Merhaba arkadaşlar kurguma hoşgeldiniz 💖
Umarım beğenirsiniz ve bu yolculukta daimi olarak benim yanımda olursunuz 💛
Şimdi karanlığı aydınlatmaya varmısınız eğer varım diyorsanız Bade ve Doruğun Ayaz ve diğerlerine karşı yaşadıkları hikaye BELA AŞK birinci bölümü ile sizlerle ...
İyi okumalar ...
_______________________________________
Sabahın köründe sanki güneş beni gıcık etmeye yemin etmişti ! Yatağım hemen camın önünde ve gece yıldızları izlerken muhtemelen uyuya kalmıştım . Güneş de sanki bunu fırsat bilip benim uykumu lanetliyordu. Yüzüme vuran güneş ışığı yüzünden kalktım ve perdeleri kapattım.Aradan on dakika geçmeden annem odamın kapısını açtı ;"Bade kalk kızım ilk günden okula geç kalma."
Yarım yamalak anladığım bu cümleden bugün okulun ilk günü olduğu aklıma geldi . Bu sene dokuzuncu sınıfa geçiyordum ve okulumda tanıdığım sadece iki kişi vardı .
"Anne beş dakika daha ..."
"Ne beş dakikası kızım zaten üç ay boyunca sırf uyudun."
"Bak kraliçe arı bırakda kızın bir uyku rekoru daha kırsın , hem sen bir anne olarak kızının adının rekorlar kitabında olmasını istemezmisin ?"
"Kızım elli dört saat aralıksız uyumuşluğun var ne rekorundan bahsediyorsun sen hâlâ bana "
Annemle girdiğimiz çetin savaşı maalesef annem kazandı . Yataktan kalktım ve hızla çalışma masamın üzerinde duran telefonumu elime aldım bildirimlerimide kontrol edip duş almak için banyoya doğru ilerledim banyodan çıktıktan sonra küt siyah saçlarımı hızlıca tarayıp altıma siyah dar bir pantolon üzerime okul sweetini giyip kot ceketim , çantam ve telefonumu alıp servise binmek üzere apartmandan çıkışımı yaptım . Servis gelene kadar hızlıca rehberimden Eda nın numarasını bulup aradım ve bir buluşma noktası belirledik . Eda ile biz çok iyi arkadaşızdır . Aslına bakarsanız aynı okula düşmemiz bizim için bir mucize birde aynı sınıfa düşersek hayatımın şansını tamamen kullanmış olurum herhalde .
İki , üç dakika bekledikten sonra nihayet servis geldi ve on dakika sonrada okulun önüne gelmiştim . Gereksiz bir kalabalık vardı . Her yer şımarık vıcık insanlarla doluydu . Ben oldum olası bu kadar şımarıklığıda bu kadar vıcıklığıda sevmem . Okula girmeye ilk başta biraz çekindim tam geri dönmek için bir adım atacaktım ki kolumdan biri çekiştirerek beni içeri aldı arkamı dönüp baktığımda Eda yı gördüm ve biraz sarılıp kucaklaştık . Ardından tören gerçekleşti ve sınıflara dağıldık . Tabiki Eda ile aynı sınıfta değildik zaten olsak büyük şaşardım çünkü ben gerçekten çook şanssızdım .
Öğretmen sınıf listesinden yoklama almaya başlamıştı ;
"Bare Bodur"
"Bedenen burda ama ruhen olmadığı için siz yok yazabilirsiniz"
Kendinden emin sesimden mi yoksa kurduğum cümledenmi bilmem ama herkes birden bana baktı .
Ardından öğretmen kendini tanıtıp sınıftan çıktı ve herkes eline telefonlarını aldı bende alıp biraz sosyal medyada surf yaptım.Üçüncü derse gelmiştik fakat sınıfa hiç öğretmen uğramadı ve hâlâ herkes telefonu ile uğraşıyordu zil çaldığında tenefüs zili olduğunu anladım ve midemin bana açlık sinyalleri göndermesi ile kantine indim . Sınıfta hiç kimse ile sohbet etmemiştim bu kafamı çok karıştırdı çünkü her ne kadar vıcıklığı sevmesemde geveze , meraklı ve ağzına her geleni direkt söyleyen bir kızdım .Sıra beklerken düşündüklerim sıranın bana gelmesi ile uçup gitti bir poğaça bir kakaolu süt alıp rastgele bir masaya oturdum .Telefonumda gezinmeye devam ediyordum sonra yanıma bir çocuk geldi ve direkt masama oturup "Merhaba ben Doruk , kusura bakma direkt masana oturdum ama bence bizim huylarımız , düşünce tarzımız ve cümlelerimiz çok benziyor yani arkadaş olabiliriz " dedi . Sanki nutkum tutulmuştu lisenin ilk arkadaş adayı tam karşımdaydı . Doğru söylüyor gibiydi huyları bana benziyordu bende ağzıma geleni hiç utanmadan direkt söylerdim ...
