Stăteam în poziția 69 și ne sugeam reciproc sculele. Era minunat! Aveam niște sentimente și trăiri fantastice și copleșitoare. Era nemaipomenit de bine, parcă eram în paradis. Am simțit că am ajuns la apogeu și că tensiunea acumulata în mine v-a erupe.
- Cosmine, stai puțin! Ridică-te, ca îmi vine slobozul! După aia continuăm!
- Nu! Nu ieși, Ionuț! Golește-te în gura mea! Vreau să-ți simt în gura sămânța, vreau să ejaculezi în mine! Ionuț, te rooog!!!
Eram surprins din nou. De regulă, fetele cu care am mai fost nu acceptau sub nici o formă să-mi ia sperma în gură. Li se părea scârbos și neigienic. Chiar și lui Simona. Pe când Cosmin ...
M-am ridicat în picioare în fața lui, iar el s-a așezat pe băncuță, m-a tras mai aproape de el și căscând gura mi-a apucat glandul între buzele lui calde și catifelate. Cu o mână ma mângâia pe fese, iar cu alta îmi masa ouăle. După câteva secunde am simțit ca am luat foc și din scula mea au țâșnit în gura lui jeturi puternice de sămânță! Eram în cosmos! Ardeam ca focul și nu mai aveam aer. Inima îmi bătea ca o nebună! Era super mișto!
Cosmin a înghițit lacom toată seva mea pană la ultima picătură, lingându-se pe buze ca o pisică, după care a început să-mi lingă scula, ca să o curețe cu profesionalism. La sfârșit și-a ridicat recunoscător privirea spre fața mea roșie ca focul șoptindu-mi drăgăstos:
- A fost super! Sămânța ta are un gust extraordinar! E așa de bună! Mai vreau, Ionuț! Ești un băiat de milioane!
- Curvă parșivă ce ești! Ziceai că nu ai mai luat-o niciodată! Că nu te-a atins nimeni? De ce minți Cosmine, futu-te-n cur, să te fut?!
- Dar Ionuț, eu...
- Gura! Lasă vorba! Că iar o să ma minți!
- Zău! Te rog să mă crezi că tu ești primul și singurul! Nu te supăra pe mine! Chiar așa e. Vrei să mă jur?
- O.K. Atunci de unde te pricepi așa de bine, dacă n-ai mai făcut-o niciodată?
- Din revistele porno, din filme, de pe internet ...
- Nu-mi vine să te cred, dar fie ca tine!
Fără să mai spună nimic, oarecum rușinat și supus, mi-a luat din nou scula la supt, care atârna între picioarele mele păroase.
- Chiar așa de mult îți place de pula mea?
- Da, imi place foarte mult! Și tu îmi placi enorm de mult! Din prima clipă când te-am văzut. Ești un băiat super! Ma înnebunești numai când mă uit la tine!
- Haide, nu mai exagera!
- Zău, Ionuț! De când te-am văzut, te-am visat în fiecare noapte. Tot ce am făcut azi aici de fapt tu m-ai învățat noaptea în somn. Să știi ca ne-am iubit în fiecare noapte iar tu ești un amant extraordinar!
Această adevărată declarație de dragoste, chiar dacă părea exagerată, m-a lăsat fără cuvinte. De fapt cum puteam să-i răspund fără să-l încurajez mai mult, dar nici sa-i rănesc sentimentele?
Ca să fiu sincer, era prima declarație de dragoste pe care am primit-o vreodată și eram foarte impresionat și emoționat de ea.
Înduioșat de mărturisirea lui atât de sinceră și de pătimașă l-am ridicat de pe băncuță și l-am îmbrățișat sărutându-l cu pasiune. Gurile și trupurile noastre s-au înlănțuit din nou, ne sărutam și ne mângâiam cu frenezie. Eram în altă lume și era atât de bine. Nu mai eram eu, îl doream pe băiatul frumos care ma săruta și mă îmbrățișa cu pasiune. Doream cu intensitate să îl posed. Doream să intru în el și să fie al meu.
YOU ARE READING
My secret love
RomanceDragostea imorală, imposibilă și secretă dintre doi adolescenți de liceu care încercă cu disperare să facă față prejudecăților învechite și intoleranței familiei, școlii și societății dintr-un mic orășel de provincie din România.