Imagify dla Eladoria
Status -> Jesteście małżeństwem
1. No generalnie... Mocno się zapatrzył na ciebie, gdy szłaś w tej jakże pięknej ślubnej sukni do ołtarza...
2. Kiedy próbuje pokazać wzrokiem, że nie powinnaś gadać z kimś, z kim aktualnie akurat zamieniałaś zdania. Ach ta zazdrość...
3. - Co się stało?
- Nic!
- ... Czyli zabieram cię na deser lodowy. Może ochłoniesz.4. Zaczęła się rozmowa, jakby wasze dziecko się zachowywało... I on zaczął takowe naśladować.
5. Miał ci pokazać nowy układ taneczny jego zespołu i na sam koniec był z ciebie nadmiernie dumny i zakochany jeszcze bardziej.
6. Gdy niby masz rację, ale wcale jej nie masz...
- Ja zaraz zemdleję... - odparł już wyczerpany konfliktem.7. Kiedy myślał, że go nabierasz z tym, że jesteś w ciąży.
- No nie. Żartujesz [T.I.]. Ja i bycie ojcem teraz. Przecież ze swoim klonem nie wytrzymam, a co dopiero ty.8. No i potem publicznie cię przepraszam.
- W moim sercu jest jedynie [T.I.] i nasz mały klon. Przepraszam od razu, bo na początku uznałem to za żart. Ale wiem, że popełniłem błąd i żałuję, że jestem taki totalnie bez mózgu. Oby nasze dziecko miało jej rozum.
9. Planujecie pokój dla dziecka...
- Ja? Ale ja nie umiem rysować!
- To ja pomaluję wzorki na ścianach, a ty coś zaprojektuj.
- ... Ale ty to zrobisz najlepiej!10. Całusek na koncercie prosto do ciebie!
- I love u [T.I.]!
CZYTASZ
ONEUS Preferencje~
FanfictionJust... Preferencje z naszymi kochanymi dziubaskami. Życzę miłej zabawy 🖤 #1 w HWANWOONG (21.03.2021)