Keesokan harinya
Di bilik media
Selepas tamat GD membuat persidangan GD menutup tayangan slaid tersebut. Ketika GD ingin beredar dari situ pelajar U dan yg berada di situ semua kecoh. GD menoleh kebelakang dan dia terkejut kerana namanya di mention . Tulisan tersebut berwarna merah .
" Kau jgn ingat kau terlepas ! Aku akn tuntut ! GD tahniah atas kejayaan kau . "
"siapa GD ? " kata pelajar tersebut.
GD mula berpeluh dan dia beredar dari situ dgn cepat .
Di pintu masuk Hyo tersenyum sinis .
"Tu baru sikit. Aku akn buat lebih dari tu. Kau tggu . " kata Hyo lalu menghilangkan diri.
•
•
•
Kereta GD berhenti di jalan kerana traffic light . Ketika itu GD melihat susuk tubuh yeoja yg dia amat kenali . Yeoja tersebut pandang tajam kearah GD . Yeoja tersebut senyum sinis padanya. Ketika dia ingin lihat dgn lebih jelas pemandunya mula memejut kereta.
" *mengeluh* apa .... Betul ke apa yg aku tgk tdi ? Ji Hyo ? Di bukan... Bukan dah mati ke ?" bisik hati GD
•
•
•
Di Hospital Shin Hye
Taeyang di masukkan ke dalam hospital kerana kemalangan jalan raya.
Di wad ICU
Di sebbkan doctor banyak sebuk , Sehun terpaksa jadi doctor Taeyang .
Sehun terperasan wajah Hyo bertukar menjadi serius dan matanya mula mengalirkan air mata.
"kenapa nyawa kau liat sgt nk keluar . " Hyo
2 hari kemudian
Taeyang telah sedarkan diri . Dia melihat sekeliling dia melihat kekasihnya sdg tidur di sebelahnya . Ketika itu pintu bilik terbuka dan ada susuk seorang yeoja yg dia kenali dtg kearahnya.
"Syg ! Awk dah bangun " kata Yeoja tersebut dgn happy.
Taeyang terkejut dan dia melihat di sebelahnya dia tiada sesiapa .
"awak... Awk pergi mana ? " kata Taeyang smbil pandang kearah kekasihnya.
"Saya pergi cafe tdi. " kata Hyo Rin pelik.
" ouh," Taeyang
"Oppa sya kena balik . Malam ni saya tak boleh teman oppa." kata Hyo Rin ambil tempat sebelah Taeyang.
"Oky.
Malam
Taeyang terjaga kerana Sehun masuk didalam biliknya untuk melihat keadaannya.
"Awk oky ? " kata Sehun smbil melihat Taeyang.
"Oky. " Taeyang