Zamówienie dla AsiaPoszke
Status -> Jesteście w związku
1. - No weź się tak nie chowaj przed [T.I.], pokaż się trochę! - odparł Hwanwoong i zaczął rozpinać bluzę biednego twojego chłopaka, ale ten szybko go powstrzymał.
2. - A teraz możesz spojrzeć do kamery, jak na [T.I.]. - powiedział facet w redakcji.
Podziałało, aż za bardzo.
3. No i fanmeeting...
- Leedo! - zawołały fanki. - Jak poderwałeś [T.I.]?
4. Przysnęłaś przez przypadek na ich kanapie. No i oczywiście wszyscy zaczęli się nad tobą rozkliwiać.
- No nie jest słodka, jak śpi? - stwierdził rozbawiony, jak i rozdzielony Leedo.
5. Obiecał ci pomoc przy pewnej pracy domowej. No ale wiecie... On udaje, że umie.
6. Byłaś bardzo podekscytowana po wizycie w terrarium i tak wyglądało, jak mu opisywałam taką jedną rybę...- I ona miała takie wieeeelkie poliki!
- Takie? - powtórzył po tobie ruch, bo nie wiedział za bardzo co zrobić.
7. A oto Leedo, który stara się nie patrzeć na to, jak gadasz z innymi chłopakami z Oneus.
8. - Buziaczek?
- Nie, zmiataj. Inni czekają.
- A taki na szybko?
9. Przyniosłaś chłopakom przepyszne ciastka ryżowe. Niestety...
- Wszystkie mi zjedliście?! Boli mnie teraz o tutaj, w serduszku.
10. - No weeeź, zrób aegio...
Na ten błagalny głos się zmusił na małe aegio, ale się załamał, jak jego męskość upadła.
- Już nigdy więcej...
CZYTASZ
ONEUS Preferencje~
FanfictionJust... Preferencje z naszymi kochanymi dziubaskami. Życzę miłej zabawy 🖤 #1 w HWANWOONG (21.03.2021)