Arkadaşlar siz bölüm gelmiyor diye yakınıyorsunuz ben siz yorum yapmıyorsunuz diye ne olacak bizim bu halimiz xkxjxjxssjzjxjzjdjxjz
İyi okumalar 💜
Anonim: dans hocanla bu kadar yakın olmanı sevmedim
Anonim: dans hocanı hiç sevmedim zaten
Lis: beni izleyip durma
Lis: sonra 'bon sopok dogolom' diyorsun
Lis: hem kolyemi hala bana vermedin
Anonim: kalbini bana verirsen bende sana kolyeni veririm
Anonim bozuntusuna görüldü yapıp telefonu cebime koydum ve dans hocamın yanına ilerledim.
"Bugünlük bu kadar yeterli mi kendimi iyi hissetmiyorum," diye yalan söyledim bir çırpıda.
En yakın arkadaşım Rose yurt dışından gelecekti ve benim onu gidip karşılamam gerekiyordu.
Dans hocam Yoongi gözlerini kısarak yüzüme baktı bir kaç saniye. "Kendine dikkat et. Aslında seni arkadaşımla tanıştırmak istiyordum dansına hayran kaldığını ve seninle tanışmak istediğini söyledi."
Arkasına dönüp biraz ileride ki sandalyelere baktı ve sonra bana döndü. "Az önce orada oturuyordu gitmiş olmalı."
"Başka bir zaman onunla tanışmak isterim," diye bir yalan daha söyledim. Onunla tanışmak istemiyordum ama şu an konuşmayı uzatmadan kesip atmak zorundaydım.
Yoongiyle vedalaşıp soyunma odasına ilerledim hızla yarım saat içinde havalimanında olmam lazımdı.
Siyah taytımı çıkartıp kısa kot şortumu giyindim. Aniden telefonumun titremesiyle telefonu alarak ekranı açtım ve gelen mesajı okudum.
Anonim: bu akşam jin'in partisine gelirsen sana orada kolyeni vereceğim
Okuduğum mesaj sinirlerimi tepeme çıkardığında derin derin nefesler aldım. Sakın olmalıydım bu şerefsiz ne bok olduğu belli olmayan anonim yüzünden sinirlenmeyecektim.
Ona yazdığım küfür dolu mesajı geri silip sırt çantamı aldım ve dans salonundan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölü Kalpler
FanfictionÖlü kalbimin atışı kulaklarımda yankılanırken onun sesi de kulaklarımda yerini aldı. "Sen bu dünyada tüm kötülüklerin içinde açan en güzel çiçeksin. Seni kimsenin koparmasına izin vermeyeceğim."