Keesokan harinya
Pagi
Di rumah Sehun
Hyo berdiri di balkoni dan melihat org dan roh lalu lalang di kawasan perumahan .
Sehun terjaga dari tidur kerana langsir terbuka dia melihat sekeliling dia melihat Hyo tiada di situ. Sehun bangun lalu pergi ke bilik air , selesai sahaja mandi dia ingin mencapai tuala nya tetapi dia terlupa bawa tuala nya masuk sekali dalam bilik air . Sehun sedikit terkejut dan dia buka pintu bilik airnya dan melihat kearah biliknya dia melihat sekeliling untuk memastikan Hyo tiada di dalam bilik , setelah selesai melihat sekeliling dia keluar dari bilik air tanpa menutup burung nya , Hyo yg boleh tembus dinding , dia memasuki bilik Sehun ketika Sehun tiada sebarang sehelai benang di badan . Mereka saling berpandangan dan.....
“Arhhhhhhhhhkkkkkkkkkkk!!!!! ” itulah suara mereka berdua . Sehun dgn pantas berlari kearah katil dan menyelimuti dirinya dan Hyo menoleh ke belakang.
“Yah ! Lain kali ketuk lah pintu jgn main masuk je! Kau tau tak kau dah melihat permandangan yg tak sepatutnya! . ” Kata Sehun sambil memegang selimut di badan.
“Aku..... Aku..... Aku tk sengaja lah !!! ” Kata Hyo yg muka sdg kemerahan .
“Hishh dah lah keluar lah !! Aku nk pakai baju. ” Sehun
Hyo terus keluar dari bilik Sehun.
“apa aku dah tgk ? Oh god mata suci aku. ” Kata Hyo dalam hati smbil pegang pipinya.
•
•
•
Petang
Di STADIUM INTERNATIONAL KOREAN
BTS mengadakan konsert selepas penat buat persembahan mereka hnya bersembang dan bermain di pentas .
3 jam kemudian
Ahli BTS semua duduk di tengah pentas.
Taehyung ingin menyanyikan lagu yg dia buat sendiri masa dibangku sekolah. Sebelum dia ingin nyanyi dia ceritakan tentang lagi tersebut.
“Lagu Scenery ni saya dgn kawan baik saya sendiri tulis , lagu ni saya duet dgn dia . Tapi dia bukan penyanyi dia doctor skrg nama dia Oh Sehun. Kmi tulis lagu ni sbb kmi rindu sahabat kami , sahabat yg kami syg dan kami cinta . Klau nk tau kami macam cinta segi tiga . ” Kata Taehyung lalu senyum.
“Hyung asal hyung ckp cinta segi tiga ?” Jungkook
“Oky kalau nk tau kan Taehyung tak pernah cerita kat kami kisah lagu ni ” Jin
“saya cerita sbb masa ja lagu ni dah org dgr org tertanya² sbb penulis lagu ni saya , ramai nak tau kisah lagu ni. So saya cerita lah ” Taehyung
“Taehyung ah , kamu sambung balik cerita kamu tadi . Ke kamu nak kita sambung back stage ? ” J- Hope
“sya cerita kat sini. Saya sambung pasal cinta segi tiga. Saya cakap pasal cinta segi sbb saya dgn Sehun suka yeoja yg sama , yeoja tuh kawan kami dua masa kecil lagi. Kalau nk tau dia sgt cantik, baik dan ambil berat pasal org lain. Kami selalu bertiga , apa² hal mesti bertiga. Dia tak mcm yeoja lain .. bagi saya dia ni unik... Kalau nk tau kami cipta lagu tuh sbb yeoja yg kami syg tuh hilang tanpa berita smpai kehari ni. ” kata Taehyung lalu tunduk.