hayat yeni baslıyor..

145 3 0
                                    

Hayat belki bilmediğin yoldan seni sürüklemek için elinden geleni yapar .o yüzden sakın pes etme ve hayatın senin hayatını bozmasına izin verme tıpkı benim gibi...



Zzzzzzzzzzzz

Offf .Alarmı kapattıp .tuvalete ilerledim.rutin işlerimi hallettim.gardorubuma gidip giyinecek birşeyler  alıp giydim.

Okulda bugün serbest gün olduğu için bunları giydim ve aşağı indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Okulda bugün serbest gün olduğu için bunları giydim ve aşağı indim.konutta yaşadığımız için.merdivenlerden inerken abimle karşılaştım.
Ateş:günaydın
Naile:abi sanada günaydın ama hava hiç uyanmışa benzemiyor.
Diyip.masaya oturdum.ama abim konuşmaya devam etti.
Ateş:haklısın o yüzden sıkı giyin yağmur yağabilir.
Naile:tamam anne
Abim dediğin şeyle gülümsedi.inanamıyorum yine gamzesi ortaya çıktı.
Naile:abi benim canımı mı almak istiyorsun?
Ateş:ne?
Naile:yani o gamzelerin beni öldürücek.
Ateş:Allahım ya bende kötü birşey oldu sandım😅
Kahvaltı yapmaya başladım.abimde masaya oturdu.kahvaltı yapmaya başladı.

5dk sonra kahvaltımızı bitirdik ve masayı kaldırdık.yerdeki çantalarımızı alıp evden çıktık.otobüs durağına gittik.yürürken;
Ateş:heyecanlı mısın?
Naile:hayır hergün gittiğim yer yaz tatili bitti diye niye heyecanlanayım?
Mal mıyım ben?
Ateş:bunları söyleyeceğini  bilsem hiç sormazdım.
Naile:keşke
Konuşarak otobüs durağına  yetiştik.birden yağmur bastırdı.bizde sandalyeye oturduk.yağmuş şiddetlendi.bende hemen şemsiyeyi açtım.otobus 1m öteden göründü.hemen ayağa kalktık. Otobüs önümüzde dürdü. otobüse binerken arkamdan bir kişi;
"BEKLEYIN!!!"
arkamı döndüm sesin sahibine baktım.bir kızdı.
Naile:buyrun?
??:defterinizi düşürdünüz.
Diyip elime tutuşturdu.
Naile:am-
Diyemeden koşarak uzaklaştı.
Şoför:binecek misin kızım?
Naile: ha evet.
Otobüse bindim.abimin yanına oturdum .abim hemen beni sorguya çekti.
Ateş:ne oldu dısarıda?
Naile:yok birşey ya
Abim gözlerimin içine baktı.
Ateş: peki
Otobüs ilerlemeye başladı.bende camdan dısarı izlemeye başladım.birden elimdeki kitap sallanmaya başladı.abim nasıl farketmiyor anlayamıyorum.defteri açmak -açmamak arasında kaldım.ama açtım.bir ışık süzmesi belirdi.ama geri söndü.beyaz defterin ortasında sadece bir cümle vardı.

"Sonsuzluğun arasında kalan bir sihirsin...o sihri bul."

Ne demek istediğini anlamamıştım.2dk sonra birinin beni dürtmesiyle uyandım.nasıl ya ben az önce rüya mı gördüm?
Elimdeki kitaba baktım .yoktu .
Nasil ya ama kız bana vermişti.belki rüyadir ya .neyse abimin sesiyle rüyalar aleminden çıktım.
Ateş:ne oldu ?kac saattir sana sesleniyorum.geldik hadi in.
Naile: peki.
Diyip abimin peşinden otobüsten indim.okula yürümeye başladım.
Okulun kapısına geldiģimde bizimkiler burdaydı .
Naile-ateş:GENÇLER KRAL VE KRALIÇE GERI DÖNDÜ!!!!
Bizimkiler bizim sesimizi duyduklarında bize koşmaya başladılar.hepimiz sarıldık,koklaştık.
Bulut: sizi çok özledik.!!
Ikizler: aynen!!
Naile: bizde sizi!!
Mukaddes: kız seni cok özledim ya!!
Ayfer: tabiki en çok ben!!
Hepimiz kahkaga atık.
Emre kolunu boynuma doladı.
Emre: hadi sınıfa,selam meleğim.
Naile: selam emre
Sınıfa doğru ilerlerken kader bankta oturan  yeni gelen kişileri bize göstererek bize onları anlatıyordu.
Kader: eski okullarında kavga etmişler diye okuldan atıldılar ama kız iyi biriymişşşş.
Gözüm yeni gelen cocuga takıldı.birden bizim bulunduğumuz tarafa baktı.
Naile:ya şu erkek?
Kader: zeten kavga eden kişi o kızda onun pesinden buralara geldi.erkekin adı ALEX ,kızin adı ise carol (karol) Almanya'dan geldiler.
Tarık:hadi sınıfa çantalarınızı indirin gelin.
Ates: tamam ,hadi naile
Naile:tamam abi.
Alex 'e gözüm çaptı ne yapıyor diye.okuldan şuan ayrılıyorlar.ama galiba bugün sadece kayıt için geldiler.of banane ya abimden biraz geri kaldığım için kosarak onun yanına gittim.sinıfıma geldiğimde hemen cantamı sırama koydum. Sınıftan çıkıp bizimkilerin yanına gittim.kantine indim.






°°°°°°Yazarın anlatımı°°°°

Naile sınıftan çıktıktan sonra çantasından mavi bir ışık belirdi

Naile sınıftan çıktıktan sonra çantasından mavi bir ışık belirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

.ve bütün sınıfı kapladı.çantanın içinde otobüse binmeden yanına gelen bir kızın verdiği o defter vardı.bir yazı daha belirdi.defterin beyaz sayfalarına yazı;

"Hayat başlıyor küçük büyücü,senin yeteneklerini merakla bekliyorum kızım"

                Devam edeck...

FANTASTIK CANAVARLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin