Karanlık koran

50 3 0
                                    

Iceri sabah ki kişiler gelmişti.
Hoca: kendinizi tanıtın.
Dikkatimi onlara verdim.
Ilk kiz kendini tanıtmaya başladı
Koral: selam ben Karol 18 yaşındayım iyi anlasalım.

Iyi kalpli bir kızdı .sevdim
Sıra erkeğe gelmişti.kendini tanıtmaya başladı.

Alex:adım Alex 18 yaşındayım bana bulaşmayin.

Bu beni biraz sinir etti.egosu tavan .
Hoca yerlerini belirledi.
Hoca:karol sen mukaddes'in yanına
Alex sende ... naile'nin yanına kizlar ellerinizi kaldırın kim olduğunuz belirlensin.

Benle mukaddes elerimizi kaldırdık hoca hangimizin yanında oturucağını söyledikten sonra yerlerine ilerlediler.benim yanıma Alex geldi.
Alex:kalk.
Naile:anlamadım.
Alex:kalk ben cam kenarında oturucam.
Naile:hayır
Sinirlenmise benziyordu.gözleri parlamaya başladı.
Anlamadığım bir şey oldu .kendim istemediğim halde ayağa kalkıyordum.cam kenarından kalktım yan tarafa geçtim.
Alex:ben kaldırırım.
Sirıtı .bu cocuk kendini birsey zannediyor.

Bosverip dersi dinlemeye başladım.
Cok uykum olduğu gozlerim kapanıyordu.bende kafamı sıraya koyup uyudum.

Birden benim sesimi duymamla ayağa fırladım.
Hoca:Naile!!
Naile:efendim?
Hoca:tahtadaki soruyu çöz.
Kafam tahtaya döndü.oha bu nasil soru.ben yapamam.
Naile:ben bu soruyu çozemem
Hoca:tahtaya naile hadi.
Tahtaya çıktım.kalemi aldım.boş boş tahtaya baktım.

Bulut:hocam naile boyle giderse tahtayla aşk yaşayacak.

Bulut'un soğuk espirisi bütün sinıfı güldürdü.anlayamadım.bunlar şimdi neye güldü.birden arkamı dönüp.

Naile:istiyorsan kalk soruyu sen çoz bulut
Bulut:yok allah razı olsun.
Tahtaya döndüm.kalemi kaldırdım.birden soruyu çözmeye basladım.ama kendi isteğimle degil.arkamı döndüm.karol el hareketleri yapıyordu bana sus isareti yaptı.ona gülümsedim.tahtaya döndüm.suan herkesin ağzı açık beni izlediğini tahmin edebiliyordum.

Naile:bitti.
Hoca:bakıcam.
Geri çekildim.hoca'nın sözüyle mutlu olmuştum.
Hoca:doğru ,nasıl başardın hayret ediyorum naile ama tamam geç yerine
.yerime doğru yürüdüm.oturdum.alex bana baktı.acınası bir şekilde sonra önune döndü.

"Bu çocuğun benden alıp veremediği ne?."
Dersi dinlemeye başlarken yine uykum geldi.kafamı sıraya koydum.

Hoca:Naile hemen dışarı!!
Ne!! Ben ne yaptım şimdi ya .bende bari dediğini yapim değil mi?. hocayı dinleyip dışarı çıktım.duvara yaslandım. Orda öylece duvara yaslanırken başıma bir ağrı girmeye başladı.hemen sınıfa girdim.hoca'ya baktım.hoca sinirli bir şekilde.
Hoca:neden geldin!!!
Naile:hoc-
Cümlemi tamamlayamadan yere düşmüştüm.herkesin benim üstüme geldigini ve
"Naile uyan ."
"Revire götürelim."
Dediklerini duymuştum.saten sonrası karanlık dunya...

Gözlerimi açtığımda revirde olduğumu gördüm.üstümde bir ağırlık vardı.kim olduğuna baktığımda bu abim ATEŞ'ti.üstümde uyuya kalmıştı.onu uyandırmamak için hareket ettmedim.ama uyandı.hemen bana sarılıp;
Ateş:sana birsey olucak diye çok korktum.
Naile:abi merak etme ben iyiyim.
Ateş:çok şükür ya
Naile:abi sıjıfa gitmek istiyorum.
Ateş:ama
Naile:abi lütfen.
Ateş:peki
Abimin yardımıyla ayağa kalktım.koridorda yürürken.
Naile:abi tamam sen sınıfına git.
Ateş:tamam kendine dikkat et
Naile: tamam abi
Abim benim yanımdan uzaklaştı.sinıfa giderken benim okulda ki düşmanım alara karşıdan geliyirdu.onu umursamadım.yanından gectim.
Sinıfa ilerledim.

sinıfin kapısını çaldım.iceriden "gir"sesi geldiginde kapiyı açtım.ilk beni gordüklerinde şaşırsalarda sonradan hoca hemen yanima geldi.

Hoca:iyi misin naile?
Naile:evet hocam.
Hoca:eve gitseydin?
Naile: önemli birsey degil o yüzden eve gitmedim
Hoca: peki hadi yerine gec.
Yerime gecip oturdum.kizlara döndüm elimle Iyiyim işareti yaptim.onüme döndüm. Birden gözüm Alex'e kaydi.uyuyordu.
Beni ona çeken birsey var.sanki etrafimdaki bütün insanlar beni buyük bir boşlukta birakmasi gibi.
Önume döndüm.

Son zil çaldığında herkes sinıftan çıkti.iki kisi hariç alex ve karol'du .kizların bir isi oldugu icin hemen okuldan ayrıldılar bizim beyler de biryere gidiceklermiş o yuzden tek eve gidicektim.
Çantama esyaları koyarken
O defter vardi.cantamdan çıkardım.incelemeye başladım.kafamı kaldırdığımda alex ve karol'un gözlerinde şaşırmış bir ifade vardi.
Naile:ne oldu?
Dediğimde karol yanima geldi ve defteri göstererek
Karol:bunu nerden buldun?
Naile:ne oldu ki?
Alex:SANA ONU NERDE BULDUN SORDU CEVAP VER!!!

Alex'in bağırmasıyla bir adım geri sendeledim.cünkü biraz korkmustum.

Onları aldirmadan defteri ve çantami alip kosarak okuldan ayrıldım.eve gittim.cantamdan anahtarı cıkarıp kapıyı açtım.iceri girdim.odama gidip ustümü değiştirdim asağı indim.kanepe'ye oturdum .cantamdan defteri çıkardım.sehpa'ya koydum.
Biraz defteri inceledim.büyük harflerle

Karanlık KORAN

Ismi garipti.
Kararsız kaldım.defteri açmalı mıyım açmamalı mıyım?
Ama kalbim açmamı istiyordu.kalbime guvenim açtıım.bir ışık dalgası etrafımı sardı. sonra söndü.deftere baktığımda;

Ama bu nasıl ya burda sadece...

Devam edecek...

Oy verin ya emek veriyoruz burda...

FANTASTIK CANAVARLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin