Zamówienie dla dzihun_banan
Relacja -> Jesteście "clownowską parą"
1. - Jesteś brzydki w sumie, jak tak teraz ci się przypatruję.
- Ooo, dzięki. Ale ty bardziej.
Ta... Wasze ciekawe poczucie humoru...
2. - Ej, a pamiętasz - zaczął Hwanwoong. - Jak zabrałeś żelki [T.I.]?
- Myślałem, że za to kopa dostanę.
3. Gdy chłopak stwierdził, że jesteś płaska, zabrałaś go na zakupy. No wtedy się dowiedział, że trochę jest ślepy jednak.
4. - I jak mi w tych włosach? - i pojawiłaś się w kamerce. Tak, zmieniłaś kolor włosów na ten, o którym zawsze marzyłaś.
On wydobył z siebie jedynie "Uuu".
5. - [T.I.] miała wybrać jakim jedzenie będę... I jestem brzoskwinką. Bo zawsze mi robi na snapie zdjęcia z filtrem z brzoskwinkami.
6. Zabrałaś Seoho colę, bo Xion schlał i twoja i jego. No ale teraz twój chłop ma podwójny ubaw.
7. - Czy [T.I.] była kiedykolwiek zazdrosna?
- Chyba nie, a co?
I jak weszłaś, zobaczyłaś, jak Leedo tuli Xiona.
- Powiedz szczerze, jesteś zazdrosna? Ja bym był. - odparł Leedo, a Xion zostawił to bez swojego komentarza.
8. Tańczyłaś sobie na scenie, kiedy kamera odwróciła się na twojego chłopaka.
- Przepraszam... Ale skupiam się na gwieździe tańczącej na scenie.
9. Mnóstwo aegio zawsze i wszędzie.
10. - Jak myślisz, czemu [T.I.] wybrała właśnie ciebie?
- Nie wiem, nigdy mi tego nie powiedziała. Podobno temat taboo. - I się zaśmiał.
CZYTASZ
ONEUS Preferencje~
FanfictionJust... Preferencje z naszymi kochanymi dziubaskami. Życzę miłej zabawy 🖤 #1 w HWANWOONG (21.03.2021)