Havada kalan elini boşta bırakmamak için elimi uzattım . " Merhaba bende Bade " dedim . Art arda üç kere tekrarladı "Bade-Bade-Bade" . Tam ismimi tekrarlarken zil çaldı ve birlikte sınıfa çıktık . Neden bilmiyorum ama Doruk la yeni tanışmamıza rağmen içim ona ısınmıştı . Eve gittim ve sosyal medya hesabıma gelen bir istek gördüm *Doruk Korkmaz size bir takip isteği gönderdi * isteğini onayladım ve geri takip yaptım . Sonra kapının arkasına astığım ceketimin cebinden ucu görünen bir kağıt gözüme ilişti . Kağıtta bir telefon numarası vardı hemen telefonumu elime aldım ve bilinmiyor diye kaydedip profil fotoğrafına baktım bu Doruktu . Hemen gidip ismini Doruk olarak değiştirdim . Sonra onunda beni kaydetmesi için ona mesaj attım.•Selam Doruk ben Bade numaranı kağıda yazıp vermişsin kaydet diye yazdım :)))
-Selam Bade sevindim yazmana bekle kaydedip geliyim ...
-Ben geldim .
•Hoşgeldin ...
-Nasılsın ?
•İyiyim sen ?
-Bende iyiyim :)
•Ee napıyorsun ?
-Oturuyorum öyle sen ?
•Bende oturuyorum :)Normalde insanlarla konuşurken hiç çekinmem hele mesajlaşıyorsam hiç hiç çekinmem ama nedenini bilmediğim bir şekilde Doruğa yazarken çok çekiniyordum sırf iki kelime yazmak için elli kelime yazıp silmiştim. Yatağıma oturdum ve perdelerimi açtım yıldızları seyretmek yıldızları seyrederken düşünmek bana çok iyi geliyordu ...
Tam derin derin düşüncelere dalmıştımki Eda aradı . İlk reddetmeyi düşünsem de açtım çünkü bu dünyada çağrısını geri çevireceğim son kişiydi Eda . Açtım...
-Aloo Bade
-Efendim Eda
-Napıyorsun flaminim
-Yıldızları seyrediyorum sen küçük kelebek
(Eda ile böyle konuşmak hoşuma gidiyordu )
-Oturuyorum ... Neysee ben bugün okul müdürü ile konuştum ve ikinci dönem sizin sınıfa gelme şansım varmış .. Yaniğ benden kurtulamadın
-Gerçekten mi ? Yaşasın ayrıca senden kurtulmak isteyen kim cücem ?
-İstesende kurtulamazsın onu bunu bırak sınıf arkadaşların nasıllar ?
(Eda'ya Doruktan bahsetmelimiydim bilmiyorum ama bahsetseydim yanlış anlayacaktı o yüzden bahsetmedim )
-İyiler işte normal insanlar pek konuşmadık ...
-Bizde... O zaman yarın okulda görüşürüz ...
-See you bebek ...
Eda kapattıktan sonra düşünmeye devam ettim . Daha bugün tanışmamıza rağmen neden Doruktan çekiniyordum , neden ona bu kadar hızlı kanım ısındı veya neden Doruktan kimseye bahsetmek istemiyordum ... Aklımda bir sürü düşünce baloncuğu vardı . Düşündüğüm şeyleri aklımdan çıkartmak adına içimden saçmalama kızım liseden ilk arkadaşın tabiki çekinceksin dedim ve tüm düşünceleri itekledim...
Saatin geç olduğunun ve yarın sabah okul dolayısıyla erken kalkacağımın farkına vararak uyumak için hazırlandım tam yatacakken yarın sabahta güneşin uykumdan beş saniye bile çalmaması için perdeleri kapattım ve uyumak için yatağa girdim tam gözümü kapatacakken ağzımdan kontrolsüzce kelimeler döküldü ...
" DORUK KORKMAZ
DORUK KORKMAZ
DORUK KORKMAZ "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bela Aşk
ChickLit🍃Bade nin masasına tanışmak için oturan Doruk ve Bade nin sevgili olacağına kim inanırdıki ben inandım ve oldular . FAKAT ☘Bade ye çocukluktan beri aşık olan Ayaz ın bu pek hoşuna gitmeyecek dokuz yıl boyunca kendisine hayır diyen Bade nin nasıl...