Zamówienie dla EveMarieApril
Relacja -> jesteście małżeństwem
1. Sprzątaliście razem mieszkanie przed waszymi pierwszymi wspólnymi świętami. Oczywiście on chciał zrobić jak najwięcej, żeby tobie było lżej i abyś się nie przemęczała.
- Ale lepiej, żebym ja zrobiła to ciasto.
- ... Dobra, wygrałaś. To zrobisz ty.
2. Słysząc, że robicie święta jedynie w dwójkę, zaczęła zwalać się wam rodzina, podając argument, że takie dni powinno się spędzać z rodziną. Już ćwiczył przed lustrem i przy tobie dobry look.
3. Odkryłaś prezenty schowane w szafie. Ma jego szczęście już je zapakował wcześniej, gdy ciebie nie było. Ale spryciarz wywalił wszystkie ciuchy do prania i... Reszta już wiesz co.
Teraz wysłuchuje twojego gadania, że nie tak się to robi. Ale on wie lepiej. I tak zaraz ochłoniesz.
4. Postanowiliście obejrzeć horror. Niestety przy jednym jumpscare'rze zmiękłaś i przerwaliście. Chłopak nie miał co tego za złe do czasu, kiedy przyszedł spać, gdy już było ciemno, a ty zaspana zaczęłaś w niego naparzać poduszką.
- Dobra, następnym razem baśnie braci Grimm w wersji animowanej albo Disney. Nie horror. Dobrze?
5. Zastanawiał się czy przy swoich teściach grać uroczego pana czy raczej nie. Ale chyba... Wygrało to pierwsze, najbezpieczniejsze wyjście według niego. Przynajmniej twoi młodsi kuzyni mieli z kim się bawić.
6. Po świętach szybko musiał wrócić do pracy, ale nadal przed kamerką całuski dla ciebie!
7. Gadali o świętach. Aż mi się przypomniało, jak wszelkie młodsze towarzystwo zaczęło na niego skakać, gdy udawał Świętego Mikołaja.
8. Sylwester w końcu należał zdecydowanie do was dwojga. Jedynie. I zadbał Ravn o to, aby to zaczęcie roku nie wypadło ci nigdy z pamięci.
CZYTASZ
ONEUS Preferencje~
FanfictionJust... Preferencje z naszymi kochanymi dziubaskami. Życzę miłej zabawy 🖤 #1 w HWANWOONG (21.03.2021)