O co najczęściej się kłócicie?
1. Ravn
Chyba o to, że jest nadopiekuńczy... Aczkolwiek chwilami też masz wrażenie, że za bardzo skupia się na opinii innych. Nie podoba ci się to, tym bardziej, że często się nie skupia na twoich poradach czy słowach "miej to gdzieś, niech sobie myślą co chcą.
2. Seoho
Wiadomo, śmiech to zdrowie. Chwilami jednak chłopak nie ma wyczucia czasu i próbuję cię rozśmieszyć głupimi żartami, gdy masz już dosyć idiotyzmu ludzkiego, a potrzeba ci dobrej rady lub mądrych słów.
3. Leedo
Chłopak zawsze miał do ciebie słabość. Ale jak to kobieta, chwilami najchętniej posiedziałaby w spokoju w dresach, samotnie oglądając serial. Z tego wynikają często kłótnie, że chłopak nie daje ci przestrzeni czy czasu dla niej samej, bo on "ma ochotę".
4. Keonhee
Denerwuje cię to, jak chłopaka bardzo łatwo urazić. Sama w pewnym momencie tracisz cierpliwość i tworzy się spory konflikt, żeby się chłopak ogarnął. Nie można przecież cały czas myśleć o sobie, jak inni mówią. Szczególnie jeżeli chodzi o negatywy.
5. Hwanwoong
To jest typ, który wierci dziurę w brzuchu, gdy tylko czegoś chce. Prawie, jakby "po trupach do celu". Mówisz do niego zdecydowanie, a on udaje głuchego. Wtedy już żyłka ci wychodzi.
6. Ziom
Rozumiemy wszystkie, że faceci później dojrzewają. Jednak Xion zawsze temu zaprzecza, a potem wynika z tych słów co innego. Jak palnie jakąś głupotę lub zrobi coś dziecinnego, wypominasz mu jego słowa i potem robi się wielką bomba w domu.
CZYTASZ
ONEUS Preferencje~
FanfictionJust... Preferencje z naszymi kochanymi dziubaskami. Życzę miłej zabawy 🖤 #1 w HWANWOONG (21.03.2021)