Keesokan harinya
Di Cafe
“Mana kawan kau ni ? ” Taehyung
“Jap. Ha tu pun dia. ” kata Sehun lalu melambaikan tangan kearah namja tersebut.
“Mianhae lambat. ” kata namja tersebut lalu menunduk sedikit.
“Tak kesah pon. Gi Kwang kau duduk dulu.” Kata Sehun lalu mengenjak sedikit untuk bagi ruang pada Gi Kwang.
“ gomawo hyung . ” Gi Kwang
“Hi saya Taehyung . ” kata Taehyung lalu senyum kearah Gi Kwang.
“Saya tau. Saya Lee Gi Kwang . ” kata Gi Kwang membalas senyuman Taehyung.
“Oky dah ? . Gi Kwang kau boleh tolong kitaorang tak ?” Sehun
“ tolong apa ?” Gi Kwang
“Tolong kitorang cari kat mana Hyo kena tanam . Tempat kitorang dah tau cuma tak tau kat mana je luar or dalam dia kena tanam. ” Taehyung
“Oky bila ? Esk or lusa ? ” Gi Kwang
“Hari ni tak boleh ke ?” Sehun
“Tak . Sbb saya nk pergi rumah omma sya kejap stgi. ” Gi Kwang
“Ouh oky. Esk awak dtg dekat alamat yg hyung bagi stgi .” Sehun.
“Oky hyung . Kalau mcm tu. Esk saya dtg. Hyung , hyung kena kawal Ji Hyo , sbb saya rasa macam ada org nk puja tempat dia kena tanam. ” kata Gi Kwang dgn serius .
“ *terkejut* srs ? Esk kita cari oky . ”, Taehyung.
“ Dae. Kalau mcm tu saya pergi dulu. ” kata Gi Kwang lalu beredar.
•
•
•
Di rumah TOP
T
OP terjaga dari tidur disebabkan semalam dia minum arak dgn banyak dia menjadi pening. TOP pergi ke dapur untuk minum air kosong tetapi dia merasakan ada susuk yeoja di sinki di sbbkan cahaya yg terang dia agak susah nak cam siapa gerangan tersebut
“ Hye Kyung ? Awk ke tu ?” kata TOP
“Dae. ” kata ?? dgn nada lembut.
“ *senyum* awk ni lain kali pakai lah baju sexy skit. ” TOP
3 minit kemudian
Terdapat seorang yeoja dtg dari ruang tamu pergi ke dapur.
“Oppa ?” kata Yeoja tersebut pelik.
“ Dae. *Toleh kebelakang* Hye....Hye ...Hye Kyung ? Awk bukan ?” kata TOP lalu toleh semula dia melihat susuk yeoja tdi sudah tiada .
“bukan apa ? Dah lah oppa bnyk minum semalam . Dah jom makan . Saya ada buat breakfast kat oppa. ” Hye Kyung.
“Ok...” TOP
•
•
•
Malam
Di bilik TOP
TOP baring dan dia melihat Hye Kyung membuka baju di hadapannya . Hye Kyung hnya memakai seluar dalam sahaja. Ketika TOP sdg baring Hye Kyung duduk diatas perutnya TOP melihat permandangan di hadapannya lalu dia senyum, selepas itu TOP meletakkan Hye Kyung di tepi sementara di ingin membuka baju. Selepas dia buka baju dia menoleh kebelakang dia melihat Hye Kyung sudah tiada.
“Aik ? Syg ? Awk !! ” kata TOP lalu membuka pintu . Ketika dia membuka pintu dia terkejut kerana muka Hyo betul² muncul hadapan nya. TOP terjatuh terduduk dia ingin melarikan diri tetapi tiada tempat untuk keluar ingin keluar melalui tingkap tetapi dia takut dirinya tercedera , dia membuat keputusan untuk menyorok didalam bilik air. TOP duduk di dalam tub mandi.
Ketika itu Hyo berjalan kearah bilik air , Hyo mengetuk pintu tersebut dan dia tersenyum sinis.
“Kenapa kau takut ? Kau jgn takut..... Aku nk tolong kau. ” kata Hyo dri luar bilik air .
“kau blah lah ! Kau jgn kacau aku ! Aku tak kenal kau !” TOP
Ketika itu air didalam tub mandi tiba² terkeluar dan tub tersebut di isi dgn air . TOP pelik kerana dia telah mencabut penutup air tetapi air masih bertakung .
Ketika itu TOP terdengar suara Hyo ketawa dri dalam bilik air. TOP ingin berdiri tetapi dia merasa berat . Sementara itu tirai di didalam tersebut terbuka dan TOP terkejut melihat Hyo berada di dalam bilik air smbil duduk dia atas tandas. Ketika itu tempat pengering rambut tiba² bergerak dan terjatuh didalam tub mandi yg berisi air tersebut , TOP mula cuak dia cuba berdiri tetapi tidak berhasil . TOP terkejut kerana suis pengering rambut tersebut menyala dan saluran elektrik mengalir kearah tub mandi dan TOP terkena renjatan elektrik . Hyo ketawa melihat TOP menggelupur di dalam tub mandi akibat renjatan elektrik .
“*smirk* bye. Nanti kita jumpa ye. ” kata Hyo lalu menghilangkan diri.
•
•
•
Di rumah Hyo
Sehun dgn Taehyung tak tau cara nk panggil Hyo.
“Mcm nak panggil Hyo ?” Sehun
“Kau telefon lah dia . Aduhhhh ! Asal kau baling bantal kat aku ?” Taehyung
“Awt kau bongok sgt. Dia roh. Agak² lah nk call dia pakai fon. ” Sehun
“Tak ya juga. Hmmmmm tak tau lah. ” Taehyung
•
•
•
TBC
SORRY KALAU PART NI BOSAN SIKIT YE 😀
Guys try korang imagine kan kalau Hyo keluar dari RM kan pastu 3 bulan tak dgr khabar Hyo. Pastu tup tup heboh pasal SONG JI HYO dah berkahwin secara senyap . Tk kesah lah sesiapa pon , kalau dgn kawan baik dia Lee Dong Wook or Im Seulong ke ?
Apa perasaan korang.
a) happy
b) kecewa