6👑

232 23 8
                                    

PART NI PANJANG SIKIT OKY !!! SO KALAU KORANG  RASA ADA KURANG OR TAK BEST BOLEH BAGI TAHU.

SEDIAKAN LAGU UNTUK DENGAR SMBIL BACA CERITA NI.

CERITA NI MENGARUT SIKIT YE !!!

OKY BOLEH BACA !

ENJOY YA !!!! ♥

Seminggu kemudian

Di Rumah Sehun

Pagi

“Dah seminggu aku duduk dengan kau. Kau kata nk bawak aku p rumah Taehyung. ” kata Hyo duduk sebelah Sehun.

“Sabar lah ... Taehyung kan busy. Dia idol , aku doctor so jadual dia padat lah.” Kata Sehun untuk memujuk Hyo

Hyo hnya mendiamkan diri dan fokus menonton televisyen.

1 jam 39 minit kemudian ~

Taehyung menelefon Sehun untuk bertanyakan khabar.

On Call

“Sehun ah kau sihat ?” Taehyung

“Sihat ja. Wey kau ada mana ?” Sehun

“kat dorm. Aku free *senyum* kau nk ajak aku keluar ke ?” Taehyung

“memang pon... Kau siap² stgi tengah hari aku p dorm kau.” Sehun

“Srs ? . Okehhhh !!! ” kata Taehyung dgn gembira.

End Call

Situasi Hun Hyo

“ Puas ? ” kata Sehun sambilan pandang Hyo

Hyo hnya senyum dan mengangguk.

Tengahari

Sehun dgn Hyo pergi ke dorm BTS. Taehyung keluar dari dorm sebaik saja dia nampak kereta Sehun. Taehyung dgn pantas masuk ke dalam kereta. Mereka pergi ke Hyo. Hyo pelik kenapa mereka pergi rumahnya. Sehun hnya diam kan diri, Hyo ingt rumah dia sudah rosak sbb sudah 10 tahun tiada penghuni , sebaik sampai Hyo melihat rumahnya dia terkejut kerana kawasan rumahnya bersih dan tiada rosak . Hyo dgn pantas keluar dari kereta dan pergi ke dalam rumah nya . Dia melihat di dalam rumahnya sgt bersih dia terharu kerana mereka berdua selalu bersihkan rumahnya. Sehun hnya melihat Hyo dia hnya senyum . Taehyung membuka pintu rumah Hyo dan dia pergi ke arah sofa dan duduk.

“Sehun . Kau ingt tau dulu kita dua selalu  lepak sini kan. Wey kau jumpa Hyo ? ” Taehyung

“Aku dah jumpa Hyo... *Mengeluh* Tapi ... Hyo ... ” kata Sehun tergantung .

promise Where stories live. Discover now