is.

-Igen, értem..Nagyon jól hangzik.

-Apuci, nem örülsz neki?

Görbültek lefelé ajkai. Biztosan észrevette, hogy a lelkesedésem alább hagyott. Megcsóváltam a fejem, próbálva kiűzni belőle a rossz gondolatokat, majd rámosolyogtam.

-Dehogynem, Harry. Apuci nagyon büszke rád. Nagyon ügyes vagy babám.

Tekintete ellágyult, majd nyakamhoz bújt, s kezdett el halkan szuszogni. Kezemmel tapogatózni kezdtem az éjjeliszekrényen telefonom után kutatva.

8:15.

Csomó dolgom volt aznap, amit el kellett intéznem.
Be kellett mennem Harry iskolájába, bevinni a papírokat, s elintézni hogy a kis drágámnak ne kelljen évet ismételnie, bár úgy gondoltam -persze ha majd ő is beleegyezik- sulit vált.
Át kellett ugranom Zayn haveromhoz is, s még a munkahelyemre, hiszen egyértelmű az, amíg Harry ilyen állapotban van, nem fogok bemenni melózni. Erről kell Zayn-el a górémmal beszélnem, az irodámba pedig beugrani a fontos dolgaimért, kitudja meddig nem leszek bent.

-Gyere Hazzy, zuhany, felöltözünk, reggeli, aztán pedig ha szeretnél aludhatsz.

Simogattam meg pici hátát. Valószínűleg fél álomban volt. Fogalmam sem volt mennyit aludhatott, mióta játszhatott. Kómásan nézett rám, mire elmosolyodtam, s nyomtam egy puszit az orrára.

-Te is alszol majd velem, ugye? Ugye apuci?

Smaragdzöld szemeiben ott csillogott a gyermeki izgatottság.. A szívem mintha kifacsarták volna, s úgy éreztem a gyomromban lévő kést folyamatosan forgatják. Felültem, majd magamhoz öleltem.

-Ha szeretnéd igen, de megyünk a fürdőbe, Gyerünk Hazzym.

Hazza nagyon ügyesen végig szóra hallgatott. Hagytam még körülbelül fél órát pancsolni majd áttörölgettem. Mondanom sem kell, a meztelen kis testére, s az emlékképekre hogy reagált a testem. Egy könnycseppet el is eresztettem teljesen véletlenül.

-Apuci, te sírsz?

Kérdezte. A hangja tele volt ijedtséggel, miközben próbálta fejem felemelni. Megfogtam apró kezét, s egy puszit nyomtam a tenyerébe, amire felkuncogott.

-Biztosan, csak rám is jött a vízből.

Mondtam neki nyugtatásképp, s rá is néztem. Figyelmesen bólogatott. Göndör vizes tincseit hátratúrtam miután felálltam. Betekertem egy törölközőbe, s a szekrényéhez igyekeztünk.

-Nos hercegnő, mit szeretnél ma viselni?

-Nem tudom, csak csinos szeretnék lenni.

Motyogta, miközben minden ruhát megforgatott a vállfán, elől-hátul megnézte őket.

-Hazza, te mindenhogy csinos vagy.

Léptem mögé, s átöleltem hátulról.

-Hadd válasszak akkor neked én valamit, mert megfázol.

Körülbelül 26-7 fok is lehetett a szobában, de mégis aggódtam. A széltől is szerettem volna megvédni. Miközben odaálltam szétnézni a lehetőségek közt, több dolog is cikázott a fejemben. Mivan, ha nem leszek elég ehhez? Mi van ha nem leszek ebben jó, és nem fog meggyógyulni? Mi van, ha csalódni fog bennem ha rendbe jön? Mi van ha egyszerűen nem fogom elbírni ezt a súlyt?

-Az tetszik!

Kiáltott fel hangosan, s még a törölközőt is elhagyta olyan gyorsan pattant fel s állt mellém. Megijedtem, azt hittem baj van, de aztán csak elmosolyodtam.

-Ez?

Tartottam fel egy babakék pólót.
Bólintott, majd ahhoz kiemelt egy kék farmert rózsaszín varrattal. Nos, a stílusérzéke megmaradt.

-Csodásan fogsz ebben is festeni.

Pusziltam meg, mire elmosolyodva bújt hozzám.

******

-Jól van Harry, mit szeretnél reggelizni?

Kérdeztem miközben figyeltem ahogy lábait lóbálta a széken.

-Csokiiit!

-Tudod, hogy reggelire nem csokit eszünk..

Csóváltam a fejem, mire kissé csalódott arcot vágott, majd bedurcizva elfordult. Ez kezd egyre nehezebb lenni. Nem tudtam, mit tehetnék.

-Harry kérlek, ne csináld ezt. Ne gyereke..

Ezt most komolyan kimondtam? Én hülye. Gondolatban 6x felpofoztam magam. Miután ez megtörtént óvatosan Harryhez sétáltam, s leguggoltam elé, térdein támaszkodtam, úgy néztem fel a könnyes szemeibe.
Fájdalmasan töröltem meg azokat, majd nyelve egyet belekezdtem.

-Harry, kis babám..Ez nekem is nehéz.. Hidd el, mindennél jobban szeretlek. Oké? Én csak jót szeretnék neked. Ha reggelire csokit eszel, elfog menni az étvágyad, elromlik a fogad, megfog fájdulni a pocid és egésznap semmit nem eszel majd. Te sem szeretnéd ezt ugye?

Álltam fel, s két ujjammal álla alá nyúlva emeltem fel fejét.

-Ugye, bébi?

Harry bólintott, majd meglepetésemre felállt a székre, s onnan borult a nyakamba. Sírt. Éreztem amint kulcscsontomon folynak végig drága könnyei. Nagyon meg kellett emberelnem magam, hogy én visszatartsam a sírást. Tudtam, hogy neki is nehéz, hiába nem emlékszik..

-Szeretlek Baby Boy. Oké? Mindennél jobban szeretlek és csak jót szeretnék neked.

Öleltem át combjainál, s fontam azokat derekam köré, így kezdtem őt ringatni. Pár perc múlva már csak a rengeteg puszit érzékeltem, a nyakamon és a kulcscsontomon is. Ő most komolyan elkezdte lecsókolni rólam a saját könnyeit. Homályos íriszekkel, remegő kézzel fogtam közre arcát, s nyomtam a szájára egy puszit. Nem húzódott el, nem nézett furán. Csak mosolygott még mindig nedves arccal.

-Szeretlek drága Apucikám.



Jó olvasást!
All the love! Xx. L
TPWK!❤️

DON'T LET IT BREAK YOUR HEART! /l.s/Where stories live. Discover now