Louis
2 hónap telt el. Hála az égnek Harry állapota rohamosan és nagyon gyorsan javult. Egyre szebben beszélt, a szókincse is bővült. Komolyodott, és a gondolkodásmódja is érettebb lett.
Ez persze nem azt jelenti, hogy Ő többé nem az én Babyboy-om. Oh, közel sem. Egyszerűen csak úgy érzem hogy kezdem visszakapni a régi páromat, aki Ő volt ezelőtt. Ennek köszönhetően pedig rettentően boldog és kiegyensúlyozott vagyok.-Apuci, kérhetek 2 gombócot?
Rángatta Harry pólóm ujját, ezzel visszarángatva a jelenbe. Éppen fagyit választott magának. Megráztam a fejem, s mosolyogva pillantottam a pultos hölgyre, majd a kisbabámra.
-Amennyit szeretnél, de azért óvatosan.
A göndöröm szeme felcsillant, s azonnal el is kezdte sorolni azokat az ízeket, amik elnyerték az Ő tetszését.
-Akkor..Szeretnék szépen kérni édestölcsérben egy málnát, egy csokiskekszet, egy banánt, egy epret, egy joghurtus mangót, egy étcsokoládét, egy sima csok..
-Jól átgondoltad ezt, Harry? ebéd után vagyunk. Hová férne ez a rengeteg édesség? Ugye nem szeretnél rosszul lenni? Biztosan megfájdulna a hasad ennyi édességtől.
Szavaim nem voltak határozottak, sem fenyegetőek. Most egyszerűen csak tanácsoltam neki, persze ha Ő 15 gombócot szeretne, azzal sem lenne problémám.
-Igazad van..
Motyogta, s félve pillantott a fagyis hölgyre.
-Szabad inkább kettőt kérnem?
Az alkalmazott mosolyogva bólintott ezután pedig rámpillantott s biccentett egyet. Furcsa volt, mintha tudná milyen kapcsolat fűz össze minket a göndörrel. H kifújta a benntartott levegőt, s erősen kezdett koncentrálni, melyik páros lenne a legjobb választás.
5 röpke perc után már kezdtem örülni, hogy senki nem volt mögöttünk, így nem tartottunk fel egy hatalmas sort.-Egy csokoládé - banán kombinációt kérek szépen.
Elmosolyodtam, s miután fizettünk, elindulhattunk a tóhoz kacsákat és hattyúkat etetni.
-Harry kicsim, ugye tudod hogy a legjobbat szeretném neked? Nem magam vagy a pénz miatt nem szerettem volna hogy túl sok fagylaltot egyél, de ezt tudod. Csak aggódom.
Úgy éreztem muszáj neki elmagyaráznom az én álláspontomat is, hiába volt önfeledten boldog, s feledkezett el a fagyizásról 2 perc után. Így nyugodtabbnak éreztem magam.
Harry csak elmosolyodva bólintott, s nyomott az arcomra egy puszit, majd miután az utolsó eledelt is bedobta az állatoknak, ismét útnak indultunk.-Tudom, apuci. Szeretlek.
-Szeretlek.
Harry ajkai mosolyra húzódtak.
****************
Csaknem 2 óra séta után teljesen elhagytuk a várost, már bőven a szélén is túl voltunk amikor megpillantottuk kirándulásunk következő állomását, amit Harry szánt nekem meglepetésnek.
-Egy mező?
Kérdeztem, mire csak bólogatva nyúlt kezem után s kezdett húzni a virágok közé. Nem ellenkeztem. Az egész egyszerűen csak gyönyörű volt. Csak mi kettesben. Figyeltem a színeket, ahogy mozaik képződött azoknak minden árnyalatukból, miközben szelíd madárdallam keveredett a patak csobogásával. A tompa napfény épp' hogy utat vágott magának a közelben lévő fák ágai között. Ahogy lehasaltam, úgy éreztem mintha a virágok betakarnának. Csak lustálkodtam a földön, engedve a fűszálak varázsának, amiket ujjaimmal és tenyeremmel simogattam.
Mikor legközelebb felültem Harryt pillantottam meg, fején egy virágkoszorúval, amit valószínűleg az én lazulásom közben font magának.
Eltátottam a szám. Elmosolyodtam. Gyönyörű volt. Nem lehetett valódi. Édes teremtmény.-Gyönyörű vagy, hercegnőm.
Elmosolyodva állt fel, s nyújtotta felém a kezét amit vonakodva ugyan de el fogadtam. Még csak most jöttünk..Máris menni szeretne?
Nem. Teljesen más irányba kezdett vezetni, mint amerről jöttünk.
Kézen fogva sétáltunk, amíg a patak utunkat nem keresztezte.
Hűvös. A tiszta víz megmutatta arcunk tükörképét, ahogyan mosolygunk.Nem tudtam Harry honnan tudott erről a helyről, vagy hogy emlékezett e rá, de ez nem is volt fontos. Csak Mi számítottunk. A mi szerelmünk.
Oioi!
Jo olvasast!!!!Figyelem!!!
A resz tobb mint felet "Calm: Harry Styles - Dream With Me" ihlette, csak egy picit atirtam.:)All the love! Xx. H. S.
TPWK!❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
DON'T LET IT BREAK YOUR HEART! /l.s/
Fanfic-Daddy Kink! Louis TOPlinson (23) Harry Styles (16) "-Ne hagyd, hogy megöljön! -Még akkor se, ha pokolian fáj?"