Burda sadece bir cümle yazıyordu.O da;
"Karanlığın prensesi dünya'yı yönetecek."
Ne yalan söyleyeyim hiçbir bok anlamadım.ne diyor ya karanlığın prensesi ne ya ? Ay boşver kitabı kapattım. Koltuktan kalkıp odama çıktım.kitabı çekmeceye koyup kapattım.yoganı kaldırdım yatağa girdim.yorganı üstüme örtükten sonra rüyalarıma güzel bir dalış yaptım.
•••
Dıt dıt dııııııttttt!!!!
Alarmın sesiyle gözlerimi açtım.zor ama neyse.ayaklarımı sarkıtıp terliklerimi giydim.
Bugün tatil olduğu halde neden alarm kurdum ben ya !!bunları düşünürken
Kapı çaldı.
"Gir"
Içeri abim girdi.
"Abi sen mi alarmı kurdun?" Dedim.
"Evet ben kurdum."soruma yanıt verdi.tabi ben sinirlendim.bir öğrencinin özel gününde neden erken uyandırıyorsunuz ya!!!
Ama sakinim
Sakinim
Sakinim
Sakinim
Ama yok olmadı.yapamıyorum.hadi bisimillah.
"Tek iki gün tatilim var onu da senin sayende düzgün yaşayamıyorum ATEŞ!!"
Abimin yüz ifadesi o kadar komik'ti ki anlatamam gösterim en iyisi.Abimin yüz ifadesi
⬇Çok şükür kendinisini deli ettiğime göre .
"Abi artık neden alarm kurduğunu açıklayacak mısın acaba?"demiştim ama galiba halla ateş abimin sinirli olduğunu anlamam uzun sürmedi.
Çok şükür dolgulu dudaklarını araladı ve konuşmaya başladı.
"Sen bana ismimle hitap ettiğin için benden önce özür dilemek zorundasın ben senin abinim askerlik arkadaşın değil."gözlerimi devirdim.sonra ağzımdan sessizce
"Özür dilerim."demiştim.abime yandan baktım.galiba affetmişti.
Ağzını açtı ve "tamam tamam affettim hadi giyin aşağı gel."dedi.
"Tamam abi."Ateş abim odadan çıktıktan sonra banyo'ya gidip çişimi yaptım rütin işlerimi yapıp banyodan çıktım.gardıroptan kıyafet alıp giydim.
(Çanta hariç)
Hafif makyaj yapiip aşağı indim.masaya oturdum kahvaltı yapmaya başladım.abim hiç sesini çıkarmıyordu.ölüm sessizliği olur ya ha aynen şuan öyle hissediyorum.
Birden kapı zil'li çaldı.ikimiz aynı anda kapıya kafalarımızı çevirdim.Kim acaba?
●●●●●
ÖZÜR DILLERIM!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FANTASTIK CANAVARLAR
FantasyBelki sihirin etkisiyle yeni bir dünyaya yolculuğun başlar. 😰😰😞😞😝😝😝