15👑

175 27 2
                                    

Halu ! Halu ! Halu ! Guys !!!!

Sorry lambat update ff ni . Kira² dekat sebulan lebih gak lah saya tak update ff ni.

Sorry sgt² oky ..

Oky boleh sambung baca balik 🌼❤️







SEBULAN KEMUDIAN

Di XOXO High school

Sehun menghantar Hyo ke sekolah , Hyo turun dari kereta betul² depan pintu masuk sekolah. Semua mata memandang Hyo dan ada yg mengata.

“Tu bukan Cheon Soo Yeon ke ? ” pelajar yeoja tersebut..

“Kan. Bapak ah lepas dia accident haritu terus dapat balak hensem mcm tu . ” kata rakan yeoja tersebut.

“Soo Yeon ahh jaga diri baik² ! Nnty dah habis class call oppa !” kata Sehun didalam kereta.

“Nae ! Oppa hati² ” kata Hyo yg ingin ketawa.

Selepas Sehun beredar Hyo terus masuk di dalam sekolah tersebut . Hyo pergi ke pejabat kerana dia perlukan buat card pelajar baru ingin tau class Soo Yeon.

Di Pejabat

“Soo Yeon ah ? Kamu mcm mana ? Sihat sepenuhnya ?” kata Ms Kim selaku guru kaunselor.

“*senyum* Dae . Saya dah sihat sepenuhnya . Miss saya nak buat card baru. Card saya rosak sbb accident teruk hari tu. ” kata Hyo smbil pandang Ms Kim.

“Boleh je. Nnty sebelum balik kamu dtg sini dan ambik card baru. ” Ms Kim

“Oh Cheon Soo Yeon ah ! Kamu dah kembali . Saya harap lepas ni kalau ada exam markah kamu tak teruk lah lagi.. sebelum kmu kamu accident markah kamu teruk , kamu tempat terakhir dalam class dan terdiri 45 pelajar teruk. *Smirk*” kata Ms Park selaku guru inggeris mereka.

“Ms Park kenapa ckp mcm tu ? Soo Yeon baru baik kan ? Jgn macam tu.” kata Ms Kim

“Alah dia mmg dalam pelajaran mmg teruk nk buat mcmna ” kata Ms Park dgn sinis.

“ Ms Park !.” kata Ms Kim

“Ms Kim betul apa saya ckp . Dia ni bodoh .” Kata Ms Park lalu ketawa

“Ms park . Kalau saya dapat no1 dalam class dan no 1 dalam pelajar apa Ms park akn buat ?” kata Hyo smbil pndang Ms Park.

“Aku akn berhenti mengajar dan aku akn melutut kat kau .” kata ms park lalu ketawa.

“Ouh. Kalau mcm tu saya nk ms park melutut kt saya dekat dataran , kalau saya dapat no1 dalam class and no 1 dalam pelajar .” kata Hyo lalu beredar.

“tu pon kalau kau pandai . Kau tu bodoh .” kata Ms Park lalu ketawa

Semua guru memandang ms park.

promise Where stories live. Discover now